En osais kyllä deittailla nykyaikana jos jäisin yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan nyt Tinder villeimmillään. Minun tuttu, kaveri 50+ jaksaa deittailla kolmekymppisten toipojujen kanssa sänkyvoimistelun merkeissä. Kuuntelen aina tavatessamme hänen innostunutta kerrontaa ja ihmettelen hiljaa mielessäni noita kuvioita. Kolmekymppiset seukkaa arkielämässää tai ovat avossa, ja tota.. nyt se 50+ kaverini on ihastunut vakavasti yhteen heistä...jonka kanssa on voikannut aika ajoin melkein vuoden.
Jos sun tuttu tekee niin, ei se tarkota että 99.99% suomalaisista koskaan kävisi virallisilla "treffeillä".

• Tykkää
Reactions: päätön
Joillekin se kakkonen on aina ykkönen, mä en sitä ymmärrä mutta eipä tuo mulle kuuluu mihin reikään kukin tykkää itseään pantavan.

Kakkonen on nykyään melkein vedenjakaja.

Tuli muisto mieleen: yhdestä miehestä, joka osti naisytävälleen tuliaislahjaksi sellaisen vehkeen, joka sidotaan naisen lanteelle, jotta nainen voi nylkyttää miestä itseään hänen omaan kakkoseen. Aika karseelta kuulosti; ja aina nyt, kun mä näen sen miehen niin katson hänen takapuoltaan "toisella tavalla". Näyttää kuin se leviäisi koko ajan ja jalat, jotka hänellä on pitkät. kääntyvät koukkuun polvet ulospäin, kuin länget.

Viimeksi muokattu:
Niin. Onhan se keski-ikäisillä turhaa touhua.
Kait se on jotain kaipuuta nuoruuteen.

Mut hitto kun nostalgiakaan ei o enää kuin ennen.
Miehet eri asia tietenkin, nylkytätte varmaan arkussakin, onhan paneminen miehelle kiksejä antava tapahtuma.

Mutta en oikein suopeasti katso tätä nykyajan seksivouhotusta, että jopa vanhusten pitäisi panna, tai eivät ole "normaaleja" "senioreja".
Keskisormea sellaselle ajattelulle.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Miehet eri asia tietenkin, nylkytätte varmaan arkussakin, onhan teille paneminen kiksejä antava tapahtuma.

Mutta en oikein suopeasti katso tätä nykyajan seksivouhotusta, että jopa vanhusten pitäisi panna, tai eivät ole "normaaleja" "senioreja".
Ei hitsi sun kanssas taas:LOL::ROFLMAO:

Miehet eri asia tietenkin, nylkytätte varmaan arkussakin, onhan teille paneminen kiksejä antava tapahtuma.

Onneks en oo vanhainkodissa töissä. Mulle pitäis maksaa triplapalkka siitä että autan jotain Väinöä ja Hilmaa kapuamaan toistensa päälle,
taisiisennytmuistaniitätapauksiajoistaolenkuullut.

(Muoks, siis eihän siinä tartte kuin toisen kavuta toisen päälle)

No ei se nyt koko ajan oo tommosta.:ROFLMAO::LOL::cry:
Siis jotain muistan että hoitajat auttaa heittämään toisen vanhuksen toisen kans...se kai kuuluu johonki seksuaaliterveyden vaalimiseen tjsp.
Hyi oikeesti, joku raja tuossakin touhussa...kyllä tää Suomi on ihan ihme paapojia täynnä.

• Tykkää
Reactions: Echo
No ei se nyt koko ajan oo tommosta.:ROFLMAO::LOL::cry:
Siis jotain muistan että hoitajat auttaa heittämään toisen vanhuksen toisen kans...se kai kuuluu johonki seksuaaliterveyden vaalimiseen tjsp.
Mut ei ketää väkisin heitetä! Eli vanhuuspäivät turvassa. :ROFLMAO:

Tuli muisto mieleen: yhdestä miehestä, joka osti naisytävälleen tuliaislahjaksi sellaisen vehkeen, joka sidotaan naisen lanteelle, jotta nainen voi nylkyttää miestä itseään hänen omaan kakkoseen. Aika karseelta kuulosti; ja aina nyt, kun mä näen sen miehen niin katson hänen takapuoltaan "toisella tavalla". Näyttää kuin se leviäisi koko ajan ja jalat, jotka hänellä on pitkät. kääntyvät koukkuun polvet ulospäin, kuin länget.

Normaali saamelainen. Niillä nyt on kierot sääret.

Ei helvetti.
No pitäis kysyä jos palstalla ois joku vanhustenhoitaja että kuinka nuo jutut menee.

Kai tuon suosituksen on joku pervo seksuaaliterapeutti joskus THL:lle linjannu.

dr.-ruth.jpg

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ton vuoksi polttohautaus aikanaan keksittiin.
Hautuumailla oli kauhee meteli kun miesten kädet paukkui arkkujen kansia vasten.
Itseasiassa polttohautaus keksittiin kun hautausmaat alkoivat olla liian täynnä johtuen siitä että nykyihmiset maatuu puolet pitempään kuin esim kakskyt luvulla kuolleet. Johtuu ravinnosta mitä syömme. Lisäksi huomattiin että se on paljon hautaamista parempi bisnes, parempi kate per ruumis.

Muoks. siis tuhkaaminen, polttohautausta täällä päin harjoittaneet viimeksi vissiin viikingit.

Yhteistyössä