En löydä vanhaa aloitusta mutta kuka muistaa kun kyselin oonko täysi natsi jos laitan lapset pesemään itse pyykkinsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Ajattelin vaan kertoa että ostin jokaiselle ne omat pyykkikorit ja pesevät n. koneellisen viikossa ja hyvin toimii.
Muksut siis 10v, 11v ja 14v. Hyvin osaavat käyttää konetta ja kuivuria, annostella pesuaineet ja saavat aina omat pyykkinsä suoraan mukaan kaappeihin vietäväksi. Lisäksi tervettä harkintaa on tullut kehiin, juuri eilen 11v pohti ettei varmaan vielä tarvii pestä farkkuja jotka ovat olleet puoli päivää päällä (ennen olisivat taatusti lentäneet pyykkikoriin ja seuraavana päivänä oltaisiin rutistu että missä ne on).
Valkopyykit yms. erikoiset pesen minä mutta tää systeemi on vähentänyt radikaalisti meidän puhtaan pyykin "pyykkihelvettikasaa" ja säästää mun aikaa huomattavasti.
Suosittelen.

(Eikä noi muksut minään natseiluna oo tätä ottaneet, ovat oikeastaan aika ylpeitä kun saavat hoitaa omat pyykkinsä ja yks pesi ja viikkasi ihan oma-aloitteisesti pyyhkeitäkin yks päivä :))

Meillä tyttö on jo vuoden joutunut laittamaan omat pyykit itse kuivumaan ja keräämän veke. Nyt tyttö on 10,5 vuotta. Aattelin ihan pian aloittaa sen että joutuu pesemään itse pyykkinsä.

Ainiin, ja pienemmät (2v ja 5v) halusivat kans välttämättä huoneeseensa oman samanlaisen korin jonne keräävät välillä jotain omia pyykkejä ja kantavat "isoina" pestäväksi :D

Niin ja hyvät korit löytyi Ikean lastenosastolta, sellaiset kevyet verkkolelukorit missä on kahvat ja vetävät juuri koneellisen verran pyykkiä (hintaakin tais olla huimat 3,90/kpl)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä