En pääse millään yli tuosta miehen moottoripyörän ostosta!

Pelkään ihan koko ajan kun on sillä ajamassa ja jokaisesta lähtemisestä kauhea riita. Ei ymmärrä miksi pelkään ja minä en tajua miten voi olla ymmärtämättä. Meillä kolme pientä lasta ja tottakai pelkään että miehelle sattuu jotakin.:headwall::headwall::'(

Nyt mies on lomalla ja haluaa lähteä muutamaksi päiväksi yksin ajelemaan. Tästäkin tuli riita, koska pelkään, että jotain tapahtuu. Vihaan koko moottoripyörää!!!

Pyörää ei todellakaan ostettu yhteisymmärryksessä, vaan se oikeastaan ilmeistyi pihaan. Olenko paska vaimo. Minulla hirveitä syyllisyydentunteita ja tuntuu, että pilaan miehen elämän. :':)'(

Onko miehesi ensipyörä, vai onko jo pidempää ajokokemusta?

Millainen (Mikä) pyörä on kyseessä, jos saa udella?

Kunnon varusteet merkitsevät paljon.

Tosin helteillä tulee ajeltua itse kukin vähän vapaammin...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kirspe
huhhhuhh
Ihan oikeasti, anna ukolles häivähdys sitä omaa aikaa mielekkään asian tiimoilla. Kirjoituksen perusteella et ole niitä helpompia ihmisiä. Ukkos on ansainnut hengähdyshetkensä. Aikuistu.

oli hänellä pyörä silloin kun oltiin nuorempia ja lapsettomia ( alle 20-vuotiaita )
Nyt on haaveillut pyörästä 10v ja päätti sitten ostaa sen. On sen kyllä tosiaan ansainnut ja tehnyt kovasti töitä sen eteen, mutta ei se minun pelkoani lievitä yhtään. Tässä ei ole todellakaan kyse rahasta, vaan rakastan miestäni niin paljon, että en halua häntä menettää ( on moottoripyöräilyssä todella suuret riskit )

E tiedä mikä pyörä on kysessä, koska ei kiinnosta tutustua koko kapistukseen ( ei kuitenkaan kyykkypyörä )

on hänellä kunnon varusteet

[QUOTE="viuh";24126038]Voi kun voisin lohduttaa sinua, mutta kyllä minäkin pelkäisin sijassasi. Kauheita itsemurha-koneita...[/QUOTE]
Peesaan!
Niillä tulee aika pahaa jälkeä onnettomuustilanteissa.

meidän pienin on vasta 2kk ikäinen vauva ja muutenkin olen herkällä päällä ja nyt sitten itkeskelen tämän asian vuoksi. Onhan noita onnettomuuksia taas ollut lehdet pullollaan. En varmaan olekaan helppo ihminen, mutta pelkään ihan hirveästi. Eikä mieheni ole kaahari, mutta ei se aina omasta ajamisesta olekaan kiinni :(

"meikku"
Meillä sama juttu,mutta olin kyllä tukena kun motskarin osti. ja kyydissäkin olen pari kertaa istunut.

Nyt kuulin että mies on ajanut melkein 200 km /h pari vuotta takaperin kun on kokeillut miten pyörä kulkee...Siinä se raja tuli mulla vastaa, EI NE MIEHET MALTA OLLA KOKEILEMATTA KOVEMPAAKIN NOPEUTTA!

[QUOTE="meikku";24126081]Meillä sama juttu,mutta olin kyllä tukena kun motskarin osti. ja kyydissäkin olen pari kertaa istunut.

Nyt kuulin että mies on ajanut melkein 200 km /h pari vuotta takaperin kun on kokeillut miten pyörä kulkee...Siinä se raja tuli mulla vastaa, EI NE MIEHET MALTA OLLA KOKEILEMATTA KOVEMPAAKIN NOPEUTTA![/QUOTE]
Hyi kauhea! Ajatella, jos se olisi ajanut vaikka jonkun tiellä olevan romun päältä! :O :snotty:

Jaa... et oo minusta paska vaimo. Vetäisin hernarin purkkeineen nenään minäkin.

Ensinnäkin inhoan yli kaiken moottoripyöriä ja ukko tietää sen (on onneksi samaa mieltä :D). Olisin samaa mieltä myös tuosta pelon aiheesta... Minusta ei saa yksin perheellinen mies tehdä tommosta päätöstä.

Eikä kyllä muutenkaan tarvitse ostaa tuosta noin vain kysymättä/keskustelematta sen kokoluokan ostoksia. Siitäkin suuttuisin.

[QUOTE="hippi";24126111]Miksi pitäisi malttaa?[/QUOTE]
Eihän Suomessa edes saa ajaa kuin moottoritiellä max. 120 km/h.

---
meidän pienin on vasta 2kk ikäinen vauva ja muutenkin olen herkällä päällä ja nyt sitten itkeskelen tämän asian vuoksi. Onhan noita onnettomuuksia taas ollut lehdet pullollaan. En varmaan olekaan helppo ihminen, mutta pelkään ihan hirveästi. Eikä mieheni ole kaahari, mutta ei se aina omasta ajamisesta olekaan kiinni :(
Ihan yhtälailla lehdet on pullollaan autokolareita, tappoja, hukkumisia ym. Miksi hermoilet siis vain tuon moottoripyörän takia?

"meikku"
Itse olen hiukkasen hysteerinen myös tuon pyörän kanssa,ja olen yrittänyt sanoa että rajoitusten mukaan ajettava.....Vaarallista se on ilman mitään pyörän rajojen testaustakin!
Minunkin mies kyllä ´hyvä kuski´ ja malttia on liikenteessä,mutta näköjään kokeileekin...

[QUOTE="meikku";24126081]Meillä sama juttu,mutta olin kyllä tukena kun motskarin osti. ja kyydissäkin olen pari kertaa istunut.

Nyt kuulin että mies on ajanut melkein 200 km /h pari vuotta takaperin kun on kokeillut miten pyörä kulkee...Siinä se raja tuli mulla vastaa, EI NE MIEHET MALTA OLLA KOKEILEMATTA KOVEMPAAKIN NOPEUTTA![/QUOTE]
Kiitos vitusti yleistyksestä koko sukupuoleni puolesta :D Soo soo miehet, miksei kukaan teistä aja moottoripyörällä rajoitusten mukaan?

Motoristin vaimo
Minun mieheni osti 4 vuotta sitten tällaisen matkaenduron Honda XRV 750 Africa Twin. Ajelee sekä tietä pitkin että metsissä, menee välillä kumoonkin tuolla ojanpohjia ajellessaan, mutta mitään mustelmia pahempaa ei ole koskaan käynyt. Tuolla pyörällä nyt ei hurjastelemaan yleensä edes vaivauduta. Luottaisit sinäkin mieheesi, niin hänkin varmaan luottaisi sinuun.

Yhteistyössä