En aio enää sietää painostani sanomista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Liikunta voi olla hyväksi kohtausten ehkäisyssä. Kohtausten arvaamattomuuden vuoksi tulee kuitenkin välttää tilanteita, jotka vaativat hyvää tasapainoa (esimerkiksi kiipeily)."
 
vierailija
”Fontana di Trevi on suihkulähde Quirinalen alueella Roomassa. Se on kaupungin suurin ja tunnetuin suihkulähde. Vuonna 1762 valmistunut suihkulähde sisältää suuren tekokallion, patsaita, altaan sekä 20 metriä korkean ja 26 metriä leveän seinän, joka on koristeltu barokkielementeillä palatsin”

Minusta on otettu valokuva muutama vuosi sitten mainitsemani suohkulähteen edessä.
Ruoskin kuvaa katsoessani itseäni henkisesti. Miksi en saanut vatsaani pienemmäksi ennen reissua.
Perjantai-ohjelmassa entinen Miss Eurooppa Riitta Väisänen paini saman vatsaongelman kanssa ja samalla hypisteli hiuksiaan.
Järki sanoo, että synnyttäneen naisen vatsakalvot löystyvät ikääntyessä. Olen katsonut netistä aihetta käsittelevän videon. Jotkut naiset lähtevät kirurgin veitsen alle.
Minä kannan kumpuni kunnialla.
En lähde rehkimään liukkailla teillä muutaman gramman takia ja sitten joudu taas nilkkaleikkaukseen. Uutisista luin, että Töölön sairaala siirtyy vihdoin Meilahteen.
Onko litteä masu sen vaivan väärti, että mahdollisesti joudun odottamaan ambulanssissa ruuhkan purkua.
Echo sanoo olevansa joka asiassa oikeassa. Purskahdin nauruun prof. Janne Saarikiven luennolla, kun hän esitteli tunnin alussa itsensä araksi autistiksi.
Echolla diagnooseja riittää joka lähtöön ja olen saanut niistä osani.
Olen ylpeä jokaisesta grammastani, jotka olen saanut vyötärölleni vähillä rahoillani.
En ole niin ronkeli ruoan suhteen kuin Victoria Beckman. Piti googletta pariisilainen ravintola, kun suomalainen toimittaja jötti jutussaan bistron jostain syystä mainitsematta.
Jos haluaisin pöytä varattaisiin minulle heti eikä 15. päivä. Sitä se ADHD ja autismi tuo mukanaan. Ihania pieniä elämän mukavuuksia dolce vitaani.
 
vierailija
Kyllä se oikeastaan alkaa vaikuttamaan siltä, että tuo huimaus johtuu rytmihäiriöistä ja tuo lääke on väärä. Harmi, kun sinne ablaatioon ei millään pääse.
 
On. Menier, sjögren syndrooma, rytmihäiriöt ja monta muuta sairautta.
"Ménièren tautiin liittyvä huimaus on tyypillisesti voimakasta kiertohuimausta (ympäristö tuntuu pyörivän) mutta saattaa olla tästä poikkeavaakin jalkojen keinutuksen tunnetta. Huimauskohtaus saattaa kestää paristakymmenestä minuutista useihin tunteihin, ja siihen voi liittyä pahoinvointia ja oksennuksia. Huimausoire voi muistuttaa hyvänlaatuista asentohuimausta, mutta tässä huimaus on yleensä lyhytkestoisempi eikä siihen liity kuulon häiriöitä." Lähde: Terveyskirjasto

Mulla on hyvänlaatuinen asentohuimaus -diagnoosi. Kohtauksia saattaa tulla 1-2 vuodessa, joskus harvemmin.. On vaikea uskoa, että sinua huimaisi koko ajan.

Katetriablaatioon pääsee, jos rytmihäiriöitä on usein ja ne häiritsevät elämää. Terveyskeskuslääkäri antaa lähetteen kardiologille ja sitä rataa. Ei tarvitse mennä yksityiselle. Holter-tutkimus paljastaa sen, että onko niitä rytmihäiriöitä vai ei.


Ei kai bisoprolol ole ensisijainen lääke rytmihäiriöihin.

Googlaamalla löydät lisäinfoa rytmihäiriöiden lääkehoidosta.
 
vierailija
"Ménièren tautiin liittyvä huimaus on tyypillisesti voimakasta kiertohuimausta (ympäristö tuntuu pyörivän) mutta saattaa olla tästä poikkeavaakin jalkojen keinutuksen tunnetta. Huimauskohtaus saattaa kestää paristakymmenestä minuutista useihin tunteihin, ja siihen voi liittyä pahoinvointia ja oksennuksia. Huimausoire voi muistuttaa hyvänlaatuista asentohuimausta, mutta tässä huimaus on yleensä lyhytkestoisempi eikä siihen liity kuulon häiriöitä." Lähde: Terveyskirjasto

Mulla on hyvänlaatuinen asentohuimaus -diagnoosi. Kohtauksia saattaa tulla 1-2 vuodessa, joskus harvemmin.. On vaikea uskoa, että sinua huimaisi koko ajan.

Katetriablaatioon pääsee, jos rytmihäiriöitä on usein ja ne häiritsevät elämää. Terveyskeskuslääkäri antaa lähetteen kardiologille ja sitä rataa. Ei tarvitse mennä yksityiselle. Holter-tutkimus paljastaa sen, että onko niitä rytmihäiriöitä vai ei.


Ei kai bisoprolol ole ensisijainen lääke rytmihäiriöihin.

Googlaamalla löydät lisäinfoa rytmihäiriöiden lääkehoidosta.
Kyllä on tehty Holger tutkimuksia ja niissä on ollut paljon rytmihäiriöitä. Tuon lääkkeen on lääkäri mulle niihin antanut.
 
Kyllä on tehty Holger tutkimuksia ja niissä on ollut paljon rytmihäiriöitä. Tuon lääkkeen on lääkäri mulle niihin antanut.
Lääkärit vaihtaa lääkkeen, jos se ei sovi tai ole tehokas.

Jos sulla on kuntopyörä kotona, niin voit polkea päivittäin riittävästi.

Annoskokoa voi aina pienentää ja silti se ilo hyvästä ruoasta säilyy. Silloin se painokin alkaa tippumaan, ihan siinä sivussa..
 
Kyllä on tehty Holger tutkimuksia ja niissä on ollut paljon rytmihäiriöitä. Tuon lääkkeen on lääkäri mulle niihin antanut.
Jos on paljon rytmihäiriöitä holter-tutkimuksessa, niin saat kyllä lähetteen kardiologille ja siitä sitten katetriablaatioon. Siihen kyllä pääsee, kunhan ne rytmihäiriöt on todennettu. Mutta jos sun rymihäiriöt johtuu lihavuudesta, niin silloinhan ensisijainen hoito on laihduttaminen.
 
vierailija
painostasi huomautellaan sen takia jotta ymmärtäisit sen että se lisää vaan sairauksia lisää ja ennenaikaista kuolemaa. Tuskin sen takia että olisit ruma tms.
Voit ensi kerralla todeta esim että haluatkin syödä itsesi hengiltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jos on paljon rytmihäiriöitä holter-tutkimuksessa, niin saat kyllä lähetteen kardiologille ja siitä sitten katetriablaatioon. Siihen kyllä pääsee, kunhan ne rytmihäiriöt on todennettu. Mutta jos sun rymihäiriöt johtuu lihavuudesta, niin silloinhan ensisijainen hoito on laihduttaminen.
Ei johdu. Niitä oli jo paljon 17v , kun olin hoikka ja niihin oli jo silloin lääkitys. Olen käynyt useamman kerran elämäni aikana kardiologilla.
 
vierailija
Ylipainosta tulee taantumavuosina yhtä haluttu asia kuin viime vuosisadan alussa.
Pulska emäntä oli menestyvän talon brändi.
Kenellä on nykyään varaa ostaa kotimaisia kurkkuja, tuoretta leipää ja muita normielintarvikkeita? Inflaatio laukkaa ja vyötäröt ohenevat samaa tahtia.
Sairaskertomustaan ei pidä eikä kannata repostella julkisella nettifoorumilla.
Jos olet hoitoalalla vaitiolovelvollisuus sitoo myös nettikirjoitteluasi.
 
vierailija
Ylipainosta tulee taantumavuosina yhtä haluttu asia kuin viime vuosisadan alussa.
Pulska emäntä oli menestyvän talon brändi.
Kenellä on nykyään varaa ostaa kotimaisia kurkkuja, tuoretta leipää ja muita normielintarvikkeita? Inflaatio laukkaa ja vyötäröt ohenevat samaa tahtia.
Sairaskertomustaan ei pidä eikä kannata repostella julkisella nettifoorumilla.
Jos olet hoitoalalla vaitiolovelvollisuus sitoo myös nettikirjoitteluasi.
En todellakaan ole millään hoitoalalla. Ihan vaan kotona olen.
 

Yhteistyössä