N
nyt katkes
Vieras
Rv36+ menossa ja tähän asti ollut ihan hyvät fiilikset. Nyt en kestä enää. Esikoinen syntyi vasta käynnistettynä eli tämäkin kestää mahdollisesti vielä sen 6 viikkoa.
En saa nukuttua yöllä enkä päivällä, kun närästää ja jalkoihin särkee. Esikoisella on uhma ja mitään ei voi syödä kun yhdestä leivästä jo tulee ahdistava olo. Tuntuu, ettei saa kunnolla henkeen moneen tuntiin syömisen jälkeen. Onko väärin toivoa, että tämä syntyy rv 37? Miten tässä jaksaa loppuun asti? Ei esikoisen kanssa tuntunut tältä...
En saa nukuttua yöllä enkä päivällä, kun närästää ja jalkoihin särkee. Esikoisella on uhma ja mitään ei voi syödä kun yhdestä leivästä jo tulee ahdistava olo. Tuntuu, ettei saa kunnolla henkeen moneen tuntiin syömisen jälkeen. Onko väärin toivoa, että tämä syntyy rv 37? Miten tässä jaksaa loppuun asti? Ei esikoisen kanssa tuntunut tältä...