laittaa kropastani kuvaa. sen verran nössö olen. eikä tässä kropassa ole mitään nähtävää. Kuitenkin, jollain sadistisella tavalla tekis mieli laittaa mutta ei. en laita. :ashamed: :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitäs sun kropas on vikaa, sähän olet hoikka. Toisin kuin mä. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitäs sun kropas on vikaa, sähän olet hoikka. Toisin kuin mä. :snotty:![]()
korjaan luuranko. voisin kyllä olla ehkävähän muhkumpi. mun jenkkakahvatki on lakannu olemasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitäs sun kropas on vikaa, sähän olet hoikka. Toisin kuin mä. :snotty:![]()
korjaan luuranko. voisin kyllä olla ehkävähän muhkumpi. mun jenkkakahvatki on lakannu olemasta![]()
Sä olet sitten laihtunut sen jälkeen kun ollaan viimeksi nähty jos noin asiat on. :hug: