Ton vuoksi polttohautaus aikanaan keksittiin.
Hautuumailla oli kauhee meteli kun miesten kädet paukkui arkkujen kansia vasten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ton vuoksi polttohautaus aikanaan keksittiin.
Hautuumailla oli kauhee meteli kun miesten kädet paukkui arkkujen kansia vasten.
Mun mielestä aksun versio on hauskempi, paljon hauskempiItseasiassa polttohautaus keksittiin kun hautausmaat alkoivat olla liian täynnä johtuen siitä että nykyihmiset maatuu puolet pitempään kuin esim kakskyt luvulla kuolleet. Johtuu ravinnosta mitä syömme. Lisäksi huomattiin että se on paljon hautaamista parempi bisnes, parempi kate per ruumis.
Muoks. siis tuhkaaminen, polttohautausta täällä päin harjoittaneet viimeksi vissiin viikingit.
Itseasiassa polttohautaus keksittiin kun hautausmaat alkoivat olla liian täynnä johtuen siitä että nykyihmiset maatuu puolet pitempään kuin esim kakskyt luvulla kuolleet. Johtuu ravinnosta mitä syömme. Lisäksi huomattiin että se on paljon hautaamista parempi bisnes, parempi kate per ruumis.
Muoks. siis tuhkaaminen, polttohautausta täällä päin harjoittaneet viimeksi vissiin viikingit.
Viikingitkin hautasi ruumiit maahan, kuten muutkin, se polttaminen veneessä pelkkää satua.Itseasiassa polttohautaus keksittiin kun hautausmaat alkoivat olla liian täynnä johtuen siitä että nykyihmiset maatuu puolet pitempään kuin esim kakskyt luvulla kuolleet. Johtuu ravinnosta mitä syömme. Lisäksi huomattiin että se on paljon hautaamista parempi bisnes, parempi kate per ruumis.
Kylmänä echokaan ei enää vastustele anaaliyhdyntää![]()
https://fi.wikipedia.org/wiki/PolttovenehautausViikingitkin hautasi ruumiit maahan, kuten muutkin, se polttaminen veneessä pelkkää satua.
Olen katsonut historiadokumentteja.
Kannattaa, ei ois ensimmäinen kerta kun paljastuu että ruumishuoneella on sekaannuttu vainajaan..
Taidan valita sen tuhkauksen.
Kumpaan pakaraan?Luulen, että kukaan ei usko econ kiivasta anaalitaistelua. Echo haluaa anaaliin, isoa ja kovaa. Siksi se siitä niin paljon puhuu, koska haluaa oikeasti parrua pakaraan.
nuo on vauvojen nimiiOnneks en oo vanhainkodissa töissä. Mulle pitäis maksaa triplapalkka siitä että autan jotain Väinöä ja Hilmaa kapuamaan toistensa päälle,
taisiisennytmuistaniitätapauksiajoistaolenkuullut.
(Muoks, siis eihän siinä tartte kuin toisen kavuta toisen päälle)
Luulen, että kukaan ei usko econ kiivasta anaalitaistelua. Echo haluaa anaaliin, isoa ja kovaa. Siksi se siitä niin paljon puhuu, koska haluaa oikeasti parrua pakaraan.
Se on urbaani legenda, ne "viikinkihautajaiset".
Oli saanut alkunsa yhdestä tapauksesta vissiin kun joku oli vahingossa palanut veneeseen.
Siinähän ei olisi muuta ehtinytkään kuin veneitä veistämään, jos kaikki niissä polttohaudattiin, esim Islannissa aika mahdotonta.
Mutta jotain arvovaltaisia viikinkejä on tietenkin haudattu maan poveen veneenkin kanssa, koska jäänteitä on löydetty.
Mä viimeksi eilen mietin, mistä toi veneenplttoidea oikein tulee kun piipahdettiin tossa mäellä olevilla haudoilla. Jos siellä alla on viikinkikuninkaita niin kloonattuko ne on jotta paattiinkin on riittänyt poltettavaa?![]()
Hei, kerro minulle millä mäellä on noita viikinkien hautoja? Tahdon tallat niillä![]()
Viikingitkin hautasi ruumiit maahan, kuten muutkin, se polttaminen veneessä pelkkää satua.
Olen katsonut historiadokumentteja.
...ja Himalajalla ne joilla ei ole polttopuita rantanuotiolle ja asuvat ylhäällä vuoristossa, viedään mahdollisimman ylös petolintujen ruoaksi. On ollut dokumentti siitä. Samasta syystä - kun ei siellä huipulla ole puita eikä kai palakaan samalla tavalla kuin alhaalla?Itseasiassa polttohautaus keksittiin kun hautausmaat alkoivat olla liian täynnä johtuen siitä että nykyihmiset maatuu puolet pitempään kuin esim kakskyt luvulla kuolleet. Johtuu ravinnosta mitä syömme. Lisäksi huomattiin että se on paljon hautaamista parempi bisnes, parempi kate per ruumis..
Varmaan tavallinen ihana mies kaikkoaa, jos näkee sun "palstailevan". Tai no, voihan sitä jossakin piilossa tehdä -koko päivän ja yönMä oon päättäny että oon yksin nyt ja aina.