En olisi uskonut tätä tupakoinnin lopettamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
mutta minulla ainakin tullut sellainen "oire" että mieliala noussut kohisten!
En tajunnutkaan, kuinka paljon tupakointi ahisti niin fyysisesti kuin henkisestikin, se väsymys mitä siitä seurasi, syyllisyyskin joskus.

Nyt olen ollut polttamatta 3 viikkoa ja aika uskomaton muutos entiseen... tästä on hyvä jatkaa :)

Hienoa! :) Mä olen huomannut saman,maaliskuun alusta asti olen ollut polttamatta. Oon paljon energisempi ja pirteämpi ja mä olen huomannut sellaisen omituisuuden,että hiukset ei likaannu läheskään niin äkkiä,kuin silloin kun vielä poltin. Mikähän siinäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! :) Mä olen huomannut saman,maaliskuun alusta asti olen ollut polttamatta. Oon paljon energisempi ja pirteämpi ja mä olen huomannut sellaisen omituisuuden,että hiukset ei likaannu läheskään niin äkkiä,kuin silloin kun vielä poltin. Mikähän siinäkin :D

Itse en tuota hiusten juttua ole huomannut :D

mutta sen olen, kuinka pahalle työkaverit haisee kun ne tulee tupakalta!

Itse tupakka sitten taas haisee vaan hyvälle, jos kävelee ohi kun joku polttaa. Mielitekoja tulee edelleen mut hetki kerrallaan.. ja aina saa olla tyytyväinen kun ei sitten käynytkään tupakalla. Yritän muistella sitä kun esim. aamuröökin vetäsin niin piti käydä vähän aikaa pitkällään kun pulssi hakkasi sataa.

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
mutta minulla ainakin tullut sellainen "oire" että mieliala noussut kohisten!
En tajunnutkaan, kuinka paljon tupakointi ahisti niin fyysisesti kuin henkisestikin, se väsymys mitä siitä seurasi, syyllisyyskin joskus.

Nyt olen ollut polttamatta 3 viikkoa ja aika uskomaton muutos entiseen... tästä on hyvä jatkaa :)

Itse olen polttanut ajoittain, sillä tavoin siis, että en ole jäänyt kiinni ja polttokausina olen polttanut vaikka tupakan per viikko tai vaikka monta tupakkaa päivässä. Se, mitä poltteluissani kummastelin, että vaikka tupakka himotti, niin tupakan edetessä kohti puoliväliä mieli jotenkin meni apeaksi tai tuli semmoinen ahdistunut olo. Sitten kun nikotiinin vaikutus oli ohi, olotila palautui normaaliksi.

Mä olen yrittänyt lopettaa sen sata kertaa :( mulla alkaa päässä heittää ja näkö sumenee kun ei saa nikotiinia...2 päivää kun on polttamatta niin kolmantena päivänä on jo pakko polttaa että saa olon normalisoitumaan...eikö teillä ole ollut tuollaista?

Yhteistyössä