En pysty vastustamaan yhtä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sutinasussu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sutinasussu"

Vieras
Aina kun mä näen sen niin mun pöksyt kostuu. Ja kyseessä vielä mua 12 v. nuorempi mies. Mutta kun hänessä vaan on SITÄ JOTAIN ja hänkin haluis mua niin kovasti. Ei vaan voida kun mä oon naimisissa. Mutta se tunne, jonka koen joka kerta kun näen hänet tai kun puhun hänelle. Mitä tälle voi tehdä?

[QUOTE="sally";29202863]Unohtaa ja olla aikuinen :)[/QUOTE]

Mut kun se saa mut tuntemaan itseni uudelleen eläväksi… Aikuisuus – onko se sitä että pitää unohtaa elämä ja olla kuin haamu? Saanko elää fantasioissani vai onko tää liian syntistä touhua himoita nuorta miestä?

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että käy kiksauttamassa sitä niin huomaat mitä oikeasti haluat. Parempi sen on saada äkkiä selville, kuin että haluisit sitä monta kuukautta ja sit heräätte samasta sängystä ja kaikki olikin pettymys. Jos kaikki on ihanaa, niin silloin elät väärää elämää.

:p

Yhden seksikerran perusteella kaikki on ihanaa ja ihmisen aikaisempi elämä on väärä?

Ei kai sentään?

Tuossa on sitä paitsi kaksi puolta, jotka mättävät. Nykyisestä elämästä voisi saada hyvää, jos keskittyisi sen ongelmien korjaamiseen eikä haaveilisi muusta. Toisaalta taas yhden (surkean) seksikerran perusteella ei voi vielä tuomita koko juttua epäonnistuneeksi.

Aika surkeita neuvoja siis.

[QUOTE="Vieras";29203105]Yhden seksikerran perusteella kaikki on ihanaa ja ihmisen aikaisempi elämä on väärä?

Ei kai sentään?

Tuossa on sitä paitsi kaksi puolta, jotka mättävät. Nykyisestä elämästä voisi saada hyvää, jos keskittyisi sen ongelmien korjaamiseen eikä haaveilisi muusta. Toisaalta taas yhden (surkean) seksikerran perusteella ei voi vielä tuomita koko juttua epäonnistuneeksi.

Aika surkeita neuvoja siis.[/QUOTE]

täysin samaa mieltä. ap lopeta haaveilu ja keskity parantamaan sitä omaa suhdettasi. kato tiedätkö sene ttä se ns.alkuhuuma kestää sen n.6kk... sen jälkeen voitkin huomata sen uuden heilan kanssa että oho..no enpä olekkaan koko aika himoissani enään... sit saatat huomaa että se nuorempi ukko onkin täysin epäkelpo syvempään suhteeseen tai omaa alkoongelman tai mt ongelman... tai on muuten vaan tosi ärsytävä.. sit itket sitä kun tuhosit hyvän suhteen omaan mieheesi sillä että että halusit seksiä toisen kanssa...niinmpä elämä on valintoja toiset hunonpia kuin toiset

Maailma on ihan täppösen täynnä seksuaalisia ärsykkeitä.

Aitoa, kolahtavaa rakkautta, joka kestää ruhjeitakin, on vähemmän, koska se vaatii enemmän työtä.

Totta kai joskus puuduttava urakin alkaa tympiä ja sen haluaa vaihtaa toiseen. Kannattaa kuitenkin tarkoin harkita miksi sen tekee.

Se on niinkun houkutus mun entisestä elämästä. Unelma joka jäi saavuttamatta. Suhde joka jäi kesken vastoin mun toivettani. Sen jälkeen tuli nykyinen mies, ja heitin kirveeni kaivoon ettei enää kannata onnea yrittää etsiä, tein lapset ja muutuin nunnaksi. Nyt ei vaan ole enää yhtään fiilis että haluaisin olla nunna. Ja kyllähän se aivan kamalasti kiehtoo, että tuollanen nuori komee mies on muhun niin ihastunut. Että kelpaan jollekulle, jota itsekin tekee niin helkkaristi mieli. Joka kerta kun juttelemme, se tuntuu niin hyvältä. Pelkkä juttelu. Ja kun näen hänen kasvonsa, se on kuin suudelmia alavatsalla, polttelee. Kuumottaa.

Mutta. Aion olla kiltisti, ja jos tää ei tästä rauhoitu VUOSIEN mittaan, niin katson että pitää palata asiaan. Oma mies ja lapset menee mun onneni edelle, tietenkin, eikä ole mitään syytä antaa heidän kärsiä. Nyt pidän mieheni entistäkin onnellisempana antamalla hänelle niin kiihkeää lempeä, että olen kuin uudesti syntynyt.

[QUOTE="vieras";29203378]Been there, done that. Siihen kyllä lopahti viehätys :D[/QUOTE]

No entäs jos se onkin just sopivan kokoinen ja jos se lemmiskelee paremmin kuin oma mies? Mitäs siitä sitten seuraa?

Yhteistyössä