H
hirveäkö
Vieras
Olen ollut viime viikot todella väsynyt, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nyt olen huomannut, että minun on vaikea jaksaa lapseni kavereita. Lapsi on 5-v ja päivät päiväkodissa kun me vanhemmat ollaan töissä. Lähes heti kun tullaan työpäivän jälkeen kotiin, soi ovikello ja naapurin lapsi on tulossa leikkimään. Ja illalla sama juttu. Samoin viikonloppuna. En millään jostain syystä jaksaisi etenkään tätä kaveria. Hän on aika villi, sisälläkin kaikki apikat on sitten mullin mallin. Ja aina tahtomassa jotain, vaikkei kyllä yleensä minulta periksi saakaan. Usein sisällä leikkiessään kaveri vain notkuu minun luonani kysellen kaikkea...
Äh, kuulostan ihan kamalalta äidiltä! On ihanaa, että lapsella on kavereita ja minun pitäisi jaksaa, mutta kun nyt vaan en jaksaisi. Olen suosiolla vaan sanonut, että ulkona voi leikkiä.
Äh, kuulostan ihan kamalalta äidiltä! On ihanaa, että lapsella on kavereita ja minun pitäisi jaksaa, mutta kun nyt vaan en jaksaisi. Olen suosiolla vaan sanonut, että ulkona voi leikkiä.