oksensin n 8 ekaa kuukautta n 10 kertaa päivässä. onneksi sain kuitenkin syötyä ja juotua ettei tarvinnut laittaa tippaa. viimeisellä kuulla en oksentanut enää kuin eemuisin ja silloin kuin närästi.Alkuperäinen kirjoittaja onko muiila näin?:En ymmärrä miten veli on voinut ottaa itselleen tuollaisen urpon!! Ja tehnyt vielä lapsenkin sen kanssa. Muija vaan makaa kaikki päivät sohvalla eikä tee oikeastaan mitään kotihommia koska on RASKAANA! Raskaus ei ole mikään sairaus!! Voiko muka oksennella monta kertaa päivässä vielä 4. raskauskuukaudella? epäilen vahvasti että avokki valehtelee.
Eniten käy sääliksi 1v 6kk ikäistä veljen tyttöä. äiti ei voi vaippaa vaihtaa koska tulee muka oksennus.
Täytyykö hankkiutua raskaaksi jos jos se kerran on muka niin kamalaa!!??
Ap lomalle, vois pipokin löystyä...Alkuperäinen kirjoittaja mii:Raskaus itsessään ei olekaan sairaus, mutta sen aiheuttamat vaivat ovat ihan todellisia, kyllä säkin voisit selkäkipuun hakea saikkua, ethän sä hakisi sitä raskauden takia vaan selkäkivun takia!Alkuperäinen kirjoittaja onko muilla näin?:kyllä minunkin selkääni joskys särkee ym. mutta en hae sairaslomaa koska raskaus ei ole sairaus. .
ja sitä pahoinvointiahan on vain sellaista kun sulla on ollut? vaikka sä olet voinut thdä sitä ja tätä niin kaikki ei voi..Alkuperäinen kirjoittaja pahoinvointia:olen oksentanut kaikissa kolmessa raskaudessani koko raskauden ajan. Olen silti pystynyt huolehtimaan lapsistani. ei asia ole niin mustavalkoinen että jos oksentaa niin pitäisi vain sohvalla maata. Oksennusämpäri kainaloon kun tekee kotitöitä, niin minä ainakin pärjäsin.
E,i ei se ole mustavalkoista, ei. Se on vaan kaikilla semmosta kuin sullakin! Mitkään veriarvot ei tietenkään heittele ja sairaalassa makaaminen on vaan laiskuuden huipentuma. Mutta pyörtyillessäänkin on ihan turvallista hoitaa taaperoa.Alkuperäinen kirjoittaja pahoinvointia:olen oksentanut kaikissa kolmessa raskaudessani koko raskauden ajan. Olen silti pystynyt huolehtimaan lapsistani. ei asia ole niin mustavalkoinen että jos oksentaa niin pitäisi vain sohvalla maata. Oksennusämpäri kainaloon kun tekee kotitöitä, niin minä ainakin pärjäsin.