V
Vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muusio harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Keep it simple:Alkuperäinen kirjoittaja juuri niin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja jestas:jos ei ole tällä hetkelläkään varaa maksaa vuokraa niin miksi edes miettii isompaa asuntoa, niissä on yleensä kalliimpi vuokra?![]()
No niinpä![]()
![]()
![]()
täysi peesi. Miksi pitää elää ylivarojensa? Ja ihme porukkaa ettei sitä itse tajua vaan joutuu asuntotoimistosta sanomaan ettei teillä ole varaa maksaa isommasta asunnosta kun ei ole varaa maksaa nykyistäkään. Mikä mättää???
Ja alkuperäisestä viestistä saa jotenkin sen käsityksen, että on vika on vuokranantajassa![]()
...ompa joustamaton vuokranantaja, kunnei anna maksukyvyttömälle isompaa kämppää!!
Ap:n tilanne on kyllä ikävä, mutta silti olen samaa mieltä ylläolevan viestin kanssa. Jos ei ole varaa maksaa nykyistäkään vuokraa, niin millä ihmeellä ne tulot nousee, että saisi sen isomman kämpän kalliimman vuokran maksettua? Eli ap:n toive isommasta kämpästä on ehkä hiukan epärealistinen siinä mielessä. Mutta toisaalta ymmärrettävä, koska varmasti tuottaa hankaluuksia asua pienessä kämpässä uuden asukin ollessa tuloillaan jne.
Eipä mullakaan oiken ymmärrystä heru ap:lle. Pitää elää varojensa mukaan. Jos ei nytkään rahat riitä, niin miten meinasitte, että ne riittäis isompaan asuntoon + siihen vielä muuton aiheuttamat ylimääräiset kulut? Mä en oikein ymmärrä, miten ap kehtaa.
Näitä idiootteja vaan tuppaa olemaan enemmän ja enemmän
Ei se raha ihan itsestään tilille tipahda. Sen eteen tehdään töitä!