"vieras"
Kannattaa itse tehdä itselleen kakku, ostaa itse mieleisiään kukkia ja jotain spesiaalia myös. Niin minä olen tehnyt eikä ole tarvinnut pettyä.
Kukapa sitä lahjaa "tarvitsee", mutta kiva se vain on saada ja tuskin siitä nyt kukaan kieltäytyykään jos sen joku älyää ostaaJa mulle riittää se lapsen omatekemä kortti. En tarvia erikseen lahjaa tai kukkaa.
Sori nyt vaan, mutta aika moukalta tuo mies kuulostaa. Ei siinä tarvitse miehen äiti olla, jos lahjan saa, eihän se mieskään sun isä ole, miksi sitten häntä lahjot jos hän ei sen takia sulle osta?Minäkään en luultavasti saa yhtään mitään 2,5v ei vielä oma-aloitteisesti korttia missään väsäile ja mies taas ei muista äitienpäivänä (kun en ole miehen äiti) saati syntymäpäivänäni mitenkään. Taisi se pastilliaskin mulle joku vuosi kiskalta ostaa ihan mukamas oma-aloitteisesti.. sillä ei kuulemma ole aikaa ikinä hankkia mitään eikä rahaa, mutta todellisuudessa me kaikki tiedetään ettei se vaan viitsi/muista/jaksa/huvita..
Mä olen omasta ja lapsen puolesta kortin väsännyt isänpäivänä joka vuosi ja pienen lahjan (esim kuvamuki) ostanut, mutta minä tykkäänkin askarrella niin se on vaan hyvä tekosyy että saa tehdä kortin ja lahjojen annosta nautin myöskin
Anna kun arvaan; sinäkään et ole miehesi äiti?Melko pikaisen diagnoosin lukasit taas kerran rivien välistä toisten aviomiehistä. Sun täytyy olla lahjakkuus.