M
Mrs T.
Vieras
Onko kellään muulla ollut sellaista ""ongelmaa"", että vaunut puoltaisi työnnettäessä? Hommattiin uudet (käytetyt) vaunut ja tänään niitä lenkillä työnnellessä huomasin, että ne vedättävät oikealle. Arvelin sen johtuvan renkaista, mutta sama homma jatkui vaikka tankkasin ilmaa renkaisiin. Jos joku on törmännyt samaan, olisko jotain niksiä miten vaunut sais kulkemaan suoraan?
Edellinen omistaja kertoi, että takuuaikana vaunujen runko oli vaihdettu saman ongelman takia, jonka jälkeen ei enää puoltaneet.
Edellinen omistaja kertoi, että takuuaikana vaunujen runko oli vaihdettu saman ongelman takia, jonka jälkeen ei enää puoltaneet.