En pysty lähestymään miehiä rintojeni takia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mä en pidä itseäni minkään arvoisena koska kuppikoko on 70a...ihme että mulla on miehiä ollut ja on nytkin jo yli vuoden kestänyt suhde.

Voiku sais naisen jolla oli ton luokan kuppikoko, kaikilla nykyään joku D tai sitten silikonilla pumpatut melonit. Kauhean näköisiä, ei yhtään söpöjä

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Olen ollut kolme vuotta sinkkuna ja selibaatissa, koska rintani ovat raskauksista ja imetyksistä pilalla. Ongelmaahan ei näy päälle päin, joten paljon ehdotuksia olen miehiltä saanut, mutta olen joutunut torjumaan ne;( Lasteni isästä olen siis eronnut ja olen yh. Haluaisin vielä saada lapsen ja miehen, mutta en vain pysty lähestymään ketään miestä. Näen jopa painajaisia siitä, kun mies näkee rintani niin hän nauraa ja lähtee pois.
Muuten olen hyvässä kunnossa, hoikka ja nuori 27 v. Olenko siis loppuelämäni sinkkuna tämän ongelman takia, no ehkä se ei 50 vuotiaana enää haittaa enää itseäni? Onko muita saman ongelman kanssa?

No on sulla isot bosat jos ne estävät miehen lähelle pääsyn!

tiedän täysin sun tunteet!
vaikka se joillekkin on pieni asia,niin joillekkin suuri ongelma.
itse en kehdannu olla ilman liivejä ja aina kädet rintojen eessä peittelemässä.
koirin kyllä miehelleni kertoa kuinka niitä vihaan. oli ihan tyhjät ryppyset pussit :(
leikkautin rintani reilu vuosisitten. ei ne edelleenkään kauniit ole,muttei roiku ja on täytettä. arvista ei eroon pääse,mutta ne vaalenee eikä näytä nyt niin silmiinpistäviltä kun rinnat ei ole tyhjät roikot.

ootko ajatellut mennä leikkaukseen kun pääset töihin? vai onko se ehdoton ei?
sain itse voimaa jo siitä päätöksestä että menen leikkaukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Olen ollut kolme vuotta sinkkuna ja selibaatissa, koska rintani ovat raskauksista ja imetyksistä pilalla. Ongelmaahan ei näy päälle päin, joten paljon ehdotuksia olen miehiltä saanut, mutta olen joutunut torjumaan ne;( Lasteni isästä olen siis eronnut ja olen yh. Haluaisin vielä saada lapsen ja miehen, mutta en vain pysty lähestymään ketään miestä. Näen jopa painajaisia siitä, kun mies näkee rintani niin hän nauraa ja lähtee pois.
Muuten olen hyvässä kunnossa, hoikka ja nuori 27 v. Olenko siis loppuelämäni sinkkuna tämän ongelman takia, no ehkä se ei 50 vuotiaana enää haittaa enää itseäni? Onko muita saman ongelman kanssa?

Itse en ole niin pinnallinen, että tuollaisesta pikkuvirheestä olisin milläänsäkään. Toki jotkut miehet saatavat tissejäkin hyvin kriittisesti katsoa, mutta epäilen että nämä ovat niitä hyvin harvinaisia miehiä, joilla naisia muutenkin puskee ovista ja ikkunoista. Eli jospa et katselisi vain niitä kaikkein suosituimpia naistenmiehiä? Toinen vinkki olisi, että yritä saada mies tutustumaan tisseihisi eka esim klassisesti pimeässä peiton alla. Kun on kerfan saanut jo tuntumaa siihen, kuinka kivalta tissisi tuntuvat, niin tuskin kovin moni mies edes osaa enää sen jälkeen katsoa kovin kriittisellä silmällä, kun näkee ekan kerran päivänvalossa, että miltäs nämä tissit varsinaisesti näyttävät.

mulla roikkuu nännit :( siis todella roikkuu, ne on aina ollu isot ja painavat ja imetysten jälkeen ne roikkuu ku mummolla. rinnat on vielä tosi pienet että näyttää kummalliselta jotenkin :(

Yhteistyössä