D
dfdf
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:Useimmin kai hotelliyö maksetaan vasta lähdön yhteydessä. Muttei siis aina.
Näin. Minä en ole ainakaan koskaan maksanut huonetta etukäteen Suomessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:Useimmin kai hotelliyö maksetaan vasta lähdön yhteydessä. Muttei siis aina.
Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Olen itse työn takia monta yötä kuussa hotelleissa, ja kysyn aina aamiaisesta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Myös yöajan aukiolo kannattaa varmistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Hotellissa halutaan vinkauttaa sun luottokortti saapumisen yhteydessä, se on tavallaan takuu.
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Olen itse työn takia monta yötä kuussa hotelleissa, ja kysyn aina aamiaisesta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Myös yöajan aukiolo kannattaa varmistaa.
Mitä siinä sisäänkirjautuessa alkaa lässyttämään aamiaisista, kun ne tiedot näkee lipuista ja lapuista hissien seinillä ja huoneessa olevasta hotellitiedotteesta ja usein jopa telkkarin infokanavasta. Mitä nopeammin respasta pääsee, sen parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Hotellissa halutaan vinkauttaa sun luottokortti saapumisen yhteydessä, se on tavallaan takuu.
Mitä ihmettä höpötät? En edes omista luottokorttia, eikä sellaista ole koskaan kysyttykään. Vasta aamulla olen maksanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. No siis eli mä illalla haen vaan huoneen avaimet, ja sitten kun palautan ne, niin sitten maksan? Vai?
Alkuperäinen kirjoittaja halloo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. No siis eli mä illalla haen vaan huoneen avaimet, ja sitten kun palautan ne, niin sitten maksan? Vai?
Sä KIRJAUDUT sisään, etkä hae mitään avaimia.
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Olen itse työn takia monta yötä kuussa hotelleissa, ja kysyn aina aamiaisesta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Myös yöajan aukiolo kannattaa varmistaa.
Mitä siinä sisäänkirjautuessa alkaa lässyttämään aamiaisista, kun ne tiedot näkee lipuista ja lapuista hissien seinillä ja huoneessa olevasta hotellitiedotteesta ja usein jopa telkkarin infokanavasta. Mitä nopeammin respasta pääsee, sen parempi.
Toissa yön olimme hotellissa. Hotelliin kirjautumisen yhteydessä halusivat pankki/luottokortin maksun varmentamiseksi - itse maksun olisi voinut tehdä vasta lähtiessä. Maksoimme huoneen kuitenkin saman tien. Tämän jälkeen meitä neuvottiin, että jos ei tule muita maksuja esim. minibaariostoksia, niin voimme lähtiessämme jättää avaimet hotellihuoneeseen ja lähteä suoraan ilman vastaanoton kautta käyntiä. Aiemmin on aina lähdetty vastaanoton kautta ja maksettu vasta lähtiessä.Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:Useimmin kai hotelliyö maksetaan vasta lähdön yhteydessä. Muttei siis aina.
Näin. Minä en ole ainakaan koskaan maksanut huonetta etukäteen Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Hotellissa halutaan vinkauttaa sun luottokortti saapumisen yhteydessä, se on tavallaan takuu.
Mitä ihmettä höpötät? En edes omista luottokorttia, eikä sellaista ole koskaan kysyttykään. Vasta aamulla olen maksanut.
Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja pyh:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Olen itse työn takia monta yötä kuussa hotelleissa, ja kysyn aina aamiaisesta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Myös yöajan aukiolo kannattaa varmistaa.
Miksi olet noin hyökkäävä?
Itse pidän helpoimpana kysäistä vieraassa hotellissa että missä teidän aamiainen tarjoillaan. Kyllähän juu ne aikataulut ja muut näkee hissin seinistä.
Joissain hotelleissa aamiaishuoneeseen pääsee vain huoneen avainkortilla.
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja pyh:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Olen itse työn takia monta yötä kuussa hotelleissa, ja kysyn aina aamiaisesta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Myös yöajan aukiolo kannattaa varmistaa.
Miksi olet noin hyökkäävä?
Itse pidän helpoimpana kysäistä vieraassa hotellissa että missä teidän aamiainen tarjoillaan. Kyllähän juu ne aikataulut ja muut näkee hissin seinistä.
Joissain hotelleissa aamiaishuoneeseen pääsee vain huoneen avainkortilla.
Yövyn hotelleissa 2-4 yötä viikossa, enkä jaksa näitä lässyttäjiä, kun ilmiselviä asioita kysellään ja jahkataan respassa. Vähän omatoimisuutta, kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja matkatyöläinen:Hotellissa halutaan vinkauttaa sun luottokortti saapumisen yhteydessä, se on tavallaan takuu. Lähtiessä sitten vasta maksetaan, onhan sitä voinut ostaa jotain huonelaskulle, vaikka minibaarista tai hotellin ravintolassa pyytää huonelaskulle aterian.
Olen itse työn takia monta yötä kuussa hotelleissa, ja kysyn aina aamiaisesta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Myös yöajan aukiolo kannattaa varmistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä yksi juttu: Ja onko luvatonta viedä yövierasta, tai ylipäätään vierasta huoneeseen, jos on maksanut vain yhdestä?
Luvatonta on.
Alkuperäinen kirjoittaja Pah:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä yksi juttu: Ja onko luvatonta viedä yövierasta, tai ylipäätään vierasta huoneeseen, jos on maksanut vain yhdestä?
Luvatonta on.
Ei oo luvatonta, kyllä virkailijat päästää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pah:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä yksi juttu: Ja onko luvatonta viedä yövierasta, tai ylipäätään vierasta huoneeseen, jos on maksanut vain yhdestä?
Luvatonta on.
Ei oo luvatonta, kyllä virkailijat päästää.
No jos meet respasta kysyy, ei takuulla onnistu, mutta jos pokkana kävelette yöllä sisään, ni ei se respa varmaan sama oo, joka on sut päivällä ottanu sisään. Mistä se vois tietää ketä hotellissa asuu. Jos asiallisesti käyttäytyy ja kävelee hyvien öiden toivottelun lomassa ohi, selvä peli.