En ole ottanut koskaan koronarokotetta, muita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä siinä kiinnitti huomioi ekana?
En tiedä ymmärsinkö kysymystä mutta koronapassiin asti oli vähän niin ja näin että voisin joskus ottaa jos jostain syystä kokisin tarvetta mutta kun passia alettiin vääntää ja se meni vieläpä läpi niin se oli siinä.

Tätä asiaa ei ole vielä edes käsitelty kunnolla miten tuollainen voi mennä läpi. Ja siihen kun vielä lisää ne pakkorokotuksien suunnittelut mitkä taisivat jopa mennä jossain Sveitsissa/Itävallassa läpi ja on nyt unohdettu kokonaan. Julkista keskustelua olisi pitänyt olla tästä aiheesta, nythän se on vaiettu kuoliaaksi.
 
vierailija
Minulla ei ole ollut yhtäkään kertaa koronaa, ainakaan niin että olisin sen itse huomannut.

Pari kertaa kipeänä olen testeissä käynyt, aina ollut korona negatiivinen.

Sen sijaan kaikki tuntemani rokototetut ovat sairastaneet oireisen/todetun koronan.

Sattumaako?
Itselläni ei ole ainoatakaan rokotetta ja luultavasti olen kahdesti sen sairastanut. Vuosikymmeniin ei ollut ollut kuumetta mutta sitten olikin ja koronatesti oli positiivinen. Päivän kuume ja muutaman päivän väsymys olivat oireet. Noin vuoden päästä toinen kuume mutta en enää testannut vaan oletin vaan että taas ilmeisesti korona ja tämä meni pelkällä päivän kuumeella ohi.
 
vierailija
En tiedä ymmärsinkö kysymystä mutta koronapassiin asti oli vähän niin ja näin että voisin joskus ottaa jos jostain syystä kokisin tarvetta mutta kun passia alettiin vääntää ja se meni vieläpä läpi niin se oli siinä.

Tätä asiaa ei ole vielä edes käsitelty kunnolla miten tuollainen voi mennä läpi. Ja siihen kun vielä lisää ne pakkorokotuksien suunnittelut mitkä taisivat jopa mennä jossain Sveitsissa/Itävallassa läpi ja on nyt unohdettu kokonaan. Julkista keskustelua olisi pitänyt olla tästä aiheesta, nythän se on vaiettu kuoliaaksi.
Se on ollut SITRA:n suunnitelmissa jo kauan sitten. En tohdi sanoa vuosiluku mut rokotepassin nimellä.
 
vierailija
En ole ottanut enkä ota. Koko epidemia vaikutti omituiselta ja rokote todella tyhjästä tempastulta vedätykseltä. Lääke yhtiöille avoin piikki ja vapautus kaikesta vastuusta.
 

Yhteistyössä