Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28647640:Uuh, eksoottista...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28647419:Pariisissa yritin kerran kysyä neuvoa tavan tallaajilta ja oli aivan käsittämätöntä että erittäin harva osasi Englantia ja silloinkin tuskin muutaman sanan. Useimmat tuskin ymmärsivät edes yksinkertaista kysymystä "do you speak english". Kohauttelivat vaan olkapäitään ja mumisivat jotain patonkikieltä. Eivätkö osaa vai eivätkö vaan halua? En tiedä.
Edes asiakaspalvelutehtävissä olevat eivät läheskään kaikki puhuneet Englantia. Kyllä se vähän haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28647245:Itse en puhuisi asiakaspalvelutehtävissä sanaakaan vierasta kieltä, ellei siitä maksettaisi kielilisää.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28647931:No älä saatana! Ei vai? :O
Eipä se kielilisä juurikaan palkassa tunnu, vähän alta satkun bruttona kuussa. Itse oon parhaimmaksi oppikeinoksi kokenut sen, että pakko käyttää kieltä niin siinä edistyy.
Joku se täällä taas osoittaa fiksuuttaan .10 pistettä ja papukaijamerkki vai pitäisikö sanoa pöllömerkki
Tajuatko ollenkaan miten hölmöksi itsesi teet tämän tyyppisillä kommenteillasi? Tuskin
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28648086:Minulla rupeaa aina virtaamaan suonissa endorfiini, kun huomaan jonkun hölmöläisen ärsyyntyvän kommenteistani. Ihan parasta on, kun saa aikaan tuollaisen huoh björn, facepalm -reaktion aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28647978:Kaikkea ei voi saada :|
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28648127:Mut ei oo pakko jos ei ite haluu :stick: