\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 10:08 Beige kirjoitti:
Varmasti Duon koppa onkin isompi, koska siinä vaunu- ja ratasosa erikseen. Mutta tuntuu jotenkin hankalammalta silleen, kun ei liikaa tota säilytystilaakaan ole...Siksi on enempi miettiny Kombi- ja Nova-vaunuja. Jotenkin oon saanu sellasen vaikutelman, että kombit olis paremmat, mutta en tosiaan vieläkään oo itse vaunuliikkeeseen asti ehtinyt. Kauan tiellä mahtui vauva nukkumaan Kombin kopassa?
Niin, senkin takia yleensäkin toi brio nyt tuntuu luotettavalta, kun siskolla ollu neljän lapsen käytössä. Työnnelty varmasti lähes joka päivä seitsemän vuoden ajan!!Ja nyt ne vasta alkaa olla siinä kunnossa, että sisko sanoi ostavansa uudet vaunut/rattaat seuraavalle jos sellainen vielä tulisi. Ja varmasti on noi yhdistelmät vielä paljon siitä seitsemän vuoden takasesta mallista kehittyny...
Emmaljungiaki muutama (oliko nyt tällä vai tolla odotus-puolella) oli kehunut. Mutta niiden yhdistelmät pääasiassa sellasia, joissa vaunu- ja ratasosat erikseen ja loppuja (kuomurattaita, jotka voi täydentää yhdistelmisksi) sitten mainostetaan enemmän istumarattaina.
Kiitos muuten kovasti kaikkien mielipiteistä. Aina joku osaa sanoa jotakin ominaisuuksia, mitä ei ite vielä edes oo tajunnu miettiä!
Meillä tyttö mahtui koppaan vielä 11 kuukautisena, tosin on siro sirpukka tyttö =) Käytin erään kerran vielä vuoden iässä koppaa "matkasänkynä" päiväreissussa. Nykyäänkin tyttö nukkuu vielä joskus ratas-osassa, Kombissa saa kantokopan kuomun avulla tehtyä "jatkoperän" ratasosaan, eli siihen saa hurjan pitkän nukkumis-tilan

Minun mielestä sitä ei saa Novaan tehtyä.
Tosin monet ovat kehuneet Novaa ja Duo-mallia myös, mutta meille Kombi tuntui kaikista sopivimmalta. Kankaat on noissa vaunuissa pysyneet älyttömän hyvässä kunnossa, uskon että niiden jälleenmyyntiarvo on todella hyvä. Jos nyt raaskin noista joskus luopua, kun niin tykästynyt olen =)