Puoltavat vaunut!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs T.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mrs T.

Vieras
Onko kellään muulla ollut sellaista ""ongelmaa"", että vaunut puoltaisi työnnettäessä? Hommattiin uudet (käytetyt) vaunut ja tänään niitä lenkillä työnnellessä huomasin, että ne vedättävät oikealle. Arvelin sen johtuvan renkaista, mutta sama homma jatkui vaikka tankkasin ilmaa renkaisiin. Jos joku on törmännyt samaan, olisko jotain niksiä miten vaunut sais kulkemaan suoraan?

Edellinen omistaja kertoi, että takuuaikana vaunujen runko oli vaihdettu saman ongelman takia, jonka jälkeen ei enää puoltaneet.

Myös meillä Emmaljungat(viikon vanhat)jotka puoltaa tosi pahasti!Tänään meen sanomaan siitä ostoliikkeeseen.Väänsittekö itse akselia vai ""ammattimies""jossain?

Meilläkin emmaljungat, jotka puoltaa hieman. Ostin käytettynä ja käytin liikkeessä ""katsastuksessa"". Siellä huomattiin, että rungon osa johon rengas laitetaan kiinni on vinossa. Pitää vaan itse takoa jollain se tanko suoraan ja sillä kuulemma korjaantuu. Eipä vaan mies ole vielä saanut aikaiseksi...

Taitaa olla yleinen ""vika""Emmaljungissa.Outoa kun niin kalliitkin ovat...Noh,liikkeessä myyjä irrotti renkaan ja sen sisällä olevaa tankoa väänsi ""asennusraudalla"",auttoihan se.

Me käytettiin rattaat Varistossa Lastentarvikkeessa, siellä on se huoltopalvelu. Ja se huollon kaveri ne väänsi suoriksi.
Ongelma on siinä, että se akseli vääntyy. Tiedä sitten missä vaiheessa (tehtaalla vai koska).

Kaverillani on Filuu merkkiset vaunut joissa sama vika. Niissä oli vino runko ja on kyllä ollut tosi hidasta toimintaa korjauksen kanssa. 2kk kesti saada uusi runko ja senkin he joutuvat asentamaan itse... eikä mitään hyvitystä siitä että ovat niin kauan joutuneet ilman vaunuja olemaan. Tokihan sitä ois voinu vinoillakin rattailla ulkoilla mutta pitemmällä lenkillä aika inhottava vika kun joutuu kokoajan korjailemaan suuntaa. Onneksi ostivat matkarattaat parin viikon odottelun jälkeen niin pääsi uloskin.

Yhteistyössä