"En mä tykkää.."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tänään tein ruokaa, havaijinpataa ja tyttö (täyttää kohta 5 v) kattelee vierestä. Ruskistan jauhelihaa ja laitan sinne sipulia. Samantien kuuluu:
"En mä tykkää sipulista!!" Kohta jatkuu..: "En mä tykkää maissista!!" Laitan purkin ananasta. "En mä tykkää ananaksestakaan!!"

Ruoka lautaselle ja tyttö sitä kaivaa aikansa haarukankärjellä ja noukkii sieltä kaikkee mahdollista ja ojentaa mulle "En mä tykkää tästäkään!!"

|O |O

Ihanaa nirsoilua..

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kuulostaa ärsyttävältä, mulla menis varmaan heti hermot :ashamed:

Voin kertoo että savu nousi korvista! Ihan ku mä huvikseni ruokaa väsäilisin, mä en oo mitää kokkausimmeisiä..

Sanoin tytölle että sitten sopii nousta pöydästä jos ei ruoka kelpaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Tota odotellessa. :hug:

Ihan by the way..jos mua huomenna vielä ressaa yks juttu, niin tohtiiko yytä viskata?

Kyllä tohtii yyveetä laittaa jos jokin ressaa :) Vaikka samantien :)

En mä samontien, ei jaksa nyt keskittyä kirjottamaan pitkää juttua :D huomenna sitten ehkä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
ööh, tässä? :
" Ruskistan jauhelihaa ja laitan sinne sipulia."

Johon tyttö sano että "En mä tykkää sipulista!!"

Joko tajusit?!?!

Kait se tarkoitti, ettei itse pidä Hpadasta jossa on jauhelihaa.

Voi herra jumala sentää, millasesta rautakangesta sulle pitää vääntää.. Se jauheliha siinä padassa oli ainut mistä se tykkäs, ei tykänny maissista eikä sipulista eikä ananaksesta eikä mistään muusta ku siitä hemmetin jauhelihasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
ööh, tässä? :
" Ruskistan jauhelihaa ja laitan sinne sipulia."

Johon tyttö sano että "En mä tykkää sipulista!!"

Joko tajusit?!?!

Kait se tarkoitti, ettei itse pidä Hpadasta jossa on jauhelihaa.

Voi herra jumala sentää, millasesta rautakangesta sulle pitää vääntää.. Se jauheliha siinä padassa oli ainut mistä se tykkäs, ei tykänny maissista eikä sipulista eikä ananaksesta eikä mistään muusta ku siitä hemmetin jauhelihasta!!

Siis en mä ole tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja vaan nimimerkki "-" on ja se sanoi ettei pidä Hpadasta jossa on jauhelihaa.. comprende? Huoh.

Minä olen välillä sanonut esikoiselle että älä katso mitä siellä ruoassa on vaan kauho suuhun vaan, kun pitää haarukankärjellä sörkkiä ja noukkia ruoasta ne palat, joista neiti suvaitsee tykätä. Sipuli, maissi ja paprika ronkitaan meilläkin, samoin rusinat ja keitetyt porkkanat.

Mun muksut syö kyllä ihan kaikkea.
Tänäänkin ne mussutti mozzarellaa, fetaa, raakaa sipulia, paprikaa, tomaattia, valkosipulinkynsiä, marinoituja oliiveja ja härkäpapuja niin hyvällä ruokahalulla että piti jo vähän säännöstellä, että mulle & miehellekin jäi jotain.

Tänäänkin ne mussutti mozzarellaa, fetaa, raakaa sipulia, paprikaa, tomaattia, valkosipulinkynsiä, marinoituja oliiveja ja härkäpapuja niin hyvällä ruokahalulla että piti jo vähän säännöstellä, että mulle & miehellekin jäi jotain.

Klimppisoppaakin?

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä olen välillä sanonut esikoiselle että älä katso mitä siellä ruoassa on vaan kauho suuhun vaan, kun pitää haarukankärjellä sörkkiä ja noukkia ruoasta ne palat, joista neiti suvaitsee tykätä. Sipuli, maissi ja paprika ronkitaan meilläkin, samoin rusinat ja keitetyt porkkanat.

Just tollasta se on täälläki. Kauheen tarkka on ja kaivelee ruokaa ja joka ikisestä murusesta pitää kysyä että mitä tää on?

Periaatteessa syö mitä vaan mutta on kauheen tarkka. Tänään taas muistin että miks mä en normisti tee mitää patoja.. Helpommalla pääsee ku tekee selkeitä ruokia missä ei oo mitää murusia jotka käy tyttöö ahistaan :D

Klimppisoppaakin?

Sellaista meillä ei oo koskaan ollut. Tuskin tulee olemaankaan, me syödään vaan mun ja miehen mielestä hyviä ruokia :D

Klimppisoppaakin?

Sellaista meillä ei oo koskaan ollut. Tuskin tulee olemaankaan, me syödään vaan mun ja miehen mielestä hyviä ruokia :D

Eli melkein kaikkea tai ainakin kaikkea mikä kuuluu teidän ruokavalioon. Klimppisoppa on jotain... :|

Sehän se ois ihanne tilanne jos söis ihan kaikkee.. Meillä tyttö on ollu aina kauheen huono syömään ja ihan hillittömän herkkäkurkkunen. Ja osa ruuista ihan selkeesti tuntuu ikävältä suussa, mahdollisesti aistiyliherkkyytä.

Yhteistyössä