En kestä kun mieheni haluaa seksiä joka päivä

  • Viestiketjun aloittaja "Morsmaikku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Menepä sanomaan samoin miehelle, jolla ei seiso (siksi, ettei satu panettamaan) että nyt sitä munaa tai menen etsimään sitä muualta... Johan on kriisi valmis että heilahtaa.

Naiselta sentään voi aina olla vaatimassa, kun sillä ei tarvitse seisoa. Reikä on jalkovälissä, oli haluja tai ei ja liukkari on keksitty, joten fyysistä estettä seksille ei ole. Tadaa! Naista voi syyllistää ja haukkua pihtariksi. Vaan edelleen, teepä samoin haluttomalle miehelle, niin kyse on "ihan eri asiasta".
mä en oo koskaan tavannu sellasta halutonta miestä. aina on ollu tappi pystyssä ku oon seksiä halunnut :D
 
rur
[QUOTE="vieras";28846882]mä en oo koskaan tavannu sellasta halutonta miestä. aina on ollu tappi pystyssä ku oon seksiä halunnut :D[/QUOTE]

Se voi olla taas tietynlainen taakka miehelle. On varmaan kova paikka, jos ei joskus seisokaan, jos kumppani olettaa, että se on automaattisesti aina tanassa kun tarvitaan. Miehiäkin kohtaan on odotuksia, vaikka sävyero suhtautumisessa eri sukupuolien haluttomuuteen on varsin selkeä.

Minusta miehen kannattaisi ennemmin yrittää selvittää, mikä naisella on ongelmana ja tarjota apua, kuin alkaa haukkua pihtariksi. En mä ainakaan ole koskaan mitään iloa tai vallantunnetta saanut "pihtaamisestani", ennemmin tulee paska fiilis jos itseä ei haluta ja näkee, että mies pettyy, vaikka onkin hienotunteinen, eikä tule kettuilemaan. Lisäksi siinä pettyy itseensä, kun toivoisihan sitä, että pystyisi olemaan halukas.

Miehiltä (kuten näemmä ruutiukolta) unohtuu joskus, että kaikki naiset eivät pihtaa tahallaan. Valtapelin takia pihtaaminen ON perseestä, molemmin puolin, mutta kun siitä ei aina ole kyse.

Olen joskus ihmetellyt, että mistä miehille tulee käsitys, että he ovat av(i)oliitossa kauheiden pirttihirmujen kanssa. Jos nainen ei anna, hän PIHTAA. Jos hän pyytää tekemään jotain, hän NALKUTTAA. Eikä hän enää ole nainen, vaan akka. Miehetkin voisivat välillä ottaa päänsä pois perseestä ja yrittää suhtautua vaikka siihen "nalkuttamiseen" siten, että se on ihan tavallista puhetta. Siinä saattaa vaikka havaita pointin ja saada omankin äänensä kuuluviin.
 
LoW
jos en itse halua/jaksa, niin silloin vaimo saa suuseksiä. Sitä en ymmärrä yhtään miksi pitää toista puutteessa päiväkausia. Ei sen tarvitse olla yhdyntää jos ei halua.

Haluttomuudesta kärsivät saisivat kertoa miksei toiselle voi tehdä hyvää vaikka itse ei olisi sillä tuulella. Rakastatteko te puolisoanne vai ette?
 
"vieras"
jos en itse halua/jaksa, niin silloin vaimo saa suuseksiä. Sitä en ymmärrä yhtään miksi pitää toista puutteessa päiväkausia. Ei sen tarvitse olla yhdyntää jos ei halua.

Haluttomuudesta kärsivät saisivat kertoa miksei toiselle voi tehdä hyvää vaikka itse ei olisi sillä tuulella. Rakastatteko te puolisoanne vai ette?
just näin. tää olis hyvä joidenkin naisten muistaa
 
rur
jos en itse halua/jaksa, niin silloin vaimo saa suuseksiä. Sitä en ymmärrä yhtään miksi pitää toista puutteessa päiväkausia. Ei sen tarvitse olla yhdyntää jos ei halua.

Haluttomuudesta kärsivät saisivat kertoa miksei toiselle voi tehdä hyvää vaikka itse ei olisi sillä tuulella. Rakastatteko te puolisoanne vai ette?
Kyllä toiselle voi tehdä hyvää, vaikkei itseä niin huvittaisi. Se auttaa suhdetta paljon. Kyse onkin siitä, ettei AINA homma voi mennä niin päin, että haluttomampi joustaa. Hänenkin pitää välillä saada toteuttaa omaa, harvempaan tahtiin starttaavaa seksuaalisuuttaan ilman haukkuja. Miksi halukkaampi olisi se, jonka pillin mukaan pitää kaiken pyöriä jatkuvasti?
 
rur
Lisäänpä nyt vielä, että en minäkään haluaisi miehen naamaa jalkoväliini, jos selvästi näkisin, että se olisi hänelle sillä hetkellä jotenkin epämiellyttävää tai raskasta. Pidemmän päälle voisin ehkä pyytääkin, mutta en alvariinsa.
 
"vieras"
Lisäänpä nyt vielä, että en minäkään haluaisi miehen naamaa jalkoväliini, jos selvästi näkisin, että se olisi hänelle sillä hetkellä jotenkin epämiellyttävää tai raskasta. Pidemmän päälle voisin ehkä pyytääkin, mutta en alvariinsa.
Tuskin kukaan mies irvistää, jos ei tahdo itse panna ja "joutuu" pimperoa nuolaisemaan. Tai sitten on homo.

Mutta nainen jos ei nyt seksi tahdo silloin kuin mies, niin miksei voi ottaa munaa suuhun muutaman kerran ja runkata miestä tulemaan? Onko se nyt niin traumaattista, että vetää miehen puolesta mieheltä käteen? Olisi nainen tyytyväinen, että mies ei lähde panemaan vierasta pillua vaan "tyytyy" vaimon runkkaukseen.
 
V. Vieras
Ruutiukko, oot ihan kauhee. Toivottavasti et oo tosissas.
Ihan oikeassahan hän on vaikkakin tietysti ei muotoillut sanottavaansa kauniisti niin että herkkänahkaisimpia ei alkaisi itkettämään.

Kyllä tässä maassa on paljon parisuhteita joissa seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa eikä niitä yritetäkään saada kohtaamaan, puolin ja toisin. Mutta erityisesti tuntuu olevan paljon naisia joiden mielestä pillu on lasten tekemistä varten ja kun lapset on tehty niin sen voisi ommella kiinni. Se ei ole tervettä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28847118]Tuskin kukaan mies irvistää, jos ei tahdo itse panna ja "joutuu" pimperoa nuolaisemaan. Tai sitten on homo.

Mutta nainen jos ei nyt seksi tahdo silloin kuin mies, niin miksei voi ottaa munaa suuhun muutaman kerran ja runkata miestä tulemaan? Onko se nyt niin traumaattista, että vetää miehen puolesta mieheltä käteen? Olisi nainen tyytyväinen, että mies ei lähde panemaan vierasta pillua vaan "tyytyy" vaimon runkkaukseen.[/QUOTE]

haluttomuutta esiintyy myös miehillä, eikä ole edes harvinaista. Jotkut miehet eivät edes seksin aikana jaksa vaimoaan tyydyttää, jollei tule nopeasti. Minä kyllä voisin mieheni tyydyttää niin usein kun haluaa. Mies ei ole homo jos ei haluta aina. Tietysti heitäkin on. Musta on tosin törkeää ettei toisen perustarpeita huomioida. Seksiä ei aina edes pysty harrastamaan, mutta toisen voi tyydyttää muillakin tavoin kuten sanoit.

Musta ruutiukko on ihan oikeassa. Jos halut ei kohtaa, on tehtävä kompromissi joka tyydyttää molempia. En itse aina tiskata jaksaisi mutta silti pitää. Ja jos toisesta vielä välittää, Mikael haluaisi tuottaa hänelle nautintoa. Eri asia jos miehellä kestää kauan tulla...voi sitten vaikka välillä itse auttaa itseään. Mulle seksi on tärkeää ja tulen huonolle päälle ja ärsyynnyn, jos tekee mieli mutta toista ei huvita vaikka voisin itse tehdä kaiken työn.
 
"vieras"
Voi että ärsyttää tuon ruutiukon kommentit. Ei niille vähille haluille aina mahda itse yhtään mitään.

Itselläni on se tilanne että munasajat on poistettu jo parikymmentä vuotta sitten kasvaimien takia. Hormonikorvaushoito toki on, mutta ei se ole palauttanut haluja entiselleen, mitä ne oivat ennen leikkausta. Eikä tule koskaan palautumaankaan. Minulla ei varsinaisia seksuaalisia, omia haluja ole ollenkaan, minkäänlaisia. Se halu tulee ainoastaan rakkaudesta, ja halusta tuottaa toiselle nautintoa.

Minun mieheni ei onneksi halua sen useammin kuin minäkään, eli meillä menee yksiin hyvin tuon osalta.

Mutta jos minulla olisi mies joka vaatisi seksiä päivittäin, niin kuiva olisin-liukkarilla pitäisi kostuttaa ettei paikat hajoa, enkä varmaan muutenkaan olisi kauhean kiihottunut, koska hyvin harvoin pahemmin edes kiihotun tuon hormonijutun tajua.

Onneksi minulla on fiksu ja ihana mies eikä tuollaista kusipäätä joka pitää minua "pihtarina" kun en joka päivä ole mulkunkiilto silmissä vonkaamassa.
 
m1es
[QUOTE="Morsmaikku";28846759]Minulla on jo koira. Mieheni on sairas. Tuo ei ole normaalia.[/QUOTE]

Miehesi EI ole sairas. On ihan normaalia haluta joka päivä. Sinä, kerroit, että IKINÄ ei tee mieli. Jos näin on, olet sinä kauempana siitä keskiarvosta kuin miehesi.
Oleellista kuitenkin on, että tilanne yritetään ratkaista (terapia), eikä paeta ongelmaa (vierashuone, hotelli, "mieheni on sairas"). Jos et halua asiaa ratkaista, et rakasta miestäsi ja on parempi suosiolla erota tai antaa miehelle vapaat kädet seksin suhteen eli hyväksyä muut seksikumppanit vaikka makuuhuoneessanne (sinä voit siksi aikaa siirtyä vierashuoneeseen).
 
vierasko
Huvittavaa kuinka horsmapillut vetävät herneen nenään kun kommentoijana on mies.

Seksin haluaminen päivittäin parisuhteessa ON normaalia. Mikäli halut eivät kohtaa eikä vaihtoehtoisia keinoja löydetä niin kolmanteen osapuoleen tai maksullliseen seksiin turvautuminen ON perusteltua.
 
"vieras"
Se voi olla taas tietynlainen taakka miehelle. On varmaan kova paikka, jos ei joskus seisokaan, jos kumppani olettaa, että se on automaattisesti aina tanassa kun tarvitaan. Miehiäkin kohtaan on odotuksia, vaikka sävyero suhtautumisessa eri sukupuolien haluttomuuteen on varsin selkeä.

Minusta miehen kannattaisi ennemmin yrittää selvittää, mikä naisella on ongelmana ja tarjota apua, kuin alkaa haukkua pihtariksi. En mä ainakaan ole koskaan mitään iloa tai vallantunnetta saanut "pihtaamisestani", ennemmin tulee paska fiilis jos itseä ei haluta ja näkee, että mies pettyy, vaikka onkin hienotunteinen, eikä tule kettuilemaan. Lisäksi siinä pettyy itseensä, kun toivoisihan sitä, että pystyisi olemaan halukas.

Miehiltä (kuten näemmä ruutiukolta) unohtuu joskus, että kaikki naiset eivät pihtaa tahallaan. Valtapelin takia pihtaaminen ON perseestä, molemmin puolin, mutta kun siitä ei aina ole kyse.

Olen joskus ihmetellyt, että mistä miehille tulee käsitys, että he ovat av(i)oliitossa kauheiden pirttihirmujen kanssa. Jos nainen ei anna, hän PIHTAA. Jos hän pyytää tekemään jotain, hän NALKUTTAA. Eikä hän enää ole nainen, vaan akka. Miehetkin voisivat välillä ottaa päänsä pois perseestä ja yrittää suhtautua vaikka siihen "nalkuttamiseen" siten, että se on ihan tavallista puhetta. Siinä saattaa vaikka havaita pointin ja saada omankin äänensä kuuluviin.
Käytännössä yksikään nainen ei pihtaa eikä nalkuta suhteen alkuvaiheessa, ne tulevat kuvaan vasta myöhemmin. Niissä on kyse pelkästään naisen kontrollinhalusta ja vallankäytöstä, ei mistään muusta. Valinta pihdata tai nalkuttaa ei välttämättä ole täysin tietoinen mutta se on kuitenkin naisen oma valinta.
 
"xXx"
1,5v vasta yhdessä ja nyt jo haluton, miettisin kyllä tarkkaan miehenä (ja aloittajankin olisi syytä) miten haluan loppuelämäni viettää. Mieti ap nyt perinpohjin että mikä siinä seksissä on niin kamalaa että karkuun täytyy lähteä. Se on sun miehes ja yleensä parisuhteessa on rakkautta ja himot.

Naisen halut on monimutkaisemmat kuin miehen, yleensä seksin haluaminen vaatii muidenkin elämän osa-alueiden olevan kunnossa. Monesti esim pienen vauvan kanssa valvominen ja siten väsymys on kuivaa aikaa, samoin ne ruuhkavuodet päiväkoti-työ-päiväkoti-kotityöt-nukkumaan. Kuivat ajat suhteessa on ok, mutta itse ainakin rakastan miestäni sen verran paljon että olen valmis joskus tinkimään omasta mukavuudestani ja auttamaan tyydyttymään vaikken itse halua (siis sitä itse aktia). Tämä tosin vaatii hyvän miehen, kukaan ei suostu "seksi- ja kotityöorjaksi". Eli miehen pitää tehdä ja sanoa muutakin kotona kuin "runkkaa nainen". Tärkeintä on että niistä asioista PUHUTAAN.

Meillä pian 10v yhteiseloa ja seksielämä viety aivan uudelle tasolle, tajunnanräjäyttävälle. Se vaan vaati kummaltakin yritystä, takana oli muutama vuosi kun mietittiin jo ollaanko enää muuta kuin ystäviä - parisuhteelle lapsista huolimatta täytyy antaa aikaa. Ja ihan vinkkinä pihtaavat lajkumppanini, se todella kannattaa. Huono puoli tässä on se kun ei voi saada silloin kun haluaa, kun lapset on kotona...
 
[QUOTE="Morsmaikku";28846759]Minulla on jo koira. Mieheni on sairas. Tuo ei ole normaalia.[/QUOTE]

Sinun käytöksesi ei ole normaalia, miehesi on. Vain provo lähtee hotelliin tuossa tilanteessa karkuun.
 
rur
[QUOTE="vieras";28847118]Tuskin kukaan mies irvistää, jos ei tahdo itse panna ja "joutuu" pimperoa nuolaisemaan. Tai sitten on homo.

Mutta nainen jos ei nyt seksi tahdo silloin kuin mies, niin miksei voi ottaa munaa suuhun muutaman kerran ja runkata miestä tulemaan? Onko se nyt niin traumaattista, että vetää miehen puolesta mieheltä käteen? Olisi nainen tyytyväinen, että mies ei lähde panemaan vierasta pillua vaan "tyytyy" vaimon runkkaukseen.[/QUOTE]

Sä et ilmeisesti tiedä omasta kokemuksesta, että haluttomuus on eri asia kuin hetkellinen "hohhoijaa-olo". Ihmettelen minäkin, jos ei kertaluontoisesti/satunnaisesti/välillä/jopa useastikin voi vähän joustaa omasta mukavuudestaan ja anna toiselle edes sitä käsin tyydyttämistä. Mutta miten vaikea on käsittää, että toimitus alkaa tympiä ihan perhanasti, jos _alvariinsa_ on pakko suostua, vaikka ei itse olisi kykenevä? Eikä kumppani edes saa täyttä tyydytystä vaan nimenomaan "tyytyy" siihen, mitä tarjolla on.

Edelleen kysyn, miksi AINA sen haluttomamman tarvitsisi joustaa? Onhan sillä toisella osapuolella omatkin kädet, eikä hän mene rikki siitä, jos ei tänään saa. Jos ei yhtä iltaa voi olla vonkaamatta, kannattaa hakeutua (pää)lääkäriin. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Haluttoman taas kannattaa käydä lääkärissä kysymässä, jos haluttomuuteen olisi tarjolla jotain apua.

Minua kiinnostaisi oikeasti saada vastaus tuohon, minkä kaikki näppärästi ohittavat: miksi halukkaamman osapuolen pitäisi saada toteuttaa koko ajan seksuaalisuuttaan täysillä, eikä haluttomalla näy olevan oikeutta toteuttaa omaansakin ajoittain? Miksi kompromissilla tarkoitetaan vain käsihommia tai suuseksiä, että halukkaampi saa tyydytyksen ja haluton joutuu vain sopeutumaan tilanteeseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
äitis serkku
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;28846791:
Näin meillä!
Mies vaati seksiä ja odotin 5dettä lasta. Viime seksistä oli jo joku aika... Mulla oli ollut alavatsa kipee koko alkuraskauden ja olinki käynyt lekurissa pariin otteeseen.
Sitten taas tuli ilta ja se saatanan narina " anna nyt " tai jotain vastaavaa.. Sanoin että maha kipee... Ei pysty..mumisi jotain ja sanoi, " että jos sitä persettä ei ala tulee hän lähtee etti itelle toisen naisen " ...
Nooh.. Ei siinä mitää, nukkumaan mentiin naama mutrulla ja aamulla soitin sitten itselle ambulanssin kovien kipujen takia...
Läydös oli rv.12+2pvää oleva sikiö munatorvessa!! Se siitä sitten..!!
Kyllä sai mies kyytiä ja saa kuulla sitä kun käyttäytyy moukkamaisesti!
Ainahan jossain on vikaa? Mutta voi kuunnella ja ottaa toisenkin huomioon!! Ei se mene aina niin,että anna piparii....
Okei. Mä ymmärrän kyl, mut ainahan olisit voinut kannustaa olemaan kiltisti ja palkaksi vähän poskihoitoa?
 

Yhteistyössä