En ole ihan varma mitä eilen tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Netta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Netta

Vieras
Join niin kovat kännit, että muisti lähti melkein kokonaan. Muistan vaan ns. välähdyksiä. Jossain vaiheessa yökerhon tanssilattialla tanssin jonkun tuntemattoman miehen kanssa. En muista suutelimmeko vai emme.

Sitten muistan kun joku mies (en ole varma oliko sama) kouri minua alapäästä mekon alta (mulla jalassa pikkarit ja sukkikset. Taisin antaa kouria vähän, mutta jossain vaiheessa sanoin ettei saa tehdä noin.

Halusin vaan tanssia, en mitään muuta. Tosin yksi välähdys että minun käteni oli jonkun miehen jalkovälissä. Mutta ehkä se oli kosto, en muista. Tästäkään miehestä ei varmuutta oliko sama vai eri.

Sitten aika selvästi taas muistan että käteni oli hänen paidansa alla. Silitin vatsalihaksia, kun hänellä aika hyvät sellaiset oli. Tämä oli sama mies, jonka kanssa tanssin aika kauan.

Yhdessä vaiheessa kyllästyin ja lähdin miehen luota pois. Eli olinko tuhma? Voisiko sanoa, että olin uskoton? Muistikuvat niin hataria, ettei voi tietää mikä totta ja mikä ei. Ja sitten kun en muista ainakaan suutelua, mutta sekin voi olla mahdollista.

Ja en juo enää ikinä! Ainakaan noin paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Olet varmaan iältäsi korkeintaan 20v. Käytöksestä päätellen. Toivottavasti sulla EI ole lapsia!

Lähempänä kolmeekymppiä ja yksi lapsi. Vedäpä itse viinaa törkeitä määriä monen kuukauden juomattomuuden jälkeen, niin katsotaan miten sinä toimit. En tosin suosittele ja ihmettelen itsekin omaa käyttäytymistä. Ihan kun ei aivot olisi toimineet.

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
no sallisitko ton miehellesi..että hän tekisi noin..

En kyllä tykkäisi yhtään. Luuletteko etten kadu yhtään? Mutta eipä tuota saa tekemättömäksi. Mutta tanssiminen ei ole pettämistä? Ja se oli mies joka kouri minua ja kielsin häntä. Ehkä oma kosketteluni oli liikaa, mutta en kuitenkaan paljasta munaa koskenut.

Alkuperäinen kirjoittaja Netta:

En kyllä tykkäisi yhtään. Luuletteko etten kadu yhtään? Mutta eipä tuota saa tekemättömäksi. Mutta tanssiminen ei ole pettämistä? Ja se oli mies joka kouri minua ja kielsin häntä. Ehkä oma kosketteluni oli liikaa, mutta en kuitenkaan paljasta munaa koskenut.

Kuitenkin sait siltyä munaa naisten vessassa

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun mittakaavalla se on pettämistä, niinku miehenikin.
pystytkö kertoo miehelles tapahtumat jotka muistat?
Jos et, se ainakin on pettämistä

Suositteletko kertomista? Ajattelin ensin että jätän kertomatta. Tuo kun ei merkannut minulle yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Olet varmaan iältäsi korkeintaan 20v. Käytöksestä päätellen. Toivottavasti sulla EI ole lapsia!

Miten ne lapset asiaan liittyy vai oliko nekin mukana siellä välähdyksissä?
Jos moralisoimaan käy ja haukkumaan niin kannattaa edes haukkua aiheeseen liittyen.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:

Kuitenkin sait siltyä munaa naisten vessassa

??? Ei tosiaan menty minnekään, sen kyllä muistaisin. Tanssilattialla vaan oltiin.

Suositteletko kertomista? Ajattelin ensin että jätän kertomatta. Tuo kun ei merkannut minulle yhtään mitään.

anna olla ja mennä. ens kerralla viisaampi.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

anna olla ja mennä. ens kerralla viisaampi.

Olen varmasti viisaampi, koska viina on viisasten juoma ja jätän alkoholin nyt kokonaan. Ja hellin vain omaa miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä tuo pettämistä on. sääliksi käy miestäsi kun akka ei osaa käyttäytyä kännissä.

Osaatko itse käyttäytyä tuhannen kännissä? Yleensä juon kohtuullisemmin, nyt lipsahti. Olen kyllä muuten tosi hyvä miehelleni, ei tarvitse sääliä miestäni. Sääli mielummin nälkää näkeviä lapsia tms.

Unoha vaan koko homma! Unehtuu pian ja otat opiksi ni kaikki ok! Turha mennä kertomaan, sillä vaan siirrät oman pahan mielen toiselle. Eikä se mitään auta, pahentaa vaan. Mutta muista ettet toiste tee. =)

kyllä tuo pettämistä on. sääliksi käy miestäsi kun akka ei osaa käyttäytyä kännissä.

Osaatko itse käyttäytyä tuhannen kännissä? Yleensä juon kohtuullisemmin, nyt lipsahti. Olen kyllä muuten tosi hyvä miehelleni, ei tarvitse sääliä miestäni. Sääli mielummin nälkää näkeviä lapsia tms.

kyllä osaan käyttäytyä sen verran, etten menisi edes tanssimaan vieraan miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
On se kumma, jos ihminen vetää lärvät niin heti on hyeenat kimpussa.

No täällä nyt on hyeenat kimpussa on aihe mikä tahansa.

Juu tympeä ku joku tahtoo vaan koittaa omaa mieltä parantaa, ni aletaan heti syyllistä ja valittaa... pirun tympeätä.

minusta taas tuo oli pettämistä, ja toisella osapuolella olis oikeus tollasesta tietää.

Ajatellaanpa, että joku yhteinen tuttu on sut nähnyt ja kertoo miehelle. ei kovin kivaa olisi sekään. :/

kyllä osaan käyttäytyä sen verran, etten menisi edes tanssimaan vieraan miehen kanssa.

No kyllä voi tanssia, mutta ei mitään muuta.

En ole edellinen kirjottaja mutta voin vastata että osaan, jopa tuhannen kännissä. Ei kai se känni puolustus ole pettämiselle??

Alkuperäinen kirjoittaja jiinu:
Unoha vaan koko homma! Unehtuu pian ja otat opiksi ni kaikki ok! Turha mennä kertomaan, sillä vaan siirrät oman pahan mielen toiselle. Eikä se mitään auta, pahentaa vaan. Mutta muista ettet toiste tee. =)

Tuota itekin mietin, että miksi pahoittaa toisen mieli kertomalla. Sitten olis aina mustis kun lähtisin kavereiden kanssa ulos. Toiste en tee, jätän viinan vähemmälle tai jopa kokonaan. Ilmankin voi olla hauskaa. Ainakin seuraava päivä.

Uusimmat

Yhteistyössä