Ok, no meillä mätetään karkkia ihan urakalla silloin kun sitä ostetaan, nimittäin ihan urakalla....niin paljon että tekee oikeasti pahaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen äiti;28434358:Koska Suomen Hammaslääkäriliitto suosittelee karkkipäivän pitämistä kerran viikossa. Näkee kyllä mihin kuntoon suomalaisten lasten hampaat ovat menneet viimeisen vuosikymmenen aikana ap:n suosimalla tyylillä, karkkipäivä kun näyttää monessa suomalaisessa perheessä olevan nykyään harvinaisuus...
Koska saan siitä hyvän olon ja mielen.
Hyviä vastauksia olet jo saanutkin, kehoittaisinkin sinua kovin tarkalla silmällä lukemaan oman tekstisi ja sitten miettimään onko sinun lähipiirissäsi lapsiaan karkilla pakkosyöttäviä ihmisiä kovinkin? Minä en ole moisia vielä kertaakaan tavannut![]()
Nimimerkillä karkkipäivä, mutta ei pakkokarkkipäivä
No ainakin on perheitä, joissa lapsille on opetettu IHAN pienestä asti, että namut on parempaa kun ruoka
Jaa-a. Omin korvin olen kuullut, että älä nyt enää ota ruokaa, että jaksat karkkiakin syödä jne...
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen äiti;28434358:Koska Suomen Hammaslääkäriliitto suosittelee karkkipäivän pitämistä kerran viikossa. Näkee kyllä mihin kuntoon suomalaisten lasten hampaat ovat menneet viimeisen vuosikymmenen aikana ap:n suosimalla tyylillä, karkkipäivä kun näyttää monessa suomalaisessa perheessä olevan nykyään harvinaisuus...
Jaa-a. Omin korvin olen kuullut, että älä nyt enää ota ruokaa, että jaksat karkkiakin syödä jne...
Ja jo se, että lapselle opetetaan, että kunhan ensin syöt ruuan, niin sitten saat makeaa, viestii, että se makea on parempaa kuin se ruoka. Väitän ja tiedänkin, että jos omiltani kysyn, että otatko karkkia vai teenkö voileivän vaikkapa koulun jälkeen tai illalla, niin vastaus on tee herkkuleipä (paljon erilaisia päällysiä).
Öööö... siis ymmärsinkö pointtisi oikein? Lapsi ei pyydä karkkia, ei syö vaikka sitä olisi kotona kulhossa tarjolla, eikä sen syöntiä olisi koskaan sen kummemmin rajoitettu, VAIN KOSKA HALUAA MIELLYTTÄÄ VANHEMPIAAN? Mietitköhän ihan loppuun saakka?