Naiset + Autoilu = Katastrofi
Montaks kolaria oot ajanut? Ja montako kilometriä?
Mulla suunnilleen kahdeksansataatuhatta kilsaa takana ja yksi hirvenvasakolari ja pieni peltivaurion aikaansaanut yhteenotto parkkihallin pylvään kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Naiset + Autoilu = Katastrofi
Vasemman olan yli. Ei siis riitä, että katsot peilistä/sivuikkunasta, vaan aina pitää katsoa vasemman olan yli ikkunoista ulos, ettei joku ole juuri siinä katvealueella.
Ja otat tavoitteeksi, että mahdollisimman pian kiihdytyskaistalle tultua kiihdytät siihen sallittuun nopeusrajoitukseen, siitä on sitten helppo sopeuttaa muiden vauhtiin.
Ei ikinä kannata pysäyttää, siinä vaarannat vain kaikki. Ajat reippaasti jonkun auton rinnalle, vilkku päälle ja alat hivuttautumaan siihen auton perään. Kyllä se takana tuleva väistää.
Iso ongelma on, että jostain syystä monet kuskit haluavat roikkua aivan edellisen perseessä kiinni, mikä hankaloittaa ja hidastaa sitten koko liikennettä.
Pötyä. Aivan pakko on pysäyttää kaistan loppuun ellei kukaan päästä väliin . Ei sinne ole mitään asiaa mennä väkisin. Jos kolari tulee, kyseessä on törkeä rikos.
Kyllä nimen omaan on mentävä väkisin. Kiihdytyskaista on nimensä mukaisesti kiihdytyskaista, ei jumitus- tai odotuskaista. Jos pysäytät kiihdytyskaistan päähän, rysähtää seuraava kaistaa tuleva niskaasi ja sitä seuraava hänen niskaansa, eikö kukaan pääse ikinä liittymään sinne tielle.Pötyä. Aivan pakko on pysäyttää kaistan loppuun ellei kukaan päästä väliin . Ei sinne ole mitään asiaa mennä väkisin. Jos kolari tulee, kyseessä on törkeä rikos.
Kyllä nimen omaan on mentävä väkisin. Kiihdytyskaista on nimensä mukaisesti kiihdytyskaista, ei jumitus- tai odotuskaista. Jos pysäytät kiihdytyskaistan päähän, rysähtää seuraava kaistaa tuleva niskaasi ja sitä seuraava hänen niskaansa, eikö kukaan pääse ikinä liittymään sinne tielle.
Teidän jumittajien tähden sitä porukkaa kyllä kuolee...Kortti pois tuollaisilta pöljiltä ja heti. Teidän takianne kuolee vuosittain useita ihmisiä. Sinulla on väistämisvelvollisuus.
Ehkä parempiKävelkää
Ihan kauheeta kun pitäisi saada siinä mutkassa nopeus 80 kmh ja sen jälkeen katsoa taakse näkyykö siellä ketään, enkä mä nää ku hajanaisesti autoja siellä täällä, en mä tiedä missä ne on, enkä osaa edes pitää nopeutta ku huljutan jalkaa kaasupolkimella että saisin pidettyä 80, usein en edes pääse siihen ku en ehdi miettiä kiihdytystä. Tänäänkin liityin 65 kmh nopeudella ja joku ohitti ja mä kiljuin.
Miten te liitytte? Ei siinä mutkassa voi edes ajaa 80 kmh, joten miten mä voisin etsiä sopivan välin kun nopeus on vasta hakusessa?
Kyllä nimen omaan on mentävä väkisin. Kiihdytyskaista on nimensä mukaisesti kiihdytyskaista, ei jumitus- tai odotuskaista. Jos pysäytät kiihdytyskaistan päähän, rysähtää seuraava kaistaa tuleva niskaasi ja sitä seuraava hänen niskaansa, eikö kukaan pääse ikinä liittymään sinne tielle.
Jos siellä motarilla ajetaan 100 - 120km/h niin autojen väliin mahtuu kyllä. Joku hullu saattaa roikkua ihan edellä ajavan perässä, mutta suurin osa autoista pitää jonkinlaista turvaväliä.
Eli sit kiihdytetään reippaasti sinne muiden vauhtiin, ja liitytään letkaan siinä turvavälin paikkeilla ja sitten muutetaan nopeutta sen mukaan, että turvaväli pysyy.
Jos taas siellä motarilla on ruuhka, niin eipä ne autot juurikaan liiku, sit ajetaan sinne viereen ja laitetaan vilkku päälle ja odotellaan että johonkin rakoon saa nokkansa ujutettua.