"En mä tykkää.."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli melkein kaikkea tai ainakin kaikkea mikä kuuluu teidän ruokavalioon. Klimppisoppa on jotain... :|

Mä en oo varma, oonko koskaan elämässäni saanut moista maku"nautintoa" edes kokea.
Uskoisin, että muistaisin, jos olisin :snotty:

Mieheni veli ei voi kuulemma sietää sipulia ( ei siis aiheuta hänelle kyllä mitään fyysisiä haittoja) ja maistaa sen ruoasta kuin ruoasta.. mutta on kyllä syönyt meillä monesti ruokaa, jossa on sipulia.
Sen kun raastaa hienoimalla raastinterällä sellaiseksi mehuksi, saa sen hyvin piilotettua ruokaan. :p

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eli melkein kaikkea tai ainakin kaikkea mikä kuuluu teidän ruokavalioon. Klimppisoppa on jotain... :|

Mä en oo varma, oonko koskaan elämässäni saanut moista maku"nautintoa" edes kokea.

Tommosta keittoa jossa on jauhoista tehtyjä klimppejä jotka tuntuu suussa limalta..

http://plaza.fi/s/f/ruokaohje/129088-klimppisoppa.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Tommosta keittoa jossa on jauhoista tehtyjä klimppejä jotka tuntuu suussa limalta..

http://plaza.fi/s/f/ruokaohje/129088-klimppisoppa.jpg

Hyi hitto :x

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
varmaan sanoisin että älä sitten tykkää ja ottaisin lautasen pois.

Joo en mä kyllä tyrkyttämäänkään ala, saati sit pakottaan.

Mä olin itte penskana kans kauheen herkkäkurkkunen ja vieläki jotku jutut tökkii. Muistan ikäni ku mummu mulle väkisin syötti kaalilaatikkoo ja se oli ihan kamalaa! Mä vaan yökkäsin ihan hirveesti.

Tytöllä kyllä ei ollu tänään kyse tollasesta, tänää oli ihan silkkaa temppuilua..

Yhteistyössä