Emmaljungan Scootereista kymysys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Ostettiin juuri uudet Scooterit, ja ne puoltaa oikealle.
Onko joku "kotikonsti" (vääntää renkaita..?) millä ne sais kulkemaan suoraan? Ei jaksais lähtee sinne liikkeeseen, kun matkaakin hieman.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
asiaan en osaa vastata mut paljon muuten maksoit uusista scootereista?
ite kattelin huutiksesta pyytävät melkeen 150-200e käytetyistä ja sit ite oon ostamassa tosta lähiliikkeestä semmosia näytillä olevia 219e

229? maksettiin. =) Se väri (Camo Pink) oli OLLUT siihen hintaan elokuun alussa, niin tingin sen siihen. :D

mie saan tän väriset..

Emmalj08_Scoo_GraBlack.jpg

ja nythän niistä useista oli joku tarjouskin..ainakin soft pinkistä sai hoitolaukun kaupanpäälle..oisko ollu 249e tai sinne päin ainakin..

meillä oli muuten ceroxeissa sama vika,älä kotikonsteilla yritä..vie vaan huoltoo,jos siellä ei oo jonoa niin se on 5min homma.
sitä runkoa jotenkin suoristetaan tai siten sitä missä se rengas on.

mä en tykkää noista scootereista :ashamed: siis ulkonäöllisesti..en tiiä miks,käytössä voivat ollakkin hyvät

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
meillä oli muuten ceroxeissa sama vika,älä kotikonsteilla yritä..vie vaan huoltoo,jos siellä ei oo jonoa niin se on 5min homma.
sitä runkoa jotenkin suoristetaan tai siten sitä missä se rengas on.

mä en tykkää noista scootereista :ashamed: siis ulkonäöllisesti..en tiiä miks,käytössä voivat ollakkin hyvät

Kiits! :flower: Se on siis vietävä ne sinne..
Käytössä on AIVAN ihanat. :D Ja mä tykkään kyllä ulkonäöllisestikin.

Mä sain meidän Scooterit vääntymään sullomalla ne Nissan Micran hotlariin irrottamatta renkaita. Sieltä vääntyi se tappi, joka menee renkaan sisään. Tampereen lastentarvikkeessa vika korjattiin ystävällisesti käden käänteessä, eikä edes maksanut mitään=)

Onneksi ei tarvitse enää Micraan niitä tunkea, ei ole käytännöllisin lapsiperheen äidin ajoneuvo:D

Yhteistyössä