mulla on uus puhelin...ja mä en yhtään tykkää siitä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä haluan vaan tuon mun armaan vanhani pitää |O |O . Mutta kun se raukka on saanut niin huonoa kohtelua... meinaa jo levitä käsiin kun on tiputettu niin monta kertaa milloin mistäkin. Niin ja akku on tosi huono.

Tilasin sitten uuden puhelimen enkä tykkää tästä yhtään. Herätys on ihan ihmeellinen (en löydä edes torkkua mistään), näyttö on aivan outo ja sekava, puhelimesta kuuluu toisen puhe jotenkin tosi epäselvästi.... ei mä en vaan tykkää :'(

Nokian vaihdoin Nokiaan :). Mutta tää uus on kyllä oikeesti tosi persiistä vanhaan verrattuna. Ja mun on PAKKO saada torkku toimimaan tai sitten pitää vanhaa kännyä herätyskellona. Mä en oikeesti osaa herätä ilman torkkua, enkä oikein toimiakaan aamuisin. Torkku on mun persiillepotkija =)

Käyttääkö joku nainen torkkua??? :o
Mä oon jotenkin luullu että sen on laiskojen miesten juttu. Herääminen on niin hanurista aamuisin että se kannattaa aamuisin tehdä vain kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaihdoin nokialaisen samsungiin:
mihinkäs merkkiin sie haksahdit? vaihdoitko kokonaan toiseen ja joudut opettelemaan uudet "käytöstavat"?

Ihan nokian sisälläki voi joutua opetteleen uudet tavat kun vaihtaa vähänki vanhemmasta puhelimesta näihin uusiin sarjoihin.
Nykyää on enemmän puhelimissa jo tietokoneen makua kun mitä siinä peruskännykässä vaikka 3-4 vuotta sitten:)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä oon jotenkin luullu että sen on laiskojen miesten juttu. Herääminen on niin hanurista aamuisin että se kannattaa aamuisin tehdä vain kerran.

Joo käytän, vuosia tehnyt niin. Ja meillä MÄ olen opettanut torkuttamisen miehelleni :D. Päivä on pilalla jos ei saa torkuttaa ennen heräämistä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Minkäs mallinen siulla nyt sitten on? Ite oon uuden ostamista miettiny mut se minkä haluisin on liian kallis.

Sitä mun vanhaa en edes muista, mutta siis hyvä puhelin oli ja vajaa pari vuotta vanha. Tää uus on 3120 classic (lunttasin laatikosta :) )

Mulla oli kans ensin hankaluuksia ton uuden puhelimen kans kun aamusin vanhasta muistista painoin muka torkkua ja siinä lukikin hiljennä :laugh: parina aamuna tuli sit kiire. nyt en muista äkkiseltään taas miten mulla torkku toimii kun oon ollu saikulla, niin ei oo herätystä tarvinnu. Olikohan niin et kun läpän avas ja mitään painamatta laitto kii, niin automaattisesti torkutti...

Hei oikeesti. Onko täällä jollain tuo sama puhelin, eli Nokia 3120?

Mä en kestä |O |O . Nytkin tuli tekstiviesti, niin mä en voi suoraan näytöstä sitä avata, vaan pitää eka mennä valikkoihin, sieltä valita viestit, sitten saapuneet ja sitten avata viesti. Eikö tosiaan ole muuta keinoa???

paskapaskapaska :headwall: :headwall: :headwall:

minä ostin eilen juuri tuon puhelimen kun vaikutti niiiiin hyvältä, nyt sitten torkku ei millään toimi ja minä laiska unikeko todellakin sen tarvitsen.. olen yrittänyt vaikka mitä mutta ohjekirjasestakaan ei ole mitään apua..... Jos joku tietää avun niin voisiko ystävällisesti ´valaista minuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minä ostin eilen juuri tuon puhelimen kun vaikutti niiiiin hyvältä, nyt sitten torkku ei millään toimi ja minä laiska unikeko todellakin sen tarvitsen.. olen yrittänyt vaikka mitä mutta ohjekirjasestakaan ei ole mitään apua..... Jos joku tietää avun niin voisiko ystävällisesti ´valaista minuakin.

hei mulla ei ollut omastani jotkut datapäivitykset (vai mitkä lie) toimineet. Kun sitten ekan kerran puhelimesta loppui akku ja latasin sen, niin puhelin päivittyi ja nyt toimii kaikki.

Myöhemmin kuulin että akun irrottaminen ja takaisinlaitto saattaa auttaa myös. Kokeiles.

Alussa torkkuherätys toimi mutta sitten hävisi eikä enää ole torkkua ollenkaan.
Täytyy olla softassa jokin vika. Mitähän asialle voisi tehdä? Pitäisikö viedä takuukorjaukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja torkku toimi alussa:
Alussa torkkuherätys toimi mutta sitten hävisi eikä enää ole torkkua ollenkaan.
Täytyy olla softassa jokin vika. Mitähän asialle voisi tehdä? Pitäisikö viedä takuukorjaukseen?

Hankin myös 3120 classic enkä saa torkkua toimimaan. miten se sulla toimi silloin alussa? kysyy

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Peesi!
Minua välillä vähän ärsyttää miehen torkkuhälärit. :kieh:

Yhteistyössä