Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:provojen taso on huolestuttavasti laskenu viime aikoina![]()
peesi. vähän vois nähä vaivaa.
Teepäs ite parempi,
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:provojen taso on huolestuttavasti laskenu viime aikoina![]()
Teepäs ite parempi,
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:provojen taso on huolestuttavasti laskenu viime aikoina![]()
Teepäs ite parempi,
miks tekisin, ei mulla oo tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar:Nii ja et osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar:Nii ja et osaa.
turhaan yrität, en provoonnu
Alkuperäinen kirjoittaja kaunotar:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar.:Mulle on ihan sama mitä te ajattelette,varsinki te äidit ketkä tukka putkella ja villapaitoihin ja lökäpöksyihin pukeutuneina liikutte tuola. riippu rinnat omistatte ja löllyvän maha nahan..
yhdyssanoja ovat nämä![]()
Mua ainaki vituttais jos aina lukisin niin et etin virheitä muiden kirjotuksista.