en halua kerjätä sääliä, mutta tulin ilmoittamaan, että meitä on koskettanut suuri suru

  • Viestiketjun aloittaja Liljan kukka
  • Ensimmäinen viesti
Yritä ohittaa nuo provoa huutelevat :hug: Varmasti tuntuu ihan kamalalta, kun ei voida edes uskoa, että puhuu totta, vaikka suru on ääretön. Jotkut ihmiset ei vaan kykene kohtaamaan tällasia asioita edes virtuaalimaailmassa, vaan haluavat elää jonkinlaisessa lasikuvussa suojassa kaikelta maailman pahalta kieltämällä liian surulliset asiat.
Voimia vielä kerran oikein kovasti siulle ja miehellesi :hug:
 
voi olla valitettavasti
Mun läheisen sukulaisen lapsi käy syöpähoidoissa ja tämä äiti kertoi äskettäin, kuinka siellä oli kerran ollut noin 2-4kk ikäinen vauva, jolla oli ollut jalassa syöpä (jalka amputoitu). Myöhemmin syöpä oli ollut vielä selkärangan vieressä :(
 
mulla
samanikäinen vauva ja samantyylinen nimimerkki toisella palstalla. Ehkä vain sattumaa? Itkin, kun luin aloituksen, miten kukaan vois tai miksi kenelläkään olisi aihetta provoilla tämmöisellä asialla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
samanikäinen vauva ja samantyylinen nimimerkki toisella palstalla. Ehkä vain sattumaa? Itkin, kun luin aloituksen, miten kukaan vois tai miksi kenelläkään olisi aihetta provoilla tämmöisellä asialla?
no ehkä on voinut eriinkin paikkaan kirjoittaa. Se on sallittua.
 

Yhteistyössä