Onko vaaleanpunainen ruutumekko liian nössö baariin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missProb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missProb

Vieras
Tässä maaliskuun aikana on ystäväni kihlajaiset. Pitävät kaveriporukalle omat biletyyppiset kihlajaiset, joista sitten jatketaan baariin. Hameita ja mekkoja mulla on vaikka kuinka paljon. Käyn baarissa sen 2-3krt vuodessa, joten mitään bilevaatevarastoa en varsinaisesti omista. Kihlajaisiin haluan myös pukea jotakin vähän siistimpää.

Mulla on sellainen vaaleanpunainen mekko (espritin, siinä on sellaisia ruutuja tavallaan kevyesti mustalla, olkaimellinen, jonne voi laittaa halutessaan alle esim. kauluspaidan tai päälle vaikkapa neuletakin).
Olen ajatellut laittaa tuon mekon, päälle 3/4 hihaisen neule/trikootakin sekoituksen. On ihan juhlava, vaikka kuulostaa arkiselta. Ihon väriset sukkikset ja valkoiset aika korkeat juhlalliset korkkarit ja valkoinen juhlalaukku.

Lähinnä mietin, onko tuo mekko liian nössö yöelämään? Asu siis on ihan juhlava kyllä, mutta onko enemmän rippijuhla-ainesta, kuin bilevaatteet?

Olen 25v.

Ihmiset pukeutuu baariin miten sattuu. Mun mielestä sinne voi laittaa melkein mitä vaan, eikä erotu joukosta. Asun kohtalaisen isossa kaupungissa ja esim. tämän kaupungin "tyylikkäimmässä yökerhossa" näkee oikeasti ihan kaikenlaisia vaatteita naisilla. Isoista poolokauluksisista villapaidoista aina adidaksen tennareihin. Asusi on varmasti juhlava ja se riittää. Olet kuitenkin menossa juhlista sinne baariin. No okei, muut ihmiset ei baarissa sitä tiedä, mutta onko sen väliä. Meneehän monet häistäkin suoraan baariin tyyliin iltapuvuissa?
Mun mielestä toi asu on ihan ok.

Olisko mustat kengät sitten paremmat? Koitan etsiä jostakin kuvaa vastaavasta.
Mitä sitten suosittelisitte?
Mulla on reidessä iso palovamma ja haluan sen peittoon. Eli mekon/hameen pitäisi olla noin polvimittainen tai vähän lyhyempi.
Omistan vain urheiluhousuja, eikä mulla ole yksiäkään farkkuja. Inhoan housuja, joten asun pitää olla hame tai mekko.

Käy ostamassa joku kiva musta mekko. Sen ei pidä olla mikään lurex makkarankuori, vaan vaikka joku tosi tavallinen puuvillainen mekko missä on ohuet olkaimet Se on todella monikäyttöinen vaate ja muuttuu asustamalla ties miksikä. Sen kanssa laitat neuletakin, sukkikset, korkkarit ja laukun (EI VALKOISIA, ne kuulostaa ihan hääasusteilta) ja teet kivan meikin ja laitat tukan hyvin.

Olisko mustat kengät sitten paremmat? Koitan etsiä jostakin kuvaa vastaavasta.
Mitä sitten suosittelisitte?
Mulla on reidessä iso palovamma ja haluan sen peittoon. Eli mekon/hameen pitäisi olla noin polvimittainen tai vähän lyhyempi.
Omistan vain urheiluhousuja, eikä mulla ole yksiäkään farkkuja. Inhoan housuja, joten asun pitää olla hame tai mekko.

Asu kuulostaa mun mielestä nätiltä mut todellakin joo mieluummin mustat kengät, valkoset vois just ja just mennä kesällä mut ei nyt..

Mulla on mustia mekkoja ja hameita kyllä, joten ehkä laitan niistä jonkun sitten. Mulla on tosi ongelmallinen vartalomalli. Mä olen vähän keskivertoa pitempi, todella isorintainen, mutta hoikka vyötärö/lantio ja massaa kertynyt lähinnä jalkoihin (paksut jalat, pyllykään ei ole pieni) hartiatkin ovat leveät. Palovammat näkyvissä paikoissa, kuten reisissä ja vasen olkapää ja nämä kohdat haluan piiloon. Vyötärö on se,mitä haluan korostaa. Mitenkään lihava en ole, mutta luustolta iso ja harrastan aika miehisiä urheilulajeja, joten olen kai kookaskin.

Yhteistyössä