en näe koskaan lapseni menevän kouluun :(....

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
hovioikeus määräsi lapsen asumaan isälleen 300km päähän..lapsi vasta 5vuotias. minä voitin käräjäoikeuden ja olin kaikki oli varmoja että ei ole mitään hätää ja saan pitää lapsen mut en tiedä hovi nyt vaan päätti niin eettä poika menee isälleen...::(:(:(:(
 
miksi voi miksi
hovioikeus määräsi lapsen asumaan isälleen 300km päähän..lapsi vasta 5vuotias. minä voitin käräjäoikeuden ja olin kaikki oli varmoja että ei ole mitään hätää ja saan pitää lapsen mut en tiedä hovi nyt vaan päätti niin eettä poika menee isälleen...::(:(:(:(
Miksi aikuisille tulee "riitaa" lapsesta. Toki voit valittaa vielä korkeimpaa oikeuteen, mutta... Voi kun joku oikeus määräisi lapsen vanhemmat sopimaan ja jakamaan sovussa lapsen huoltajuuden.
Äläkä käsitä väärin, en halua arvostella ap:ta ( enkä lapsen isää) tuosta taistelusta. Minusta se vaan on sulullista, että ihmisen elämä ajautuu siihen. Joskus toki toinen vanhempi on vaaraksi lapselle ja silloin näin on hyvä käärätä, mutta ymmärrään, että ap on hyvä äiti. Ja lapsen isäkin varmasti, jos oikeus on sitten tehnyt toisen päätöksen.
Olen niin pahoillani sinun puolestasi ap. Ja toivon, että on ne syyt olleet mitkä tahansa tuohon oikeusrumbaan, niin saisit kuitenkin nähdä lapsesi koulutiellä.
 
Non compos mentis
Miksi aikuisille tulee "riitaa" lapsesta. Toki voit valittaa vielä korkeimpaa oikeuteen, mutta... Voi kun joku oikeus määräisi lapsen vanhemmat sopimaan ja jakamaan sovussa lapsen huoltajuuden.
Äläkä käsitä väärin, en halua arvostella ap:ta ( enkä lapsen isää) tuosta taistelusta. Minusta se vaan on sulullista, että ihmisen elämä ajautuu siihen. Joskus toki toinen vanhempi on vaaraksi lapselle ja silloin näin on hyvä käärätä, mutta ymmärrään, että ap on hyvä äiti. Ja lapsen isäkin varmasti, jos oikeus on sitten tehnyt toisen päätöksen.
Olen niin pahoillani sinun puolestasi ap. Ja toivon, että on ne syyt olleet mitkä tahansa tuohon oikeusrumbaan, niin saisit kuitenkin nähdä lapsesi koulutiellä.
Eikö Korkeimpaan oikeuteen tarvitse saada erikseen valituslupa, ts. ettei kaikkia asioita voi edes viedä sinne, ainoastaan ne, joista halutaan tehdä esimerkkitapauksia tjsp.?
 
:(
isä sen riidan halusi...oli mustasukkainen ihan varmasti minun uudesta miehestä ym... erottiin heti kun aloin poikaa odottaa...ja nyt uuden miehen kans olen ollut 4vuotta. en ymmärrä miten tälläinen päätös tuli ...en käytä alkoholia,en polta. säännölliset ruokailuajat kaikki pitäis muuten olla hyvin. isä vaan valehteli ja mustamaalasi minua ja miestäni. :( eikä korkein oikeus ottanut asiaa käsiteltäväksi:(
 
miksi voi miksi
Harmi että päätös oli tämä. Juuri tuota mustasukkaisuutta ja muuta turhaa tarkoitin kun kysyin miksi pitää tulla riitaa. Lapsi olisi varmasti onnellisin, kun saisi olla sinun ja perheesi JA isänsä kanssa. Ettei näin olisi käynyt.. No ehkä se isäkin myöntyy vielä kompromissiin, toivotaan ainakin sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä;24348298:
no eihän tämä voi olla totta. Jos lapsi on koko elämänsä asunut äidin kanssa, niin eihän sitä asuinpaikkaa muuteta mitenkään ilman hyvää syytä.
en ihan kyllä usko minäkään. varsinkaan jos äiti ja isä ovat eronneet jo ennen kun lapsi on edes syntynyt... tässä on jätetty nyt paljon asioita kertomatta.
 
"mjää"
Jep, ei hovi ihan huvikseen tuollaista päätä. Paljon on oltava näyttöä taustalla... Sääli sinänsä, mutta en voi alkaa hokemaan että: "et ole huono äiti", kun en asiasta muuta tiedä
 

Yhteistyössä