En pysty lähestymään miehiä rintojeni takia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Olen ollut kolme vuotta sinkkuna ja selibaatissa, koska rintani ovat raskauksista ja imetyksistä pilalla. Ongelmaahan ei näy päälle päin, joten paljon ehdotuksia olen miehiltä saanut, mutta olen joutunut torjumaan ne;( Lasteni isästä olen siis eronnut ja olen yh. Haluaisin vielä saada lapsen ja miehen, mutta en vain pysty lähestymään ketään miestä. Näen jopa painajaisia siitä, kun mies näkee rintani niin hän nauraa ja lähtee pois.
Muuten olen hyvässä kunnossa, hoikka ja nuori 27 v. Olenko siis loppuelämäni sinkkuna tämän ongelman takia, no ehkä se ei 50 vuotiaana enää haittaa enää itseäni? Onko muita saman ongelman kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:
Pienet ne ovat ongelmat joillakin. Toisilla ei taas ole kattoa pään päällä tai ruokaa.

Tämä ongelma kuitenkin vaikuttaa koko elämääni ja lasteni elämään, kun äiti on masentunut. Joten ei se ihan pienemmästä päästä ole. Ollaan lisäks köyhiäkin, mutta se ei ole niin suuri ongelma, kaurapuurolla elää.

mikäli mies rakastuu suhun ihan korviansa myöten , niin tokkopa se haittaa!! :)
ei sun kannata sitä murehtia!! toki kannattaa varovasti edetä ja hissun kissun , mutta ehdottomasti lopetat tuollaisen itsesäälissä rypemisen ja murehtimisen, ei tuomoinen auta sinua yhtään, haavoittaa vain, elämä jää elämättä...ja sinulle on annettu vain tämä yksi elämä, joten mieti tovi miten haluat sen käyttää..!!

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Pienet ne ovat ongelmat joillakin. Toisilla ei taas ole kattoa pään päällä tai ruokaa.

Tämä ongelma kuitenkin vaikuttaa koko elämääni ja lasteni elämään, kun äiti on masentunut. Joten ei se ihan pienemmästä päästä ole. Ollaan lisäks köyhiäkin, mutta se ei ole niin suuri ongelma, kaurapuurolla elää.

ota ittees niskasta kiinni, masisteletko sä tollasen asian takia oikeesti niin et lapsetkin kärsii? voi jukoliste miten itsekästä!!!!

ja älä ny ainakaan ala lasta tekemaan jos noin köyhiä olette muutenkin

Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
olet tainnut tehdä liian ison numeron rinnoistasi :( . kyllä mä uskon, että jos menet miehen kanssa sänkyyn asti, nauttii hän rinnoistasi, vaikkeivat ne ole "täydelliset"

niin, mutta suurin ongelma on se, että itse en voi olla oma itseni ja nauttia elämästä. Pidän itseäni rumana ja epäkelpona, siksi en lähesty miehiäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

ota ittees niskasta kiinni, masisteletko sä tollasen asian takia oikeesti niin et lapsetkin kärsii? voi jukoliste miten itsekästä!!!!

ja älä ny ainakaan ala lasta tekemaan jos noin köyhiä olette muutenkin

Tällä hetkellä olen köyhä, koska opiskelen. Lapsista pidän hyvää huolta, mutta toki heillekin olisi parempi, jos äiti olisi onnellinen muustakin kuin heistä.

mun rinnoilla on neljä muksua imetetty. No, ei ne alunperinkään mitkään melonit olleet. Olen sit itselleni ostanut "lahjaksi" uudet rinnat ja olen todella tyytyväinen! Eli silikonia kehiin ja elämä taas maistuu!

Alkuperäinen kirjoittaja elämä vain ja hetki kerrallansa:
mikäli mies rakastuu suhun ihan korviansa myöten , niin tokkopa se haittaa!! :)
ei sun kannata sitä murehtia!! toki kannattaa varovasti edetä ja hissun kissun , mutta ehdottomasti lopetat tuollaisen itsesäälissä rypemisen ja murehtimisen, ei tuomoinen auta sinua yhtään, haavoittaa vain, elämä jää elämättä...ja sinulle on annettu vain tämä yksi elämä, joten mieti tovi miten haluat sen käyttää..!!

Totta, jos vain rakkaus osuisi kohdalle. Kiitos sanoistasi!

Mä ajattelin kans noin. mulla kans rinnat pilalla ja yh:na olin. mut kun uus mies löyty, ei sitä mun tissit haitannu, päinvastoin. ja oikeesti, mulla on toooosi törkeet riippurinnat, nännipihaki on kauhea ryppykasa kun on niin venyny.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
kävele takaperin niin ongelma on ratkaistu

Njääh, kävele käsillä niin ongelma on ratkaistu.
Tissit kun ovat oikeesti tosi pieni juttu rakkaudessa, ja usko että mä tiedän. Itellä suurinpiirtein veltot maksaläiskät, vanha kuihtunut mahanahka ja sellureidet. Naama rypyssä ja muutenkin vittumainen ihminen, silti tapasin miehen joka minuun ihastui.

Alkuperäinen kirjoittaja yks onnellinen:
Mä ajattelin kans noin. mulla kans rinnat pilalla ja yh:na olin. mut kun uus mies löyty, ei sitä mun tissit haitannu, päinvastoin. ja oikeesti, mulla on toooosi törkeet riippurinnat, nännipihaki on kauhea ryppykasa kun on niin venyny.

Mullakin on sellaiset ryppykasat.
Ihana kuulla, että noin voi käydä, ehkäpä minäkin vielä olen onnellinen rinnoista riippumatta.

Ei rintojen ulkonäkö ole niin tärkeää, että se olisi edes mikään ongelma. Jos haluat, laita harmaana kuva niistä tähän ketjuun, niin me sanotaan totuus. Meinaan, että usein nainen itse pitää rintojaan kammottavina, vaikka muiden mielestä ne ovat aivan normaalit.

Yhteistyössä