En enää koskaan päästä poikaani miesten pukkariin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunuttyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunuttyrmistynyt

Vieras
Lähettiin uimaan 8v pojan ja 10v tytön kanssa ja poika meni yksin miesten puolelle. oltiin sovittu et nähään tietyn ajan päästä uimahallin pihalla mut pojalla kesti ja kesti. Kun tuli ni kertos et joku tummahko mies oli tullut mukavasti juttelee ja autto avaamaan kaapin kun pojalla oli ollut ongelmia. Poika oli mennyt saunaan ja mies oli tullut istuun sen viereen. Pojalla on reidessä haava ja mies oli koskenut siihen ja kysynyt mikä siinä on. Poika kertoi ja sitten lähtivät suihkuihin. Mies alkoi peseytyö ja kehotti poikaakin tekemään niin. poika otti shampoota ja mies kehotti tätä pesemään pippelinsä. Poika oli lähtenyt vessaan ja mies seurasi peässä. Poikani meni yhteen vessoista ja mies yritti avata ovea mutta ei saanut sitä auki. Poikani puetess vaatteet päälle mies auttoi tätä ja kehui tämän Salama mcgueen kalsareita. Sitten mies silitti tämän tukkaa ka piti pikaa lähellään. Poika lähti juoksemaan pois pukuhuoneesta ja tuli minun ja siskonsa luo. Hän kertoi tämän minulle. Lapset menivät autoon mutta jäin odottamaan tulisiko mies pian ylös. Mutta sain odottaa ainakin 20min muttei tullut.
Tässä teille jotka sanovat että 8v poika on liian iso naisten pukkariin!!!!!!!!

Juu kyllä mä ilmotinkin uimavalvoojille mut on se vähän vaikeaa heille ettii yhtä miestä miesten pukkarista. Enkä tosiaankaan jätä tätä kesken!

Ehkä poika olisi voinut tulla mukaan etsimään miestä ja osoittamaan sen valvojille? Mutta kaikenkaikkiaan todella ikävä juttu. Mä luulen, että kannattaa opettaa poikaa reagoimaan vaikka huutamalla jos joku pedari alkaa lähentelemään ja meinaa seurata vessaan. Ja ehkä voi neuvoa olemaan puhelematta liian lähelle tuleville tuntemattomille. Harmi jos uinti pitää kokonaan lopettaa tuon takia. Uimahalleissa on muuten valvontakameroita, ehkä äijä on tallentunut niille????

8 vuotias ON liian iso naisten pukkariin... Kamalaa että tuollaista tapahtuu, mutta kyllä asialle muu ratkaisu tarvitaan kuin että pojat tulisivat naisten pukkariin kunnes pystyvät tyyliin fyysisesti puolustautumaan aikuisilta miehiltä.

• Tykkää
Reactions: leijona76
[QUOTE="hmm";29598438]8 vuotias ON liian iso naisten pukkariin... Kamalaa että tuollaista tapahtuu, mutta kyllä asialle muu ratkaisu tarvitaan kuin että pojat tulisivat naisten pukkariin kunnes pystyvät tyyliin fyysisesti puolustautumaan aikuisilta miehiltä.[/QUOTE]

Tuskinpa kannattaa viedä keskustelua nyt tähän suuntaan, tätä teemaa kun on jauhettu täällä iät ja ajat, eikä se varsinaisesti auta mitään....

Ehkä poika olisi voinut tulla mukaan etsimään miestä ja osoittamaan sen valvojille? Mutta kaikenkaikkiaan todella ikävä juttu. Mä luulen, että kannattaa opettaa poikaa reagoimaan vaikka huutamalla jos joku pedari alkaa lähentelemään ja meinaa seurata vessaan. Ja ehkä voi neuvoa olemaan puhelematta liian lähelle tuleville tuntemattomille. Harmi jos uinti pitää kokonaan lopettaa tuon takia. Uimahalleissa on muuten valvontakameroita, ehkä äijä on tallentunut niille????

Soittelin vähän aikaa sitten uimahalliin mutta sanoivat ettei meidän lähdön jälkeen miestenpuolelta lähtenyt kuin nuoria kolleja ja miehiä lapsien kanssa.

[QUOTE="nih";29598449]Miksi isä ei vie lasta uimaan?[/QUOTE]

Jos sillä on vaikka psori tai vuotavat peräpukamat? Tai jos se on vaikka rauhanturvaajana Afganistanissa??? Haloo!

Itse olisin vastaavassa tilanteessa ottanut lapseni mukaan ja mennyt hänen kanssaa pukukoppiin ja kun poika olisi tunnistanut miehen pistänyt sellaisen haukkumisriitin päälle että kaveri olisi veränyt munansa kauhusta sisäänsä ja piipittänyt poliisien käsissä neitinä.

Aika epäuskottava provo. Alkaen esim. tuosta pippelinpesupyynnöstä uimahallin suihkussa (!) ja päättyen siihen, ettei henkilökunta muka välittömästi soittaisi poliisia paikalle, ja poliisi tämän jälkeen kuulustelisi kaikkia paikalla olevia (mikään pikkurikos kun ei ole kyseessä).

[QUOTE="nih";29598449]Miksi isä ei vie lasta uimaan?[/QUOTE]

isä ei ole lasten elämässä ollut koskaan :( Joulusin käy moikkaamassa ja synttäreinä lähettää toiselta puolelta suomee kortin ja 5e

Miksi ihmiset edes käy uimahallissa näinä aikoina, kun pedarit siellä lähinnä päivystää karvan kyylääjien lisäksi. Plus mitä tauteja sieltä likavedestä itseensä saa. Sori ehkä aiheen vierestä, mutta kumminkin. Ikinä ei voi tietää, kenen kanssa siellä saunassa alasti joutuu istumaan. Älkää ainakaan ikinä laskeko lapsianne yksin.

huono provo

ei pedofiilit uskalla ahistella pikkupoikia uimahallissa koska siellä on ihan liian paljon muita (normaaleja) miehiä jotka lopsauttaisivat tuommosta homoa nekkuun

• Tykkää
Reactions: LIEN

Yhteistyössä