EN JAKSAAAAAAAAAAAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhksi

Vieras
Olen p*ssassa ilman miestä.
Ero pyörii jatkuvasti mielessä. Ihan jatkuvasti.
Mies ärsyttää vain. kaikki mitä tekee on vastenmielistä ja inhottavaa mielestäni.
Mies on pelkkä kuori siitä kumppanista johon rakastuin.
Minä olen välillä kuin ilmaa, aamuisin ei tervehditä, illalla en saa enää suukkoa sängyssä.
Ja se, kun lapsi innoissaan tulee vähän kovaäänisesti selittämään isälleen asioita, mies vain kiekaisee lapsellisesti vastauksia, saman tekee mulle, matkii äänensävyjäni.

Yritän puhua, vastaukseksi tulee murahduksia ja ehkä hyvällä tuurilla jotain sanaakin.

En jaksaenjaksaenjaksa!!!!!!

Minä tiedän sun tunteen. Se on ihan helvettiä kun asuu ihmisen kanssa, jonka kanssa asiat ei suju... Meillä tilanne on vähän edennyt mutta juuri tuollaista on ollut jo yli puoli vuotta. Ei varmaan lapselle kovin hyvää tee nämä tilanteet. Voimia sinulle ja toivottavasti pystyisitte puhumaan miehesi kanssa asioista!

Mahtaisiko auttaa jos viettäisitte aikaa kahdestaan.Josko sieltä vielä löytyisi se rakastamasi ihminen.
Jos ei niin silloin kannattaa harkita vakavasti eroa sillä lapsi kärsii siitä että vanhemmat eivät ole onnellisia.

joo..o oon seurustellu 1,5v. avomieheni kanssa ja noin puolen vuoden jälkeen tuli ongelmia sekä minulle että miehelleni. toisaalta toistemme oikeat luonteenpiirteet tuli esille kuherrus kuukausien jälkeen. nykyään tuntuu että miehelleni on tärkeää vain työ työ työ ja työ. Toinen asia mikä pisti minun pahoin vointini elämään liikkeelle oli se että todettiin papassa solumuutoksia joista sitten kolposkopiaan ja kohta saan tietää joudutaanko tekemään asialle enempää mitään...pelottaa jos on mennyt jo syövän asteikolle ja olen lapseton mutta lapsia haluava. mies ei sitten oikeen ymmärtänyt kun ei esin. seksi kiinnosta tai mi8kään muukaan ja itkua piisaa. mutta me käydään pari terapiassa ja sieltä on tullut sellaisiakin puolia miehestäni mitä en olisi edes uskonut siis positiivisia puolia. mut I KNOW THAT FEELING....kannattaa harkita miten edetä pariterapia on yksi ratkaisu...voimia :hug:

Yhteistyössä