en kestä tätä ihottumaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
En ole auringossa edes oleskellu sen kummemmin tänään, tietysti vähän mutta aika harvakseltaan suorassa paahteessa, mutta nyt on naama ja kaikki paikka täynnä tätä, kutittaa niin saamaristi :kieh:

Ei noista suojakertoimista mitään apua taida olla, vaikka olis 500 niin olen tän ihottuman peitossa! |O

Oletko ikinä käynyt valohoidoissa? Nehän auttaa monia valoihottumaa kärsiviä, niissä iho totutetaan pikku hiljaa uv-säteilyyn. Hoito esim.alkukeväästä antaa hyviä tuloksia.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
En ole auringossa edes oleskellu sen kummemmin tänään, tietysti vähän mutta aika harvakseltaan suorassa paahteessa, mutta nyt on naama ja kaikki paikka täynnä tätä, kutittaa niin saamaristi :kieh:

Ei noista suojakertoimista mitään apua taida olla, vaikka olis 500 niin olen tän ihottuman peitossa! |O
meillä tyttö on kans käsivarret, kaula ja jaloissa ihan pienellä punaisella ryhelmällä, eikä hänkää ole ollut suoranaisessa paahteessa juuri ollenkaa, ja rasvattu hänki on
Angry.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Oletko ikinä käynyt valohoidoissa? Nehän auttaa monia valoihottumaa kärsiviä, niissä iho totutetaan pikku hiljaa uv-säteilyyn. Hoito esim.alkukeväästä antaa hyviä tuloksia.

Mulle ei nyt tuo valoihottuma sano mitään? :ashamed:
Enkä ole ikinä valohoidossakaan käyny kun en sellasesta ees ole tienny :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Mulle ei nyt tuo valoihottuma sano mitään? :ashamed:
Enkä ole ikinä valohoidossakaan käyny kun en sellasesta ees ole tienny :whistle:

Googleta :whistle:

Yhteistyössä