että inhoon tätä ihottumaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Ei nauti koko kesästä kun sisällä pitäis sekin viettää, pitää olla näin allerginen kaikelle. :(

Mullon tuo apteekin aurinkosuoja voide ja kerroin siinä 50, ja eilen olin jopa 20min. auringossa ja ihan täynnä tätä saakelin ihottumaa, kutiaa niin perkuleesti. :headwall:
Sitten tulee näitä vesikelloja niin ei kestä!

Peiliin kurkistaa niin säikätää kun ihan joku muu ihminen siellä kattelee |O

Täällä painitaan myös ihottuman kanssa! :'( :'( :'( Kasvot, kaula ja rintakehä ihan punaiset ja kamalan näköiset ja kutittaa niin paljon että haaveilen kaikista terävistä raapivista esineistä..

Atooppinen ihottuma ja allergioita vaikka muille jakaa. :headwall:

Niin siis mulla ei johdu auringosta, vaan tämmöistä tämä on ympäri vuoden. :'(

On tääkin ettei mitään kunnon apua ole keksitty tähän, tuota kortisonivoidetta voi koko aika käyttää, ja lääkärissä aina sitä ehdottaa ja sitten pois auringosta |O
Miten olen koko kesän pois auringosta, ja sitten joka päivä pitäis tota kortisonivoidetta pistää, ei kiitos.

Kärsittävä on, ja näyttää tältä rupikonnalta joka kesä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ohdake:
Mulla myös muutenkin atooppinen oho,nyt on ekaa kertaa aurinkoihottumaa |OMä olen muutenkin surkuhupaisan näköinen kun kokeilin itseruskettavaa rasvaa :laugh:

Joo ja toinen juttu tämä että en juuri valkosesta lakanasta erotu, ja ensin länttään tuon aurinkovoiteen ympäriinsä ja sitten jos siihen jotain itseruskettavaa vetäsisin päälle ni voi sitä tukaluuden tunnetta. :/

Vaikka taitaa sama olla laitanko mitään aurinkovoidetta kun sama lopputulos kuitenkin.

mulla tulee naama täyteen näppylöitä..siksipä mulla kesällä hirveen paksu meikki päällä ettei aurinko pääse paistamaan ihoon...
entä jos suojaat itsesi pitkähihaisella ja pitkillä housuilla...sellaisilla ohuilla ja vaaleilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla tulee naama täyteen näppylöitä..siksipä mulla kesällä hirveen paksu meikki päällä ettei aurinko pääse paistamaan ihoon...
entä jos suojaat itsesi pitkähihaisella ja pitkillä housuilla...sellaisilla ohuilla ja vaaleilla..

Pitkät housut mulla on aina tai sitten pidän pitkää kietasuhametta, mutta käsiin mulle tulee vaikka ois pitkähihainenkin, ja tähän naamaan nyt ei voi hirveitä verhoiluja tehdä että se ehkä kaikkein inhottavin. :(

Naamaan länttään kauheen kerroksen tota aurinkovoidetta joka päivä ja siihen ei sitte oikeen mitään meikkiä vois laittaa, tuntuu tosi tunkkaselta.

Ja nää mun varpaat, nekin täynnä tätä ryhelöö :headwall:

Yhteistyössä