En osais kyllä deittailla nykyaikana jos jäisin yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmisen taso parisuhdemarkkinoilla määritellään tavallisesti kuusiportaisella asteikolla, missä 5/5 on korkein ja 0/5 heikoin.

Esimerkiksi naisten kohdalla:
0/5 = avohoitopotilas suohirviön ulkonäöllä
1/5 = kasvoiltaan mitäänsanomaton kaloriina tms. eikä erityisesti menestynyt elämässään

Tosin on syytä panna merkille, että ainakaan netissä suosituimman ns. laasaslaisen parisuhdemarkkinateorian mukaan naisten ei tarvitse erityisesti välittää omasta tai potentiaalisen kumppanin tasosta. Tämä siksi, koska naiset deittipalstojen käyttäjien voimakkaan miesenemmistön turvin joka tapauksessa panevat lähinnä 5/5- ja 4/5-tason miehiä alemman tason miehien (lyh. ATM, tarkoittaa yleensä samaa kuin "kilttimies") jäädessä rannalle ruikuttamaan.
Aahhh...Vauva av:n siipien havinaa...hums, hums, viuh.
Kerrotko vielä tasoteorian syvimmän ytimen? Alfat? Beetat? :rolleyes:

Ovathan sellaset heterot nyt aika kummallisia, kai sen voi ihan rehellisesti jokainen myöntää. Ei siinä mitään hienoa ole.
Monet ihmettelee sitä että mä en sitä harrasta. En kuulema nauti seksistä täysin rinnoin...yritä siinä sitten piipittää että mä nautin ihan täysillä jopa ilman miestä o_O

Ai niin tää ketju ei oo mun seksittömästä elämästä vaan Echon deittikauhisteluketju ja siinä sivussa tuhkaluukkujen arvosteluketju:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Mä oon päättäny että oon yksin nyt ja aina.
Ei mikään huono vaihtoehto.
Mutta nuo on sarjassamme vaarallisia lauseita...se on se räntäsateinen maanantaipäivä kun keittiön putki pämähtää, ja se putkimies onkin yhtäkkiä kaikki mitä oletkin aina halunnut. Hänen kanssaan olet tullut kotiin. :coffee:

Monet ihmettelee sitä että mä en sitä harrasta. En kuulema nauti seksistä täysin rinnoin...yritä siinä sitten piipittää että mä nautin ihan täysillä jopa ilman miestä o_O

Ai niin tää ketju ei oo mun seksielämästä vaan Echon deittikauhisteluketju ja siinä sivussa tuhkaluukkujen arvosteluketju:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
En mä arvostele tuhkaluukkuja. Ne vaan on kuin ilmaa (köh) mulle. :rolleyes:

Ei mikään huono vaihtoehto.
Mutta nuo on sarjassamme vaarallisia lauseita...se on se räntäsateinen maanantapäivä kun keittiön putki pämähtää, ja se putkimies onkin yhtäkkiä kaikki mitä oletkin aina halunnut. Hänen kanssaan olet tullut kotiin. :coffee:
:D :D Joo joo niin taas..muutan vaikka telttaan asumaan, yksin, elukoitten kanssa, jonkun rauhallisen järven rannalle..siellä sitten kattelen ilta aurinkoa ja ihastelen luonnonrauhaa...nuotiolla paistuu samalla kalat mitkä oon sinä päivänä onkinunna..mitä muuta ihminen muka voi ittelleen toivoa? :love::love::love::love:Niin no joo, sellanen alue sen pitää olla missä toimii wi-fi:barefoot::barefoot::barefoot:

Alfa alias jännämies ja beta alias kilttimies. Naiset ovat kiinnostuneita vain jännämiehistä.
Oi. :love: Kerro lisää, vaikka oon mä lukenukin noista. Mut eikö jännämiehen ja kilttimiehen välillä ole mitään välimuotoa?

Mulla on kilttimies, mut se on kyl pariutunu mun kans, eli siinä mielessä se ei ole tyylipuhdas kilttimies.

:D :D Joo joo niin taas..muutan vaikka telttaan asumaan, yksin, elukoitten kanssa, jonkun rauhallisen järven rannalle..siellä sitten kattelen ilta aurinkoa ja ihastelen luonnonrauhaa...nuotiolla paistuu samalla kalat mitkä oon sinä päivänä onkinunna..mitä muuta ihminen muka voi ittelleen toivoa? :love::love::love::love:Niin no joo, sellanen alue sen pitää olla missä toimii wi-fi:barefoot::barefoot::barefoot:
Mitä sä nyt höpötät. Nyt puhutaan miehistä eikä mistään Myrskyluodon maijasta.

Ai niin tää ketju ei oo mun seksielämästä vaan Echon deittikauhisteluketju ja siinä sivussa tuhkaluukkujen arvosteluketju:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Minusta seksi keski-ikäisillä ja siitä ylöspäin on kummallista, mihin reikään tahansa.
Nuorilta ja lisääntyviltä sen vielä ymmärtää.

Viimeksi muokattu:
Jos tää nykyinen parisuhde loppuis niin menis kyllä pitkään ennen kuin uutta etsisin ihan vaan siksi että deittailu on ihan hirveää ajanhukkaa. Tinderit jättäsin kyllä suosiolla muille.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ei kai Suomessa mitään deittikulttuuria ole.
Tuntuu hullulta pelkkä ajatus.
Onhan nyt Tinder villeimmillään. Minun tuttu, kaveri 50+ jaksaa deittailla kolmekymppisten toipojujen kanssa sänkyvoimistelun merkeissä. Kuuntelen aina tavatessamme hänen innostunutta kerrontaa ja ihmettelen hiljaa mielessäni noita kuvioita. Kolmekymppiset seukkaa arkielämässää tai ovat avossa, ja tota.. nyt se 50+ kaverini on ihastunut vakavasti yhteen heistä...jonka kanssa on voikannut aika ajoin melkein vuoden.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä