N
"nimetön"
Vieras
Pakko nyt tänne avautua. Mulla on yks tuttu,jonka käytös on vähän omituista
Tuli ekan kerran raskaaksi 18 vuotiaana ja veti 2 askia röökiä päivässä,ajattelin ettei vaan ymmärrä kun on niin nuori. Ei siis edes harkinnut lopettavansa,sanoi ettei siitä ole mitään haittaa ja lähes ylpeänä veteli kessua keskellä kaupunkiakin ja haistatteli paskaa jos joku tuli kommentoimaan asiaa. Ensimmäisen raskauden jälkeen sille tuli raskaudenjälkeinen masennus ja jätti parin kuukauden ikäisen lapsensa ja alkoi elämään baarielämää,otti avioeron jne. sen elämä meni tosi sekasin,lapsi ei enää asunu sen kanssa vaan isällään. Nyt sitten teki parannuksen,hankki kunnollisen miehen ja hankki lapsen tämän kanssa. Poltti taas koko raskauden ajan,jos se nyt on oleellinen tieto edes tässä,se vaan tuntui niin pahalle kun ei edes yrittänyt taaskaan lopettaa. Nyt on ollut lähes joka viikonloppu lapsen syntymän jälkeen viihteellä (lapsi 5kk), Saattaa olla kummatkin päivät viikonlopusta juomassa. Onko tämä teistä normaalia? Pitäisikö mun olla huolissaan? Myös tämän isosisko alkoi nyt odottamaan (on ammatiton,hankkiutui jollekkin randomille raskaaksi kun ei halua mennä töihin tai opiskelemaan..) ja polttaa yli askin päivässä röökiä kun eihän siitä ole mitään haittaa
Mun sydän oikeasti vaan särkyy kun katson vierestä. Onko siis olemassa tämän tyyppisiä ihmisiä jotka eivät vain aikuistu koskaan? Vai onko se taas masentunut? :/ Tuntuu ettei ole kiintynyt lapsiinsa jotenkin ollenkaan :/