Provoksi paljastui.Alkuperäinen kirjoittaja määääh;22572248:Minä tykkään ostella lahjoja ja jotenkin luulin, että toi kummi olis samanlainen. Kaikki muut kummit on sellasia, että ymmärtää lahjojen päälle. Meillä on kaksi vanhinta samanikäset ja siks oltiin aikasemmin enemmän tekemisissä, mutta nyt huomaan, että meillä on eri arvostukset. Esim. meillä vanhin poika sai x-boxin viime vuonna. Heidän tytöt ei vielä tänä päivänäkään ole pelanneet yhtään tietsikkapeliä (5- ja 6-vuotiaat).
kun vein lapset hoitoon heille, niin poika kertoi, että eivät olleet saaneet mennä kellariin ja oli pitänyt pihassa pysyä ja sit olivat joutuneet kuuntelemaan jotain satua. Tietsikkapelejä ei ollu, vaikka poikani pyysi. Kun poika oli oikein vängännyt, oli saanut katsoa videota, mutta hänen omat tyttönsä oli menneet ulos leikkimään ja meidän keskimmäinen perässä, joten esikoinen oli jäänyt yksin. Tää kummi oli yrittänyt meidän nuorimmallekin lukee lähes koko ajan (oltiin pois seitsemän tuntia)! Lapsensa heiluvat heidän pikkumetsässään tai sitten sisällä leikkivät jollain itse rakennelluilla jutuilla. Leluja on, mutta ei mitään sellasia kuin meillä.
ei helvetti, sä olet paras vedättäjä ikinäAlkuperäinen kirjoittaja määääh;22572248:Minä tykkään ostella lahjoja ja jotenkin luulin, että toi kummi olis samanlainen. Kaikki muut kummit on sellasia, että ymmärtää lahjojen päälle. Meillä on kaksi vanhinta samanikäset ja siks oltiin aikasemmin enemmän tekemisissä, mutta nyt huomaan, että meillä on eri arvostukset. Esim. meillä vanhin poika sai x-boxin viime vuonna. Heidän tytöt ei vielä tänä päivänäkään ole pelanneet yhtään tietsikkapeliä (5- ja 6-vuotiaat).
kun vein lapset hoitoon heille, niin poika kertoi, että eivät olleet saaneet mennä kellariin ja oli pitänyt pihassa pysyä ja sit olivat joutuneet kuuntelemaan jotain satua. Tietsikkapelejä ei ollu, vaikka poikani pyysi. Kun poika oli oikein vängännyt, oli saanut katsoa videota, mutta hänen omat tyttönsä oli menneet ulos leikkimään ja meidän keskimmäinen perässä, joten esikoinen oli jäänyt yksin. Tää kummi oli yrittänyt meidän nuorimmallekin lukee lähes koko ajan (oltiin pois seitsemän tuntia)! Lapsensa heiluvat heidän pikkumetsässään tai sitten sisällä leikkivät jollain itse rakennelluilla jutuilla. Leluja on, mutta ei mitään sellasia kuin meillä.
Ihan sama, jos et usko. Voisin kertoo kymmeniä samanlaisia juttuja hänestä. Esimerkiksi sen, että hänellä on aina likaista. Mua ihan inhottaa laittaa lapsia sinne kylmille lattioille (vanha talo). Koira ja kissa pitää olla, mutta niitä ei eristetä, kun tulee lapsivieraita. Kuitenkaan esim. meidän lapset eivät ole eläimiin tottuneita. Sitten vielä tosta lahja-asiasta: viime vuonna ei taaskaan ollut tuonut meidän muille lapsille mitään. Mun mies huomas, että hänen kuopus oli tuonu mukanaan jonkun pehmopupun. Hän keksi sanoo: "Ai saiko meidän x noin kivan lahjan? On se mukava, kun muut lapset ei jää ilman..." Niin tän kummin oli pakko jättää se pupu meidän keskimmäiselle .ei helvetti, sä olet paras vedättäjä ikinä
Voi elämä, mitä idiootteja olette, jos tuo on tottaAlkuperäinen kirjoittaja määäääh;22572352:ISitten vielä tosta lahja-asiasta: viime vuonna ei taaskaan ollut tuonut meidän muille lapsille mitään. Mun mies huomas, että hänen kuopus oli tuonu mukanaan jonkun pehmopupun. Hän keksi sanoo: "Ai saiko meidän x noin kivan lahjan? On se mukava, kun muut lapset ei jää ilman..." Niin tän kummin oli pakko jättää se pupu meidän keskimmäiselle .
Siksi koska arvostatte materiaalia enemmän kuin ihmissuhdetta, kummi ei ole lahja-automaatti. Siksi kun annatte ko.kummin lapsille lahjoja tarkoituksella saada omille lapsille lahjoja vastaavalla rahasummalla. Opetatte lapsillenne äärimmäistä materialismia. Ja semmoinen arvomaailma oikeasti kuvottaa joita kuita meistä. Toivottavasti oot provo. Nimittäin stoorissa se kummi käytettyine lahjapapereineen on se jolle näytetään peukkua ylöspäin...Alkuperäinen kirjoittaja määäääh;22572526:Enpä tiedä, miks ollaan teidän mielestä, mutta ei se jokatapauksessa mitään auttanut, koska ei sillä taaskaan tänä vuonna ollut muille lapsille mitään. Joulun jälkeen on heillä synttärit, ja enpä taida viedä kummallekaan mitään. Jos ei kerran se lahja ole niin tärkee. Tai ehkä ostan jostain cittarista sen synttärilahjan. Ja pakkaan muovipussiin.
MIKSI sen pitäs lahjoa kaikki sun kakarat? Yhdenhän kummi se on. Tai onko enää kauaa kun tolleen äitee käyttäytyy.Alkuperäinen kirjoittaja määäääh;22572526:Enpä tiedä, miks ollaan teidän mielestä, mutta ei se jokatapauksessa mitään auttanut, koska ei sillä taaskaan tänä vuonna ollut muille lapsille mitään. Joulun jälkeen on heillä synttärit, ja enpä taida viedä kummallekaan mitään. Jos ei kerran se lahja ole niin tärkee. Tai ehkä ostan jostain cittarista sen synttärilahjan. Ja pakkaan muovipussiin.
KOSKA MÄKIN OSTAN AINA SEN MOLEMMILLE LAPSILLE LAHJAT. Pitäis nyt idiootinkin oivaltaa, kun tätä on jo viis vuotta jatkunut!MIKSI sen pitäs lahjoa kaikki sun kakarat? Yhdenhän kummi se on. Tai onko enää kauaa kun tolleen äitee käyttäytyy.
No hyvin oot onnistunut kasvattamaan lapsesi kiittämättömäksi typerykseksi, jollainen olet itsekin. Molemmille tekisi ihan hyvää vähän miettiä, mikä oikeasti on elämässä tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja määääh;22572140:No kyllä se vaan pahalta tuntuu pojastakin, kun sanoi heti kun näki lahjan, et "Tää on käytetty tää paperi." Ja mun mielestä isommille voi ostaa jotain pientä, niin ei tuu kenellekään paha mieli. Heillä itsellään on kaksi lasta, ja mä ostan aina molemmille. Muutenkin ärsyttää, kun meidän lahjat on niin epäsuhtaiset. Esim. viime vuonna mä ostin hänen kuopukselle muumilaivan ja hän kummipojalleen (!) kirjan, joka ei varmaan maksanu kahtakymppiä.
No, ootkos sinä tajunnu? Lahjoja annetaan omasta tahdosta, ei vastalahjan toivossa. Ja et sitten oo viidessä vuodessa tajunnut, ettei tää kummi aio lahjoa koko teidän poppoota. Vain sen oman kummilapsensa. Minä annan lahjoja ilahduttaakseni lahjan saajaa, en saadakseni itselleni tai meiän muksuille parempia/enemmän lahjoja.Alkuperäinen kirjoittaja määääh;22572654:KOSKA MÄKIN OSTAN AINA SEN MOLEMMILLE LAPSILLE LAHJAT. Pitäis nyt idiootinkin oivaltaa, kun tätä on jo viis vuotta jatkunut!
ehkä hänellä ei ole rahaa niin paljon kuin sinulla?Alkuperäinen kirjoittaja määääh;22572140:No kyllä se vaan pahalta tuntuu pojastakin, kun sanoi heti kun näki lahjan, et "Tää on käytetty tää paperi." Ja mun mielestä isommille voi ostaa jotain pientä, niin ei tuu kenellekään paha mieli. Heillä itsellään on kaksi lasta, ja mä ostan aina molemmille. Muutenkin ärsyttää, kun meidän lahjat on niin epäsuhtaiset. Esim. viime vuonna mä ostin hänen kuopukselle muumilaivan ja hän kummipojalleen (!) kirjan, joka ei varmaan maksanu kahtakymppiä.