Joo huomasinMainitsin! Sanoin!
Lue uudestaan!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo huomasinMainitsin! Sanoin!
Lue uudestaan!![]()
Ovathan sellaset heterot nyt aika kummallisia, kai sen voi ihan rehellisesti jokainen myöntää. Ei siinä mitään hienoa ole.Unohdit haukkua anaaliseksin metsästäjät![]()
Aahhh...Vauva av:n siipien havinaa...hums, hums, viuh.Ihmisen taso parisuhdemarkkinoilla määritellään tavallisesti kuusiportaisella asteikolla, missä 5/5 on korkein ja 0/5 heikoin.
Esimerkiksi naisten kohdalla:
0/5 = avohoitopotilas suohirviön ulkonäöllä
1/5 = kasvoiltaan mitäänsanomaton kaloriina tms. eikä erityisesti menestynyt elämässään
Tosin on syytä panna merkille, että ainakaan netissä suosituimman ns. laasaslaisen parisuhdemarkkinateorian mukaan naisten ei tarvitse erityisesti välittää omasta tai potentiaalisen kumppanin tasosta. Tämä siksi, koska naiset deittipalstojen käyttäjien voimakkaan miesenemmistön turvin joka tapauksessa panevat lähinnä 5/5- ja 4/5-tason miehiä alemman tason miehien (lyh. ATM, tarkoittaa yleensä samaa kuin "kilttimies") jäädessä rannalle ruikuttamaan.
Mä en koskaan unohda.Eiku oothan sä jo haukkunut tämän aiheen![]()
Aahhh...Vauva av:n siipien havinaa...hums, hums, viuh.
Kerrotko vielä tasoteorian syvimmän ytimen? Alfat? Beetat?![]()
Monet ihmettelee sitä että mä en sitä harrasta. En kuulema nauti seksistä täysin rinnoin...yritä siinä sitten piipittää että mä nautin ihan täysillä jopa ilman miestäOvathan sellaset heterot nyt aika kummallisia, kai sen voi ihan rehellisesti jokainen myöntää. Ei siinä mitään hienoa ole.
Ei mikään huono vaihtoehto.Mä oon päättäny että oon yksin nyt ja aina.
En mä arvostele tuhkaluukkuja. Ne vaan on kuin ilmaa (köh) mulle.Monet ihmettelee sitä että mä en sitä harrasta. En kuulema nauti seksistä täysin rinnoin...yritä siinä sitten piipittää että mä nautin ihan täysillä jopa ilman miestä
Ai niin tää ketju ei oo mun seksielämästä vaan Echon deittikauhisteluketju ja siinä sivussa tuhkaluukkujen arvosteluketju![]()
Ei mikään huono vaihtoehto.
Mutta nuo on sarjassamme vaarallisia lauseita...se on se räntäsateinen maanantapäivä kun keittiön putki pämähtää, ja se putkimies onkin yhtäkkiä kaikki mitä oletkin aina halunnut. Hänen kanssaan olet tullut kotiin.![]()
Oi.Alfa alias jännämies ja beta alias kilttimies. Naiset ovat kiinnostuneita vain jännämiehistä.
Mitä sä nyt höpötät. Nyt puhutaan miehistä eikä mistään Myrskyluodon maijasta.![]()
Joo joo niin taas..muutan vaikka telttaan asumaan, yksin, elukoitten kanssa, jonkun rauhallisen järven rannalle..siellä sitten kattelen ilta aurinkoa ja ihastelen luonnonrauhaa...nuotiolla paistuu samalla kalat mitkä oon sinä päivänä onkinunna..mitä muuta ihminen muka voi ittelleen toivoa?
Niin no joo, sellanen alue sen pitää olla missä toimii wi-fi
![]()
Mitä sä nyt höpötät. Nyt puhutaan miehistä eikä mistään Myrskyluodon maijasta.
Minusta seksi keski-ikäisillä ja siitä ylöspäin on kummallista, mihin reikään tahansa.Monet ihmettelee sitä että mä en sitä harrasta. En kuulema nauti seksistä täysin rinnoin...yritä siinä sitten piipittää että mä nautin ihan täysillä jopa ilman miestä
Ai niin tää ketju ei oo mun seksielämästä vaan Echon deittikauhisteluketju ja siinä sivussa tuhkaluukkujen arvosteluketju![]()
No kun mua alkoi jo huolestuttaa sun korpinaava-puheet.Hiivatin Echo!!!
Kiitos tää nauru tuli tarpeeseen!!![]()
Jaa no minusta seksi keski-ikäisillä ja siitä ylöspäin on kummallista, mihin reikään tahansa.
Nuorilta ja lisääntyviltä sen vielä ymmärtää.
Vaikea uskoa kun heiluttelet anaalikorttia joka käänteessä.En mä arvostele tuhkaluukkuja. Ne vaan on kuin ilmaa (köh) mulle.![]()
en muista enää alotuksen litaniaa.![]()
Olen keski-ikäinen.Ihanko tosissas meinaat lopettaa seksin kun tulet keski-ikään?![]()
kelle sille?No sitten kelpaat sille ja muutenki.
Onhan nyt Tinder villeimmillään. Minun tuttu, kaveri 50+ jaksaa deittailla kolmekymppisten toipojujen kanssa sänkyvoimistelun merkeissä. Kuuntelen aina tavatessamme hänen innostunutta kerrontaa ja ihmettelen hiljaa mielessäni noita kuvioita. Kolmekymppiset seukkaa arkielämässää tai ovat avossa, ja tota.. nyt se 50+ kaverini on ihastunut vakavasti yhteen heistä...jonka kanssa on voikannut aika ajoin melkein vuoden.Ei kai Suomessa mitään deittikulttuuria ole.
Tuntuu hullulta pelkkä ajatus.