En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="huoh";26707127]Ai raskauden jälkeen menee aina muisti....
No selitys se on tuokin.[/QUOTE]

kun tää vain 3s kerta kun olen super kännissä

[QUOTE="vieras";26707166]Itsekö krapuloissasi ja silmäpuolena ehdit jo pyykit pistää pyörimään?[/QUOTE]

eilen kuulema pesin... voi voi meen nukkumaan hetkeks, kun olo kamala

juu voin laita:D mutta nyt haluan selvitä miks kaikki vihaisia. Työntekijä kertoi että kuulema laitoin musiikkia täyteks. Ja täällä oli myös mies porukka mistä mies suutui:O Mut en tiedä mitä pitää paikansa kun en muista, kamala mutta mulla raskauden jälkeen muisti aina menee

Jos muisti häviää _joka_ kerta, normaalisti menohaluja toppuuteltaisiin. Itsellä ainakin menisi raja siinä että yhdenkin kerran häviäisi muisti.

Mutta mikäs siinä. Toivottavasti rälläysreissuillasi pysyt ehjänä kun nykyään meno ei ole niin turvallista missään päin.

Mun mielestä ihmisellä, joka vetää överiksi joka kerta on alkoholiongelma.Ei osata juoda kohtuudella.Joskus on ihan kiva nauttia 1 tai 2 siideriä, toisilla vaihtoehdot on absolutismi tai örvellyskännit.

Näin ja absolutismin syy voi olla se ettei pidä lainkaan alkoholista.Tosin toisilla voi olla sekin etteivät osaa ottaa kohtuudella, kuten jo mainitsitkin.

en muista yhtään, mutta 3 kaveraia hain muistan ja yhdellä ihailin lamborghinia, en saa yhdeltä silmästä linsiä pois, mies vihainen en ymmärrä miksi, ajanut taksi kuskin kaa omalla autolla, se on täynnä viina ja roskia. Siis mitä mä tein? Ei edes oo puhelinta, ja pää kipeä, ja työntekijä nukku sohvalla. WTF eilein oli en kyllä enää juo

Sama selkokielellä kiitos.

Itsekin olen huomannut että nykyään jos juo niin muisti lähtee aivan todella herkästi laspsen saannin jälkeen (siis vaikken juo mitään överikännejä tai tee mitään arveluttavaa), olen kyllä ajatellut että johtuisko se siitä että juo niin harvoin tai sitten aivoit on jotenkin muuttuneet o.O

Olipas sekava aloitusteksti mutta sekaisin taitaa olla kirjoittajakin.

Onneksi lapsilla on isät, ainakin tytöt saavat olla ehkä hieman vakaammassa ympäristössä edes joskus viikonloppuisin ja lomilla. Ja oma äitinsähän on Venakolla kotiorjana jatkuvasti eli hoitaa kun Venakko bailaa.

[QUOTE="vieras";26707392]En kyllä ymmärrä miten kukaan mies katselee tuollaista naista. Huono äitikin vielä.[/QUOTE]

Jos lapset on asiallisessa hoidossa, niin ei se tee huonoa äitiä... Mutta jos lapset ovat jatkuvasti hoidossa ja vanhemmat menossa jatkuvasti, niin sitten voi olla vanhemmuus hukassa.

Tämä aloitus on ihan tyypillistä ap:lle.

• Tykkää
Reactions: Dongxi ja Bonaire
en muista yhtään, mutta 3 kaveraia hain muistan ja yhdellä ihailin lamborghinia, en saa yhdeltä silmästä linsiä pois, mies vihainen en ymmärrä miksi, ajanut taksi kuskin kaa omalla autolla, se on täynnä viina ja roskia. Siis mitä mä tein? Ei edes oo puhelinta, ja pää kipeä, ja työntekijä nukku sohvalla. WTF eilein oli en kyllä enää juo
Oonko vieläkin kännissä? Yleensä sun jutuista saa jotain tolkkua, nyt en tajunnu mitään.

[QUOTE="vieras";26707648]Antaisin jo bannia Venakolle. Sääntöjen mukaan kirjoitusten tulee olla asiallisia. Venakon tekstit ovat kaukana asiallisuudesta.[/QUOTE]

Pieni palstatauko saattaisi tehdä ihan hyvää sille itselleenkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä