En kestä veljeni avovaimoa!!

• Viestiketjun aloittaja onko muiila näin?
  • Ensimmäinen viesti
hei
Alkuperäinen kirjoittaja onko muilla näin?:
itse hankin toisen lapsen vasta nyt kun poikani on 3v. ei tarvitse vaihtaa vaippaa ym. Kyllä avokki oksensi ensimmäisessäkin raskaudessa mutta se loppui jo rv 14.
todella kivaa kun oma äitikin on kiinnostunut enemmän veljen vaimon olosta kun oman tyttärensä raskaudesta. kyllä minunkin selkääni joskys särkee ym. mutta en hae sairaslomaa koska raskaus ei ole sairaus. on sitä ennenkin pärjätty.
voi että mahtavaa, että sulla menee aina kaikki suunnitelmat putkeen ja olet niin täydellinen, että on varaa arvostella muiden elämää. tulihan se asian ydin sieltä, eli voi sua pientä ku oma äiti ei paijaa sua koko ajan... mahtavaa, että olet päättäny aina pärjätä ja olla olematta heikko. en tahtos olla sun ystävä.

itse hankin toisen lapsen vasta nyt kun poikani on 3v. ei tarvitse vaihtaa vaippaa ym. Kyllä avokki oksensi ensimmäisessäkin raskaudessa mutta se loppui jo rv 14.
todella kivaa kun oma äitikin on kiinnostunut enemmän veljen vaimon olosta kun oman tyttärensä raskaudesta. kyllä minunkin selkääni joskys särkee ym. mutta en hae sairaslomaa koska raskaus ei ole sairaus. on sitä ennenkin pärjätty.
Katsoppas hiukkasen peiliin...oletko noin kateellinen?! Oli nyt lapsella vaippa tahi ei, niin kyllä tuollainen oksentaminen vie voimat. Koita nyt kestää tuo odotusaika ja kasvaa aikuiseksi! Äitisi on empaattinen ja varmasi huolissaan avominiästään, mikä on ihan ymmärrettävää, sinä käyttäydyt kyllä todella lapsellisesti!

lapsi on ollut minulla hoidossa kun minulla on vapaapäiviä. Ja olen itsekin raskaana ja minulla on myös 3-vuotias poika. eli olen kyllä uhrannut aikaani veljen tyttöön!
Voi että olet kammottava ihminen! Mitä sinä toista haukut jos on vaikea raskausaika! Olet varmaan muistanut hyvin vähätellä raskauden negatiivisia puolia veljellesi että hänen vaimonsa saa vielä veljesikin uikutukset niskaansa! Mene itseesi ja häpeä!!!

et voi olla tosissas :eek:

mii
kyllä minunkin selkääni joskys särkee ym. mutta en hae sairaslomaa koska raskaus ei ole sairaus. .
Raskaus itsessään ei olekaan sairaus, mutta sen aiheuttamat vaivat ovat ihan todellisia, kyllä säkin voisit selkäkipuun hakea saikkua, ethän sä hakisi sitä raskauden takia vaan selkäkivun takia!

Ei jumankauta.
Aikuinen ihminen kiukuttelee ja kadehtii toisen raskauspahoinvointia, koska tämä saa enemmän huomiota kuin hän!
Mun esikoinen muuten syntyi rv 40+5, mulla oli raskausdiabetes enkä noudattanut ruokavaliota, ja silti vauva painoi vain 2855 g. Epäilemättä siksi, että oksensin niin rajusti suurimman osan raskautta. Mutta sain kyllä huomiota. Kade?

onko muilla näin?
no olikin odotettua että täältä saa haukut niskaansa. olen empaattinen ihminen mutta kyllä rajat on minullakin. Kyllä minusta perhesuunnittelu on ihan aiheellista. etenkin jos tietää että viime raskaudessa on alussa ollut pahoinvointia. eikö se lapsen etu ole se tärkein asia. ehkäisykin on keksitty! kyllä veljeni joutuu paljon venymään kun yrittää tehdä töitä ja sitten hoitaa vielä tytön siinä välissä. avovaimo lukee lapselle vainkirja tms. mutta ei esim syötä koska lapsi kuulemma huutaa ku avovaimo käy syöttäessään välillä oksentamassa.

ei oo tosi
no olikin odotettua että täältä saa haukut niskaansa. olen empaattinen ihminen mutta kyllä rajat on minullakin. Kyllä minusta perhesuunnittelu on ihan aiheellista. etenkin jos tietää että viime raskaudessa on alussa ollut pahoinvointia. eikö se lapsen etu ole se tärkein asia. ehkäisykin on keksitty! kyllä veljeni joutuu paljon venymään kun yrittää tehdä töitä ja sitten hoitaa vielä tytön siinä välissä. avovaimo lukee lapselle vainkirja tms. mutta ei esim syötä koska lapsi kuulemma huutaa ku avovaimo käy syöttäessään välillä oksentamassa.
Jos he halusivat pienet ikäerot lapsille!
Ei se kuulu sinulle milloin he lapsia saavat.
Sitä ei voi tietää etukäteen onko seuraavassa raskaudessa pahoinvointia!

4x
Minäkin oksensin koko raskaus ajan ja sairaalassa poikkeilin tämän tästä, mutta kyllä mää pystyin kodin pystyssä pitämään ja lapset hoitamaan.
raskauteni olivat muutenkin hankalia.
Onko tämä naikkonen ollut sohvaperuna jo ennen lapsia, vai tuliko laiskuus lapsen myötä?

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Taitaa kuulkaas olla terveisiä Porvoosta tää ketju. Ei kukaan voi oikeesti olla noin urpo kun ap.
Voi. Mun entinen pomo esimerkiksi. :/
:eek:
*järkyttynyt*
Se sairas sadistinen p*ska kehtasi tulla työpaikan vessan ovelle huutamaan että "mä en kyllä koskaan oo nähnyt noin sairasta odottajaa, mä olin itse elämäni kunnossa kun olin raskaana, raskaus ei ole sairaus" jne. Kun oksensin varmaan viidettä kertaa tunnin sisään, niin rajusti että katkeili verisuonia silmistä ja poskipäistä... :/ . Työkaverit ja tiiminvetäjä käskivät lähteä ehdottomasti kotiin, taksilla työpaikan piikkiin, ja pomo vaan jäkätti ja jäkätti ja jäkätti |O .
Se on kyllä sellainen eukko ettei siitä tykkää kukaan. Kun yhden työkaverin äiti kuoli, ja työkamu oli siksi pois töistä päivän ajan, niin pomo sanoi hänelle hänen palatessaan töihin (kun me muut menimme halaamaan ja sanomaan että otamme osaa) että "vanhahan se sun äitis jo oli, kyllä sun olis pitäny tajuta että se kohta kuolee, meinaaks romahtaa sitten täysin kun sun koirastasikin aika jättää?" |O . Työkamu oli itse noin 45 v ja äitikin vielä alle 70 v, eli ei mikään 105-vuotias kuitenkaan....Ja työkaveri kävi sitten kesälomallaan lopettamassa sairaan, vanhan, rakkaan koiransa, ettei pomo saa vittuiltua siitäkin. Siis se sairas sosiopaatti nautti siitä että sai ihmiset itkemään. Mullekin sanoi kun olin jotain rv 16 ja katselin kahvitauolla vaunuja esitteestä että "ei kannata vielä ostaa kun kesken menee kuitenkin" :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja 4x:
Minäkin oksensin koko raskaus ajan ja sairaalassa poikkeilin tämän tästä, mutta kyllä mää pystyin kodin pystyssä pitämään ja lapset hoitamaan.
Onko tämä naikkonen ollut sohvaperuna jo ennen lapsia, vai tuliko laiskuus lapsen myötä?
koska minäkin olen pystynyt, täytyy muidenkin pystyä... :headwall:
Kylläpäs taas on mustavalkoinen ajattelutapa

heluna
Alkuperäinen kirjoittaja 4x:
Etkö sinäkään ymmärrä että vaikka sulla on ollu hankalat raskadet niin joku muu jolla on hankala raskaus ei kykene töihin tms. vaikka itse kykenisit!
Kaikkien raskaudet on erilaisia!

onko muilla näin?
kyllä avovaimo hoiti lapsensa suht hyvin ennen raskautumistaan. jäi hoitovapaalle töistä. mutta eipä mikään kodinhengetär ennenkään ollut.
kiva että edes joku on samaa mieltä kanssani. kyllä lapsesta täytyy huolehtia. oli olo mikä tahansa.

Sinäkö se olet oikea ihminen määrittelemään toisten lapsiluvun? Kyllä ei empaattisuudesta ole näkynyt häivääkään...kylmää viimaa löytyy kyllä. Minunkin ilmeisesti olisi pitänyt unohtaa toisen lapsen hankkiminen/yrittäminen. Minulla oli raskauden aikana pahoja selkävaivoja, kun iskiashermo joutui puristuksiin ja toinen jalka meni välillä alta. En pystynyt kantelemaan esikoista tms. koska pelkäsin hänen tippuvan sylistä tai itse kaatuvani ison mahani kanssa. Kerrassaan törkeä olet!

tiinu
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mistä näitä tämmössii ap:n kaltasia urpoja sikiää?
Olis tainnu hänen äidillään olla perhesuunnittelun paikka!
Okei ei nyt ihan.

En ymmärrä mitä se on ap:lta pois jos veljen vaimo oksentaa niin ettei pysty omaa lasta hoitamaan ja muutenkaan ns.normaaliin elämään raskausaikana :headwall:

Yhteistyössä