En halua tätä lasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "seela"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips "ärri tänään"! Ikävä kyllä, ehkäisy oli kunnossa, mutta teki oharit.. tähän ikään (38) kyllä jo tietää miten tullaan raskaaksi ;) ja jonkun tappaminen (keskeytys) tuntui liian suurelta taakalta ottaa omalle kontolle. Niinpä miehen kanssa päätettiin, että kun on "niin sitkeä tyyppi", niin kyllä kaverille täytyy antaa mahdollisuus =) Ja totta, mua itseänikin välillä oksettaa omat ajatukset, joita en toivoisi päähäni tulevan! Mutta elämä on, ja ONNEKSI ON ELÄMÄÄ! ..ihminen on sopeutuvainen..

Ylipäätään tää on ihan väärä tilanne saada koko lasta. Musta tuntuu että pitäis jättää tuo mies kokonaan, sillä en vaan jaksa häntä katsella. Mulla ei vaan ole voimavaroja pakata ja lähteä, niinpä istun täällä edelleen.

[QUOTE="seela";23435661]Ylipäätään tää on ihan väärä tilanne saada koko lasta. Musta tuntuu että pitäis jättää tuo mies kokonaan, sillä en vaan jaksa häntä katsella. Mulla ei vaan ole voimavaroja pakata ja lähteä, niinpä istun täällä edelleen.[/QUOTE]

Kuule kohta se lapsi on siinä. Nyt otat ittees niskasta kiinni ja teet päätöksen! Et voi oman saamattomuutes takia synnyttää tähän maailmaan lasta jota et edes halua!

Kuule kohta se lapsi on siinä. Nyt otat ittees niskasta kiinni ja teet päätöksen! Et voi oman saamattomuutes takia synnyttää tähän maailmaan lasta jota et edes halua!

Ihan samaa mieltä olen. Sinä itse vastaat koko aika kysymykseesi mitä sinun tulisi tehdä. Miehesi ei sinua tue, ei nyt eikä jatkossa, olet masentunut ja tiedät, että masennus pahenee raskauden myötä. Omien sanojesi mukaan tilanne on mielestäsi väärä ja sinun tulisi jättää miehesi. Miksi ihmeessä laitat itsesi tuon kaiken tunnemyllyn läpi???

Ei sitä lasta osaa rakastaa vielä noin varhaisessa vaiheessa mutta sillä ei itseasiassa ole tilanteeseesi edes mitään merkitystä, kun itsekään et selvästi tätä halua...

Yhteistyössä