A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Heta:tai sitten sun seura ei kiinnosta...
No me ollaan oltu parhaita ystäviä tuon 7v. Aina ollaan oltu erilaisia kodinhoidon- ym suhteen, mutta yhteistäkin on. En nyt tiedä mikä mättää. Tämä ystävä on ollut lastensuojelun kanssa tekemisissä 5v ja vaikka hän sanoo, ettei minua epäile ilmiantajaksi, niin luulen, että epäilee silti :/ Voin satavarmasti sanoa, että MINÄ EN OLE SOSSUUN ILMOITTANUT. piste
Jos oot noin kauan tuntenu niin varmaan tiiät onko taipumusta masennukseen. JAksaako vauvan kanssa. Jos on ihan lyhyen ajan sisällä muuttunu tollaseks ettei taho nähä jne niin voi olla ettei jaksa vauvan kanssa. Ja sillon oikeesti tarviis apua.
On se aina ollut epäsosiaalinen, mutta ennen on ystävän apu ja seura kelvannut! En mä osaa tuputtaa apua :/
Sitä paremmalla syyllä suora kysymys rouvan suuntaan, että mikä on hätänä. Jos on selvästi muuttunut!
Ei pysty