En osaa leipoa.Paljon maksaa synttärikakku+voileipäkakku lapsen synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en tiedä missä te voileipäkakkujen inhoajat asutte, mutta itse olen saanut voileipäkakkua 2 v sitten lapseni ristiäisissä ja kaipaisin jo sitä lisää. Meillä oli muuten lisäksi karjalanpiirakoita ja kahdenlaista ruokaista salaattia, mutta karjalanpiirakat jäi tyystin syömättä ja voileipäkakut meni kaikki :D

Täytekakut maksaa leipomoissa 25 eurosta ylöspäin (4 munan kakku). Kaupoistahan saa 10 eurollakin, mutta niissä on yleensä päällä vanilijakreemiä ja minä en ymmärrä miten sitä kreemiä joku pystyy syömään???

Itse osaan kyllä leipoa ja leivon yleensä kakut itse, myös sukulaisille. Nyt oli isännän etätytön synttärit ja jossain tuli minunkin kipukynnys vastaan, kun huvikseen aloin kyselemään Hello Kitty kakun hintaa leipomosta. 70 euroa!!! Huh!

Leivoin itse sacherkakun ja tein myös täytekakun, jossa Hello Kitty. Hyvin onnistui ensikertalaiseksi ja mamukin oli hyvää :)

[QUOTE="paakari";22721635]Minä en tiedä missä te voileipäkakkujen inhoajat asutte, mutta itse olen saanut voileipäkakkua 2 v sitten lapseni ristiäisissä ja kaipaisin jo sitä lisää. Meillä oli muuten lisäksi karjalanpiirakoita ja kahdenlaista ruokaista salaattia, mutta karjalanpiirakat jäi tyystin syömättä ja voileipäkakut meni kaikki :D

Täytekakut maksaa leipomoissa 25 eurosta ylöspäin (4 munan kakku). Kaupoistahan saa 10 eurollakin, mutta niissä on yleensä päällä vanilijakreemiä ja minä en ymmärrä miten sitä kreemiä joku pystyy syömään???

Itse osaan kyllä leipoa ja leivon yleensä kakut itse, myös sukulaisille. Nyt oli isännän etätytön synttärit ja jossain tuli minunkin kipukynnys vastaan, kun huvikseen aloin kyselemään Hello Kitty kakun hintaa leipomosta. 70 euroa!!! Huh!

Leivoin itse sacherkakun ja tein myös täytekakun, jossa Hello Kitty. Hyvin onnistui ensikertalaiseksi ja mamukin oli hyvää :)[/QUOTE]

siis makukin oli hyvää...

Yhteistyössä