En KEHTAA harrastaa anaaliseksiä, kun pelkään että mulla valuu jotain ripulia! Kiitti vaan sille joka tällaisesta kertoi täällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja oih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anaaliseksi on:x

no niin on. Mutta antaa muiden revittää perseensä.

Voi ressukoita! No, mutta jokainen tyytykööt siihen mitä saa. Jos ei ole kokenut nautintoa, ei sitä osaa kaivatakaan.

revitä se persettäs ja pyörikää paskassa ihan rauhassa, Nauttikaa =)

Harrastatteko te anaaliseksin pelkääjät suuseksiäkään? Kun ei sitäkään kautta voi lisääntyä, niin eikös sekin oo luonnotonta? Sitäpaitsi tässäkään ketjussa ei kysytty mitä mieltä olet anaaliseksistä, vai kuinka?

Mun miehen kulli mahtuu mun suuhun huomattavan paljon kivuttomammin, kuin pyllyyn. Eikä suuta tarvitse huuhdella ennen käyttöä. Peppuseksi lienee lähinnä bemarimiesten hommaa.

Eikö miehes siis pese kikkeliään ennen suuseksiä? Tai sä pimppiäs? Silloinhan nekin värkit on kusisia, eikö se ole ällöä?

Me pidetään vehkeemme puhtaina.

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
En ymmärrä miks miehet, joita peppuseksi kiinnostaa, kehtaavat väittää etteivät ole muka yhtään homojen hommissa.

Onhan se homojenkin hommaa,ihan kuten suuseksi tai suutelu.

Halusimme miehen kanssa kokeilla jotain uutta.
Toinen tykkäs toinen ei.Eipäs tullut tuomittua ennen kokeilua.

On montakin muuta uutta jota voi kokeilla kuin rymistellä toisen paskareiässä. Mutta jokainen tyylillään.

Sulle riittää asennon vaihto lähetyssaarnaajasta lusikkaan,me halusimme kokeilla jotain erilaista.Tuo uutta oli ehkä vähän väärä sana.

Alkuperäinen kirjoittaja olen öklö:
Alkuperäinen kirjoittaja oih:
anaaliseksi on:x

no niin on. Mutta antaa muiden revittää perseensä.

Voi ressukoita! No, mutta jokainen tyytykööt siihen mitä saa. Jos ei ole kokenut nautintoa, ei sitä osaa kaivatakaan.

revitä se persettäs ja pyörikää paskassa ihan rauhassa, Nauttikaa =)

Harrastatteko te anaaliseksin pelkääjät suuseksiäkään? Kun ei sitäkään kautta voi lisääntyä, niin eikös sekin oo luonnotonta? Sitäpaitsi tässäkään ketjussa ei kysytty mitä mieltä olet anaaliseksistä, vai kuinka?

Mun miehen kulli mahtuu mun suuhun huomattavan paljon kivuttomammin, kuin pyllyyn. Eikä suuta tarvitse huuhdella ennen käyttöä. Peppuseksi lienee lähinnä bemarimiesten hommaa.

Osu ja uppos. :laugh: Mutta mitä tarkoitat "bemarimiesten hommalla", siis bemukuskitko homoja? :o

Ei, vaan niin pienimunaisia, että on pakko saada pillua tiukempaa reikää.

Tässä sentään mitään muumeja olla.
Kyllä mun persausta on sen verran käytetty että sinne mahtuu sen kokoista tavaraa mitä sieltä on pahimmillaan tullut,ja vieläpä ihan ilman liukastetta.
Se onkin sitten eri juttu et kuka siitä perspanosta tykkää,ja kuka ei.

Jaa, mieheni kullin pitäisi olla noin kolme kertaa kapeampi, jotta se vastaisi mun suurinta mahdollista kakkapökälettä.

Meillä oli miehen kanssa vaihe, jolloin peppupanoa kokeiltiin ja harrastettiin ja tykättiin. Kunnes kerran... hommien hoitamisen jälkeen huomattiin lakanassa ruskeita rantuja siellä täällä... yöks, siihen on loppuneet meillä nuo kokeilut.

Suihkussa anaaliseksin harrastaminen on ihan hyvä vaihtoehto! ja muistakaa käyttää liukastetta runsaasti! Sanot miehelle heti jos tuntuu epämiellyttävältä ja miehen täytyy muistaa että sitä pippeliä ei runtata peppuun samalla raivolla kun ehkä pimppiin työnnetään!!
Useita kertoja olen peppuseksiä harrastanut, eikä sieltä pyllystä mitään ole ulos tullut, vaikken ennen aktia ole mitään perähuuhtelua suorittanutkaan..

En ymmärrä miks miehet, joita peppuseksi kiinnostaa, kehtaavat väittää etteivät ole muka yhtään homojen hommissa.

On montakin muuta uutta jota voi kokeilla kuin rymistellä toisen paskareiässä. Mutta jokainen tyylillään.

Sulle riittää asennon vaihto lähetyssaarnaajasta lusikkaan,me halusimme kokeilla jotain erilaista.Tuo uutta oli ehkä vähän väärä sana.

Te ette ole tarpeeksi luovia, jos ette keksi perspanon ohella muuta, kuin jonkun kuppaisen asennonvaihdon.

Olen kokeillut ja oli ihan kivaa mut terveyshaittojen takia jäi kokeilutasolle. Se suoli ku on tarkotettu kuitenkin ihan muuhun tehtävään niin tuosta hommasta voi koitua ikäviä juttuja...

Te ette ole tarpeeksi luovia, jos ette keksi perspanon ohella muuta, kuin jonkun kuppaisen asennonvaihdon.

Sie ymmärsit nyt ihan väärin.Suuntasin tuon "juu":lle ,ja sille että vaikka hänelle riittää udeksi ja erilaiseksi kokemukseksi asennon vaihdon,niin toiselle se on ihan arkipäivää.
Ei ollut mikään vaihtoehto asennon vaihdolle tuo persepano siis.

Olen kokeillut ja oli ihan kivaa mut terveyshaittojen takia jäi kokeilutasolle. Se suoli ku on tarkotettu kuitenkin ihan muuhun tehtävään niin tuosta hommasta voi koitua ikäviä juttuja...

tuo on ihan totta. ei se ilmeisesti tee hyvää, jos paljonki harrastelee..

Sie ymmärsit nyt ihan väärin.Suuntasin tuon "juu":lle ,ja sille että vaikka hänelle riittää udeksi ja erilaiseksi kokemukseksi asennon vaihdon,niin toiselle se on ihan arkipäivää.

Onko juu puhunut jostain asennonvaihdosta? Ehkä hän on niin kekseliäs, että keksii jotain paljon kiehtovampaakin? Eiköhän se asentojen vaihteleminen ole lähes kaikille nykyään arkipäivää.

Onko juu puhunut jostain asennonvaihdosta? Ehkä hän on niin kekseliäs, että keksii jotain paljon kiehtovampaakin? Eiköhän se asentojen vaihteleminen ole lähes kaikille nykyään arkipäivää.

Ei?

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
No hyvissä ajoin ennen kuin hoitosi tulee huhtele peräsuoli. Siihen käy käsisuihku taikka sitten sellainen juomapullo missä on sellainen "tutti"suu. Pullo täyteen vettä ja työnnät sen reijästä sisään ja sitten puristat niin että vettä menee sopivasti suoleen. Otat pullon pois ja "kakkaat" ne vedet pois. Toista muutaman kerran niin kyllä 0on puhdasta. Mutta tee ajoissa, että kaikki vedet kerkee tulemaan omia aikojaan pois, ettei sitten lemmenleikkien aikana enää valu :-)

Näin minä teen....

Kiitos vastauksestasi. Mutta mikä on hyvä aika: pari tuntia aiemmin?

Juu tunti pari on hyvä aika mielestäni. Kiva että voin auttaa :-)

siis huhhuh, kyllä täällä on ihmisillä vielä paljon kasvamista, kun anaaliseksiä pelkäävät.
Ja taidan veikata että nämä anaalinpelkääjät eivät ole koskaan kokeneet kunnon peppupanoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
siis huhhuh, kyllä täällä on ihmisillä vielä paljon kasvamista, kun anaaliseksiä pelkäävät.
Ja taidan veikata että nämä anaalinpelkääjät eivät ole koskaan kokeneet kunnon peppupanoa ;)

Ei tietenkään ole. En kyllä itse pelkää sitä mutta en ole kokeillu kuitenkaan.
Ei vaan tunnu yhtään siltä että pitäis. Jos alkaa tuntua niin kokeilen.

ite ainakin aina jynssään täyisiä. Pari peräsuolta oon pannulla paistanu ku akalla on revenny. Laitoin vaa taskuun. Ja tuttikaivoviivakasaimusolmukeripuliritarintoivotusautomatonauhakarvavarpaansivuvaununahkakakkonen.
Terv:risto tampulta
ps:muistakaa laittaa rasvaa pannulle kun syötte peräsuolta.

Nämä anaaliseksiä koskevat ketjut on kyllä aina niin hauskoja, kun joka ketjussa (foorumista riippumatta) aina pitää tulla näitten homojuttujen kanssa kirjoittelemaan. Te, jotka olette joka käänteessä väittämässä sitä homoiluksi, mitä perkelettä luulette sillä saavuttavanne? Taidatte itse olla piilohomoja, tai muita homovihaajia, kun tämä aihe aina nostattaa noin hirveän raivon. Tässäkin oli ihan kauniisti otsikossa sanottu, mistä aiheesta on tarkoitus keskustella, olisi ollut helppo olla lukematta ja täyttämättä ketjua kusipäisillä ja idiooteilla kommenteilla.

Ensinnäkin, homot haluavat korkeintaan saman sukupuolen persettä, ei vastakkaista sukupuolta ja homot sitäpaitsi harrastavat loppujen lopuksi paljon enemmän muuta seksiä kuin anaaliseksiä, joten tuo on myös siinä suhteessa täyttä paskaa.

Ja mitä puolestaan tulee tuohon likaisuuteen anaaliseksissä, se on hyvin hyvin harvinaista. Itseäni nimittäin kiihottaa juurikin se, jos siellä NAISEN suolessa on sitä kakkaa samalla, mutta valitettavasti sitä ei juuri siellä koskaan ole, jos ei erikseen ole asiasta sovittu.

Tuossa juurikin peppuiltiin vkonloppuna. Tykkäisin useemminkin, mutta ei persus kestä, kiitos pukamien. Kolme vuorokautta kestää anuksen palautua/tulla aristamattomaksi peppuseksin jälkeen. Harmi... :(

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
No hyvissä ajoin ennen kuin hoitosi tulee huhtele peräsuoli. Siihen käy käsisuihku taikka sitten sellainen juomapullo missä on sellainen "tutti"suu. Pullo täyteen vettä ja työnnät sen reijästä sisään ja sitten puristat niin että vettä menee sopivasti suoleen. Otat pullon pois ja "kakkaat" ne vedet pois. Toista muutaman kerran niin kyllä 0on puhdasta. Mutta tee ajoissa, että kaikki vedet kerkee tulemaan omia aikojaan pois, ettei sitten lemmenleikkien aikana enää valu :-)

Näin minä teen....

Mä en enää sit lainaakaan naapurin Pirjon juomapulloa salilla jos oma unohtuu kotiin.

Yhteistyössä