en halua kerjätä sääliä, mutta tulin ilmoittamaan, että meitä on koskettanut suuri suru

  • Viestiketjun aloittaja Liljan kukka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miten noin pienellä voi olla syöpä? :eek:
Siis en tarkoita pahalla, kysymys lienee aiheeton ja turha, mutta minä olen aina vain käsittänyt, että ei se ihan pienille tule.

Paljon voimia.
 
Liljan kukka
Alkuperäinen kirjoittaja kyynel:
elämä on niin helvetin epäreilua! miten voi noin pieni jo kohdata sydänvaivat ja syövän.... :(
anteeksi kun kysyn mutta tuliko nuo kaikki yllätyksenä sitten vasta syntymän jälkeen?
kyllä. syntymän jälkeen nuo tulivat yllätyksenä. :'(
 
Liljan kukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten noin pienellä voi olla syöpä? :eek:
Siis en tarkoita pahalla, kysymys lienee aiheeton ja turha, mutta minä olen aina vain käsittänyt, että ei se ihan pienille tule.

Paljon voimia.
pojallamme oli syöpä josta saimme tietää vasta syntymän jälkeen. syöpä kerkesi levitä niin paljon, että sydän pysähtyi. voi herran jumala! minä en enää kestä tätä :'( :'( tuntuu kuin minun sydämeen olisi isketty puukolla. :'(
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten noin pienellä voi olla syöpä? :eek:
Siis en tarkoita pahalla, kysymys lienee aiheeton ja turha, mutta minä olen aina vain käsittänyt, että ei se ihan pienille tule.

Paljon voimia.
Tuota minäkin hetken mietin, että miten noin pienellä voi olla jo syöpä. Jotenkin sitä on vaan aina ajatellut jotta tuon ikäiset eivät vielä voi sairastua syöpään.

Haleja paljon ja voimia jotta jaksatte eteenpäin.
 

Yhteistyössä