Mikä on mielestäsi kohtuuhinta tälle tarjoilulle pitopalvelusta tilattuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
En jaksaisi leipoa pienokaisemme ristiäisiin ja tuli mieleeni josko tilaisin tarjottavat pitopalvelusta. Meille on tulossa n. 30 vierasta ja haluaisin tarjota paria suolaista ja täytekakkua. Suolaiset voisi olla vaikkapa voileipäkakku ja karjalanpiirakoita munavoilla.

Mitä tuollainen setti voisi maksaa? Mikä olisi kohtuuhinta? Hintaan saisi sisältyä myös kahvitarjoilu ja astiat pitopalvelun puolelta.

kytyset on tarjottavat. kait nyt edes jotain pikkuleipiä hommaat. mä voisin tehä sulle jos saisin 50e palkkaa ja materiaalit hommaisit ite. mut luulen et 250e tulee väh maksaan

mä kun tein 45hengen juhliin 4pienehköä voileipäkakkua ja 3 6munan mansikkakakkua otin 300e. siihen päälle verot. ja ne karjalanpiirakat, ne on kyllä pieni vaiva paistaa moilasista itse. tarjoilijat kuitilla on noin 30e-> /tunti

astivuokraa näet tästä http://www.astiavuokraus.com/3.html

Jos ristiäiset ei ole ihan lähiaikoina, niin kyselepä myös ammattikoulujen kokkipuolen hintoja. Tekevät tilaustöinä kakkuja ja muita leivonnaisia. Ovat todella hyviä ja maksavat huomattavasti vähemmän kuin pitopalvelun tai konditorian tekemät...Samoin esim. Amica tekee kakkuja tilauksesta...

joku ehdotti lämmintä ruokaa. Itse juuri kyselin kinkkukiusauksen hintoja pitopalveluista. Toisessa 10e/kg ja toisessa 12e/kg. Yllättävän moni pitopalvelu on tähän aikaan kesälomalla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku ehdotti lämmintä ruokaa. Itse juuri kyselin kinkkukiusauksen hintoja pitopalveluista. Toisessa 10e/kg ja toisessa 12e/kg. Yllättävän moni pitopalvelu on tähän aikaan kesälomalla!

No on kyllä aika yllättävää. Kyllä kai kesähäillä kannattais tahkota rahaa?
Ainakin tää on hääpaikkojen kulta-aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Juu hääpaikkojen, mutta ruokailijat jotka käyvät syömässä työnohessa ovat kesälomilla, hiljaisin kuu lounasravintoloissa on heinäkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Juu hääpaikkojen, mutta ruokailijat jotka käyvät syömässä työnohessa ovat kesälomilla, hiljaisin kuu lounasravintoloissa on heinäkuu.

Niin no, mä en ajatellut niitä pitopalveluina vaan nimenomaan juhlapalveluita :)

Meillä ristiäisissä ol n, 20 hlö. Tarjolla oli kanafilettä appelsiinikastikeessa, riisiä ja perunaa, paria salaattia, itsetehtyjä karjalanpiirakoita munavoita, leipää, kahvipöydässä täytekakku, pullapitkoa,pikkuleipiä, kuivakakku ja juustokakkua. Juustokakut leivoin itse, muut tuli yhdennaisen pitopalvelulta, hän tarjoili juhlissa, tilan vuokra oli jokunen kymppi, kuului astiat jne. n. 200? saatiin tuo kaikki, en ihan tarkkaan muista, mutta korkeintaan oli 250?. Ristiäiset oli reilut kaksi vuotta sitten. Nämä oli kuopuksen ristiäiset. Esikoisen ristiäistarjoilut oli kotona, meillä olis illoin eräs toinen pitopalveluihminen, joka teki broileripastavuokaa, salaattia, patonkia+levitteet, täytekakun; itse tehtiin pikkuleivät, juustokakku, kuivakakut, pullat, nainen tarjoili meillä, tuo maksoi 150?, tästä aikaa viistisen vuotta.

Voileipäkakut ostettuina on kalliita, ruokajuhlat tulee kahvijuhliin verraten edullisemmaksi. Missään nimessä en kertomastasi tarjoilusta maksaisi 300?, se on ruokatarjoilun hinta.

Yhteistyössä