[QUOTE="vieras";28431540]En usko, että kukaan ihminen kieltäytyy lahjoista jos rehellisesti puhutaan. Tai ei tykkäisi, jos heille joku joskus lahjan antaisi. Ja kuka käskee ostamaan krääsää? Tai turhia lahjoja? Mun mies ostaa aina jotain tarpeellista (tai koruja, mutta onhan nekin tarpeellisia kun niitä tulee pidettyä); tänä vuonna olen toivonut uutta käsilaukkua kun omani on ihan risa, en tosin tiedä oliko ehtinyt jo ostaa jotain ennen mun toivomusta
Mutta siis joo, eihän niitä lahjoja pakko ole ostaa tai antaa, mutta tuollainen "en ole mieheni äiti" -selitys on mun mielestä vaan ontuva, kun kyse on äitienpäivästä, eikä mistään "oman äidin" -päivästä.
Mun mielestä jokainen isä pitäis huomata lastensa äiti jotenkin (edes se yksi kukka tai kakkukahvit sänkyyn) äitienpäivänä ja vastaavasti jokainen äiti huomioida lastensa isä hänelle kuuluvalla päivällä. Eihän se sitä poissulje, etteikö niitä lahjoja ja muistamisia vois tehdä vaikka joka päivä![/QUOTE]
aivan. Sun mielestä. Mun mielestä on ihan se ja sama mitä kalenterissa lukee, mä en halua mitään kahveja sänkyyn tai kukkia jotka vain saan hengiltä hetkessä. Käsilaukkunikin saan ostettua ihan itse kuten muunkin mitä tarvitsen. Minä vaan en kertakaikkiaan ole sellainen ihminen joka kaipaa mitään erityishuomiota. Tämä ei siis tarkoita sitä että mies ei huomioisi, haluan tai en. pointti on siinä että mä en vaadi tai halua mitään lahjomista tai paapomista vain siksi että sattuu olemaan äitienpäivä. Ihmiset kun on erilaisia, toiset arvostaa eri asioita kuin toiset. Ei se tee meistä kummastaan toista huonompaa tai parempaa.