En kestä veljeni avovaimoa!!

• Viestiketjun aloittaja onko muiila näin?
  • Ensimmäinen viesti
evab
voin sulle ap:lle kertoa että monilla on todella kauhea raskauspahoinvointia vielä puolessakin välissä. minulla oli niin huono ja heikko olo vielä rv27 että jouduin 4 otteeseen sairaalaan tiputukseen.. ja voin vaan sanoa että ei todellakaan pystynyt edes nousemaan sohvalta ja oksensinkin noin 5 kerta päivässä joten en usko että valehtelee.. ja se pahin mikä on on tuo sun asenne joka vaan masentaa sun veljen vaimoas.. voitko edes kuvitella miltä tuollainen epäily tuntuu toiselle kun ei millään uskotaan että tällaista oo edes olemassa ja vaikka itse yrittää kaiken maailman keinot ja mikään ei tehoa siihen pahoinvointiin niin ei oo kovin kiva... joten koita nyt jumakauta alkaa tukea sun veljen vaimoa pikkusen enemmän.....

niin no
Tässähän nyt on perinteinen inhoan-veljen-vaimoa-kuvio..Usein siskot ovat mustasukkaisia ja omistushaluisia ja suhtautuvat negatiivisesti veljensä vaimoon, etenkin jos kyse on pikkusiskosta.. Teki tai sanoi vaimo mitä tahansa, niin pikkusisko kääntää asian päässään niin että vaimo on paha ja tyhmä ja laiska ja ilkeä. Kokemusta asiasta :D

hilma
Jospa keskittyisit sitten vaikka ihan vaan omiin asioihisi, kun tunnut olevan vielä marttyyrikin. Sinähän et varmasti tiedä kaikkia veljesi avovaimon asioita joten kannattaisi pitää ihan vaan matalaa profiilia.
Normaaliraskaus ei ole sairaus, mutta entä sitten jos se ei etene normaalisti!

vieras
Minä oksensin kahta viimeistä odottaessani niin paljon, koko raskausajan, ettei pystynyt kunnolla tekemään edes ruokaa! Esim. jauheliha ja kananmuna sai aina aikaan oksennuksen!

Vaan onni sentään ei tullut kukaan haukkumaan, vaikka välillä en muuta tehnyt kun nukuin/makasin sohvalla, joko oksennusämpäri vieressä, tai muuten vaan :/ Kaverit kyllä kävi, pahimpina aikoina, auttamassa. Kuten kun määrättiin etten saa nostella tms. ja sanottiin että ELLEN huilaa kotona, on suuntana sairaala!

Mä olen yrjönny kaikissa raskauksissa tonne 20-22 viikoille ja todellakin sen 10 krt päivässä... Ja voin kertoa että kun jollain oli kakat housussa ja sain pyllyn pestyä niin, äkkiä nostin lapsen vessasta pois ja kaaressa itse oksentamaan..

Hyih..se oli kauheeta, mut jos lapsia haluaa ni on pikkunen pakko olla raskaana.. (joo tiedän adoptiosta mut se ei nyt kuulu tähän... :xmas: )

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onko muiila näin?:
En ymmärrä miten veli on voinut ottaa itselleen tuollaisen urpon!! Ja tehnyt vielä lapsenkin sen kanssa. Muija vaan makaa kaikki päivät sohvalla eikä tee oikeastaan mitään kotihommia koska on RASKAANA! Raskaus ei ole mikään sairaus!! Voiko muka oksennella monta kertaa päivässä vielä 4. raskauskuukaudella? epäilen vahvasti että avokki valehtelee.
Eniten käy sääliksi 1v 6kk ikäistä veljen tyttöä. äiti ei voi vaippaa vaihtaa koska tulee muka oksennus.
Täytyykö hankkiutua raskaaksi jos jos se kerran on muka niin kamalaa!!??
oksensin n 8 ekaa kuukautta n 10 kertaa päivässä. onneksi sain kuitenkin syötyä ja juotua ettei tarvinnut laittaa tippaa. viimeisellä kuulla en oksentanut enää kuin eemuisin ja silloin kuin närästi.

että näin.

vieras
Ihan on mahdollista oksennella vaikka koko raskaus läpi. Oksentelin ekaa odottaessa pari kuukautta mutta ei sen kummempaa. En vain tiennyt etukäteen, että tokaa odottaessani ei mikään ruoka pysyisi sisällä siihen pariin kuukauteen! Kun olin kolmisen viikkoa oksentanut ihan kaiken mitä söin, aloin jo pyörtyillä ja lopuksi jouduin sairaalaan tippaan kun veriarvot olivat pielessä. Tietysti moinen on ihan järkyttävää lapsen heitteillejättöä ja pitäisi vähän miettiä etukäteen sitä perheen kokoa, kun en kerran pystynyt lapsestani moneen viikkoon täysipainoisesti huolehtimaan :headwall:.

pahoinvointia
olen oksentanut kaikissa kolmessa raskaudessani koko raskauden ajan. Olen silti pystynyt huolehtimaan lapsistani. ei asia ole niin mustavalkoinen että jos oksentaa niin pitäisi vain sohvalla maata. Oksennusämpäri kainaloon kun tekee kotitöitä, niin minä ainakin pärjäsin.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja onko muilla näin?:
kyllä minunkin selkääni joskys särkee ym. mutta en hae sairaslomaa koska raskaus ei ole sairaus. .
Raskaus itsessään ei olekaan sairaus, mutta sen aiheuttamat vaivat ovat ihan todellisia, kyllä säkin voisit selkäkipuun hakea saikkua, ethän sä hakisi sitä raskauden takia vaan selkäkivun takia!
Ap lomalle, vois pipokin löystyä...

Alkuperäinen kirjoittaja pahoinvointia:
olen oksentanut kaikissa kolmessa raskaudessani koko raskauden ajan. Olen silti pystynyt huolehtimaan lapsistani. ei asia ole niin mustavalkoinen että jos oksentaa niin pitäisi vain sohvalla maata. Oksennusämpäri kainaloon kun tekee kotitöitä, niin minä ainakin pärjäsin.
ja sitä pahoinvointiahan on vain sellaista kun sulla on ollut? vaikka sä olet voinut thdä sitä ja tätä niin kaikki ei voi..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pahoinvointia:
E,i ei se ole mustavalkoista, ei. Se on vaan kaikilla semmosta kuin sullakin! Mitkään veriarvot ei tietenkään heittele ja sairaalassa makaaminen on vaan laiskuuden huipentuma. Mutta pyörtyillessäänkin on ihan turvallista hoitaa taaperoa.

Yhteistyössä