En kestä kun mieheni haluaa seksiä joka päivä

  • Viestiketjun aloittaja "Morsmaikku"
  • Ensimmäinen viesti
m1es
Tätä samaa asiaa on usein aiemminkin vatvottu. Lainaan tähän otteen parin viikon takaisesta keskustelusta:

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "just":
Nimenomaan, molempien tarpeita. Jos toisen ei tee mieli, niin miksi hänen on kuitenkin tyydytettävä sen toisen osapuolen tarpeet jos ei halua tehdä sitäkään. Ja kyse ei ole vallasta tai jos on, niin miksi hän (mies) käyttää valtaa (naiseen) niin, että vaikka toisen osapuolen ei tee mieli niin hänen on kuitenkin pakko tyydyttää sen toisen osapuolen halut.

Ne halut kun voi tyydyttää itsekkin eikä ketään saa velvoittaa tyydyttämään toisen haluja, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Oltiin sitten naimisissa tai ei.

Miksi se toinen osauoli joutuu aina nöyrtymään ja tekemään miten toinen haluaa, miksi se toinen ei välillä nöyrry ja ole ilman seksiä.

Nimimerkin m1es vastaus:
Aivan, kenenkään ei ole pakko tyydyttää toisen haluja. Ei siis myöskään seksittömyys/"vain hellyytä"-haluja. Ne hellyyshalut kun voi tyydyttää itsekin*, eikä ketään saa velvoittaa olemaan ilman seksiä, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Oltiin sitten naimisissa tai ei.

Ja kyse ei ole vallasta tai jos on, niin miksi hän (nainen) käyttää valtaa (mieheen) niin, että vaikka toisen osapuolen tekee mieli niin hänen on kuitenkin pakko olla ilman.

Meillä minä haluaisin päivittäin, nuorempana olisin halunnut kolmasti päivässä. Vaimo ei halua ollenkaan, pihtasi pisimmillään puolitoista vuotta. Nykyisin suostuu kertaan viikossa. KUMPI ON JOUTUNUT "NÖYRTYMÄÄN" USEAMMIN?

* = jos todella olet sitä mieltä, että käteenveto vastaa parisuhdeseksiä, käy sinulle hellyydeksi varmaan itsensä silittely ja mukavien puhuminen itsekseen.
 
En ymmärrä mitä nuo jotkut katkerat puutteessa olevat miehet saavat syyllistämällä halutonta naista. Ei kenenkään ole pakko myöskään halata tai vaikka hieroa puolisonsa jalkoja, jos sitä ei halua tehdä tai jos se jopa ällöttää häntä. Ei helvetissä, miksi olisi?

Parisuhde tarkoittaa sitä, että yhdessä setvitään ne asiat, jossa ollaan eri mieltä. Joko löydetään kompromissi joka miellyttää molempia tai kaivellaan asioita niin pitkällisesti, että ongelma ratkeaa sitä kautta. Kummankaan ei tarvitse vastentahtoisesti kosketella toista, sellainen käytös pitemmän päälle vain hajottaa suhdetta. Haluton osapuoli on epäreilu vasta kun hän ei halua edes yrittää selvittää haluttomuudensa syitä.
 
juuh
En ymmärrä mitä nuo jotkut katkerat puutteessa olevat miehet saavat syyllistämällä halutonta naista. Ei kenenkään ole pakko myöskään halata tai vaikka hieroa puolisonsa jalkoja, jos sitä ei halua tehdä tai jos se jopa ällöttää häntä. Ei helvetissä, miksi olisi?

Parisuhde tarkoittaa sitä, että yhdessä setvitään ne asiat, jossa ollaan eri mieltä. Joko löydetään kompromissi joka miellyttää molempia tai kaivellaan asioita niin pitkällisesti, että ongelma ratkeaa sitä kautta. Kummankaan ei tarvitse vastentahtoisesti kosketella toista, sellainen käytös pitemmän päälle vain hajottaa suhdetta. Haluton osapuoli on epäreilu vasta kun hän ei halua edes yrittää selvittää haluttomuudensa syitä.
Joo, ihan samaa mieltä siitä, että ei ole pakko edes koskettaa, jos ei halua. Eikä kannata, jos se kerran on vastenmielistä, tilanne voi mennä vaan pahemmin solmuun. Mutta ymmärrän kyllä noita kommentoijiakin... Elin itse monta vuotta haluttoman/ hyvin vähähaluisen miehen kanssa, ja se oli ihan kamalaa. Oon itse seksuaalisesti aktiivinen, kerran päivässä sopisi oikein hyvin, mutta vähintään haluaisin 2-3 kertaa viikossa. Sitä vähemmästä määrästä jo kärsin, ja koen, että suhde ei toimi. Se turhauttaa, harmittaa, huolettaa ja ärsyttää vaikka kuinka koettais ymmärtää toista! Varsinkin, jos se toinen ei ees koskaan nää asiassa ongelmaa. Ja omasta puolestaan taas ei voi siitä puhua, kun toinen heti loukkaantuu ja syyllistyy...

Huh, onneks nykyinen mies on innokas myös makkarissa. Sovitaan toisillemme paremmin.
 
m1es
Haluton osapuoli on epäreilu vasta kun hän ei halua edes yrittää selvittää haluttomuudensa syitä.
Aivan. Miten mahtaa olla aloittaja Morsmaikun laita. Lainauksia:

Nyt mies sanoo että minussa on vikaa ja haluaa terapiaan. Mielestäni hänessä on vikaa.
Minkä sille voi jos ei tee mieli ikinä.
Mieheni on sairas. Tuo ei ole normaalia.
(Jättäminen) Vakavassa mietinnässä on ellei mieheni muutu.
En halua seksiä vaan läheisyyttä mieheni kanssa mutta tämä ei riitä miehelleni.
En ole koskaan himoinnut ketään seksuaalisesti.
Seksillä uhkaaminen ja lyöminen ei kuulu tasapainoiseen suhteeseen. Haluaisin mennä kotiin ja olla onnellinen mutta en voi jos mieheni pitää minua huonona ja ällöttävänä pihtarina.

Lyöminen ei ole koskaan oikein. Mutta muutoin lainaukset antavat kuvan henkilöstä, joka ei todellakaan halua etsiä syytä omaan seksuaalikielteisyyteensä vaan syyllistää miehensä suhteen vaikeuksista. Miehen ehdottama terapia ei kelpaa, koska siellä voitaisiin käsitellä naisen haluttomuutta?

Miten Morsmaikun liitto paranisi, vaikka koko palsta tuomitsisi miehen? Ratkaisu ongelmiin löytyy vain miehen kanssa ja siihen ilmiselvästi tarvitaan ulkopuolista apua. Tilanne ei todellakaan hoidu pakenemalla vierashuoneeseen tai hotelliin, koska ongelma ei ole se, että mies haluaa seksiä vaan se, että yhteen on menty täysin erilaisin odotuksin eikä asian ilmi tullessa asiaa voida sovitella. Jos aloittaja ei koskaan halua seksiä, on kompromissin löytäminen todella haasteellista.
 
"omg"
:LOL: Mahtava ketju. Kokonainen lauma pihtaavia horsmapilluja noussut takajaloilleen ja puhisevat raivosta kun joku on mennyt laukomaan totuuksia.

5/5, erinomaista viihdettä. Lisää tätä.
 
"vieras"
[QUOTE="omg";28851075]:LOL: Mahtava ketju. Kokonainen lauma pihtaavia horsmapilluja noussut takajaloilleen ja puhisevat raivosta kun joku on mennyt laukomaan totuuksia.

5/5, erinomaista viihdettä. Lisää tätä.[/QUOTE]

Minusta tässä ei ole mitään mahtavaa, surullistahan se on, jos parilla eivät halut kohtaa. Ja pitäisikö tuon sinun kielenkäyttösi olla myös mahtavaa lukijasta?
 
:))
[QUOTE="vieras";28848127]Sairastatko sä endometrioosia vai mitä? Yhdyntäkipuihinkin löytyy apua..[/QUOTE]

Mulla on vulvodynia. Ja kuten mainitsin, olen kyllä koittanut vaikka mitä apukeinoja, mutta kun ei auta niin ei. Se ei kuitenkaan ollut tämän palstan pointti.

Koitin ainostaan joillekin selventää, että mies joka ei saa päivittäin, voi silti olla uskollinen.
 
"Sari"
En ymmärrä mitä nuo jotkut katkerat puutteessa olevat miehet saavat syyllistämällä halutonta naista. Ei kenenkään ole pakko myöskään halata tai vaikka hieroa puolisonsa jalkoja, jos sitä ei halua tehdä tai jos se jopa ällöttää häntä. Ei helvetissä, miksi olisi?

Parisuhde tarkoittaa sitä, että yhdessä setvitään ne asiat, jossa ollaan eri mieltä. Joko löydetään kompromissi joka miellyttää molempia tai kaivellaan asioita niin pitkällisesti, että ongelma ratkeaa sitä kautta. Kummankaan ei tarvitse vastentahtoisesti kosketella toista, sellainen käytös pitemmän päälle vain hajottaa suhdetta. Haluton osapuoli on epäreilu vasta kun hän ei halua edes yrittää selvittää haluttomuudensa syitä.
Juuri näin. Haluttomuuden syy voi olla usein hyvinkin yksinkertainen esim. väsymys tai huono kohtelu (miehen puolelta). Näihin syihin mies voi omalta osaltaan vaikuttaa helposti eli väsymys poistuu, kun puoliso tekee oman osansa kotitöistä ja lastenhoidosta. Lopettamalla naisen haukkumisen ja alkamalla kehumaan tätä, voivat naiset halut yllättäen palata. Kumma juttu, ettei nämä naista syyllistävät miehet koskaan näe itsessään mitään vikaa.
 
Mordin Solus
Menkää terapiaan yhdessä. Sielläpä huomaa että ei kaikki halua joka päivä ja se on ihan normaalia. En mäkään jaksa joka päivä. Jos mies ei tyydy vähempään niin etsiköön naisen joka antaa joka päivä.
Ei vid. Mä oon aina miettinyt, että onko olemassa miehiä jotka haluaa joka päivä? Mulle riittää 1,5-2x/vk ja joskus ei jaksa viikkoonkaan jyystää, mutta avovaimo kyllä haluis panna lähes päivittäin. Kai mä oon sit epäviriili.
 
seksiä joka päivä
Jee. Olen miehelleni sanonut että paras esileikki on siisti tiskipöytä, tyytyväiset ja syötetyt lapset ja imuroitu kämppä.

Ja toimiikin kyllä meillä, puolin ja toisin.
 
sovinistinaisten sukupolvi
Mikä helvetti teitä nykynaisia vaivaa, kun mielestänne naisen tulee olla miehen käytettävissä 24h??? Kerta päivässä on toki miehellä normaalin rajoissa, mutta se ei ole normaalia, että teidän mielestänne naisen tulisi olla aina antamassa! On ihan normaalia, että ihminen haluaa vain kerran esim. 2 viikossa tai jopa kuukaudessa.

Aloittajalla on suhteessa paha ongelma ja keskustelun paikka, mutta tilanne EI OLE NAISEN VIKA!
 
joppatijoo
[QUOTE="omg";28851075]:LOL: Mahtava ketju. Kokonainen lauma pihtaavia horsmapilluja noussut takajaloilleen ja puhisevat raivosta kun joku on mennyt laukomaan totuuksia.

5/5, erinomaista viihdettä. Lisää tätä.[/QUOTE]

Kyrpäaivo.
 
Aivan. Miten mahtaa olla aloittaja Morsmaikun laita. Lainauksia:

Nyt mies sanoo että minussa on vikaa ja haluaa terapiaan. Mielestäni hänessä on vikaa.
Minkä sille voi jos ei tee mieli ikinä.
Mieheni on sairas. Tuo ei ole normaalia.
(Jättäminen) Vakavassa mietinnässä on ellei mieheni muutu.
En halua seksiä vaan läheisyyttä mieheni kanssa mutta tämä ei riitä miehelleni.
En ole koskaan himoinnut ketään seksuaalisesti.
Seksillä uhkaaminen ja lyöminen ei kuulu tasapainoiseen suhteeseen. Haluaisin mennä kotiin ja olla onnellinen mutta en voi jos mieheni pitää minua huonona ja ällöttävänä pihtarina.

Lyöminen ei ole koskaan oikein. Mutta muutoin lainaukset antavat kuvan henkilöstä, joka ei todellakaan halua etsiä syytä omaan seksuaalikielteisyyteensä vaan syyllistää miehensä suhteen vaikeuksista. Miehen ehdottama terapia ei kelpaa, koska siellä voitaisiin käsitellä naisen haluttomuutta?

Miten Morsmaikun liitto paranisi, vaikka koko palsta tuomitsisi miehen? Ratkaisu ongelmiin löytyy vain miehen kanssa ja siihen ilmiselvästi tarvitaan ulkopuolista apua. Tilanne ei todellakaan hoidu pakenemalla vierashuoneeseen tai hotelliin, koska ongelma ei ole se, että mies haluaa seksiä vaan se, että yhteen on menty täysin erilaisin odotuksin eikä asian ilmi tullessa asiaa voida sovitella. Jos aloittaja ei koskaan halua seksiä, on kompromissin löytäminen todella haasteellista.
Kyllähän ap itse asiassa mainitsi, että hän olisi valmis terapiaan, mutta ei ole varma haluaako lähteä sinne, koska mies on sitä mieltä, että siellä käydään vain "korjaamassa ap:ssa oleva vika" eli haluttomuus. Kyllä minustakin sillä on väliä, että millä asenteella sinne terapiaan lähdetään, ja olikohan tämä mies edes lähdössä mukaan...

Joka tapauksessa jos tämä tarina on totta, niin kyllä kyseinen mies on selkeästi aivan kamala ihminen, ja ehdottomasti kaikkien kannattaisi tukea ap:ta siinä, että jättää kyseisen henkilön ja uskoo, ettei ole itse sairas, vaikka ei haluakaan panna joka päivä.

Sitä taas en ymmärrä, että miksi pitää leikkiä marttyyria ja esittää, että täällä joku olisi vaatinut palstaa tuomitsemaan miehen ja tällainen tuomitseminen maagisesti parantaisi ap:n ongelmat. Itse ainakin esitin kritiikkiä juuri tuohon miehiseen höpinään, kuinka "jos kerran akka ei anna niin ei sitten tarvi halatakaan" joka on aika kaukana tuosta nyt maireasti esittämästäsi ulkopuolisesta avusta, jota pariskunta tarvitsee.
 
m1es
Kyllähän ap itse asiassa mainitsi, että hän olisi valmis terapiaan, mutta ei ole varma haluaako lähteä sinne, koska mies on sitä mieltä, että siellä käydään vain "korjaamassa ap:ssa oleva vika" eli haluttomuus. Kyllä minustakin sillä on väliä, että millä asenteella sinne terapiaan lähdetään, ja olikohan tämä mies edes lähdössä mukaan...

Joka tapauksessa jos tämä tarina on totta, niin kyllä kyseinen mies on selkeästi aivan kamala ihminen, ja ehdottomasti kaikkien kannattaisi tukea ap:ta siinä, että jättää kyseisen henkilön ja uskoo, ettei ole itse sairas, vaikka ei haluakaan panna joka päivä.

Sitä taas en ymmärrä, että miksi pitää leikkiä marttyyria ja esittää, että täällä joku olisi vaatinut palstaa tuomitsemaan miehen ja tällainen tuomitseminen maagisesti parantaisi ap:n ongelmat. Itse ainakin esitin kritiikkiä juuri tuohon miehiseen höpinään, kuinka "jos kerran akka ei anna niin ei sitten tarvi halatakaan" joka on aika kaukana tuosta nyt maireasti esittämästäsi ulkopuolisesta avusta, jota pariskunta tarvitsee.
Millenia, reagoit ihan samoin kuin viimeksi. Olen vastannut sinulle. Se "ei tarvitse halatakaan"-viestihän oli lainaus toisesta keskustelusta. Katso viesti #49 keskustelusta jossa ehdotettiin miehelle vuoden selibaattia:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2273062-hei-mina-olen-se-joka-aikoi-ehdottaa-miehelle-vuoden-selibaattia-taalla-olis-miehen-vastaus/sivu2.html

Eli haluttomuus ja halaamattomuus kulkevat oikeasti usein käsi kädessä.
 
"vieras"
Eli haluttomuus ja halaamattomuus kulkevat oikeasti usein käsi kädessä.
Totta, millä logiikalla miehen pitäisi silitellä ja helliä naista eli antaa mielihyvää jos nainen ei anna mitä mies haluaa? Eikö se ole ok että mies sitten panee muita ja nainen hakekoot silittelyt ja hieronnat vaikka siskoltaan tai toiselta mieheltä. Miksi pitäis antaa jos ei itsekään saa?
 
Millenia, reagoit ihan samoin kuin viimeksi. Olen vastannut sinulle. Se "ei tarvitse halatakaan"-viestihän oli lainaus toisesta keskustelusta. Katso viesti #49 keskustelusta jossa ehdotettiin miehelle vuoden selibaattia:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2273062-hei-mina-olen-se-joka-aikoi-ehdottaa-miehelle-vuoden-selibaattia-taalla-olis-miehen-vastaus/sivu2.html

Eli haluttomuus ja halaamattomuus kulkevat oikeasti usein käsi kädessä.
Tottakai ne kulkee usein käsi kädessä. Kosketuksella on merkitystä. Mutta en ymmärrä miksi lainasit omaa syyllistävää viestiäsi tähän ketjuun ja väität, että sanoit sen "hyvässä hengessä" tai jotain sinne päin. Kyllä täällä on moni tiedostanut, että haluttomuus on oikea ongelma, joka ei tosiaankaan parane sillä, että "en mäkään sit halaa".

Heti perään tulee joku toinen sankari tekemään haluttomuudesta ja hellimisestä aseen. Tätä tehdään ketjussa, jossa aloittaja on selkeästi oikeasti haluton, eikä yritä käyttää "pihtaamista" minkäänlaisena kiristysvälineenä.

Onko sinualla oikeasti aihetta kritisoida tässä ketjussa vastaajia, jotka sanovat "jätä se sika"? Ihan oikeasti? Aika harvoin on tuo neuvo enemmän paikallaan. Useimmat ovat myös sanoneet, että päivittäin seksin haluaminen on täysin normaalia, mutta niin on myös se harvemminkin haluaminen. En ymmärrä ketä vastaan sinä taistelet urputtamalla naisen haluttomuudesta.

En myöskään käyttäisi sinun tapaustasi esimerkkinä mihinkään. Puolisosi on ilmeisesti todella moniongelmainen, kun ei halunnut seksiä, eikä hellyyttä, eikä edes halunnut tehdä mitään tilanteen eteen. Ap ei vaikuta samanlaiselta. Muutenkin kuulostaa vähän urbaanilegendalta tuo lopputarina, tai joltain Penthousen novellilta. En todellakaan usko, että ap:n elämä painostavan ja pahoinpitelevän miehen kanssa muuttuu yhtäkkiä upeaksi seksielämäksi, vaan luulen, että sinun puolisosi kannattaisi edelleenkin hakea ammattiapua tai myöntää olevansa jonkinlainen masokisti.
 
"vieras"
Tottakai ne kulkee usein käsi kädessä. Kosketuksella on merkitystä. Mutta en ymmärrä miksi lainasit omaa syyllistävää viestiäsi tähän ketjuun ja väität, että sanoit sen "hyvässä hengessä" tai jotain sinne päin. Kyllä täällä on moni tiedostanut, että haluttomuus on oikea ongelma, joka ei tosiaankaan parane sillä, että "en mäkään sit halaa".

Heti perään tulee joku toinen sankari tekemään haluttomuudesta ja hellimisestä aseen. Tätä tehdään ketjussa, jossa aloittaja on selkeästi oikeasti haluton, eikä yritä käyttää "pihtaamista" minkäänlaisena kiristysvälineenä.

Onko sinualla oikeasti aihetta kritisoida tässä ketjussa vastaajia, jotka sanovat "jätä se sika"? Ihan oikeasti? Aika harvoin on tuo neuvo enemmän paikallaan. Useimmat ovat myös sanoneet, että päivittäin seksin haluaminen on täysin normaalia, mutta niin on myös se harvemminkin haluaminen. En ymmärrä ketä vastaan sinä taistelet urputtamalla naisen haluttomuudesta.

En myöskään käyttäisi sinun tapaustasi esimerkkinä mihinkään. Puolisosi on ilmeisesti todella moniongelmainen, kun ei halunnut seksiä, eikä hellyyttä, eikä edes halunnut tehdä mitään tilanteen eteen. Ap ei vaikuta samanlaiselta. Muutenkin kuulostaa vähän urbaanilegendalta tuo lopputarina, tai joltain Penthousen novellilta. En todellakaan usko, että ap:n elämä painostavan ja pahoinpitelevän miehen kanssa muuttuu yhtäkkiä upeaksi seksielämäksi, vaan luulen, että sinun puolisosi kannattaisi edelleenkin hakea ammattiapua tai myöntää olevansa jonkinlainen masokisti.
minkähän takia sen horsmapillun halaamisen tarve olisi tärkeämpi kuin sian pillun tarve? Kertokaa nyt miksi pitää silittä ja halata jos kerran naista ei haluta? Miksi miehen pitäisi alentua antamaan hellyyttä kun horsmapillu katsoo Täydellisiä naisia ja sit kääntää kylkeä?
 

Yhteistyössä